Vil du lære, hvordan du designer gode brugeroplevelser med udgangspunkt i brugernes behov? Vil du have redskaberne til at kunne arbejde professionelt med resultatorienteret brugerinteraktion?
På dette kursus i UX (User Experience) og konverteringsoptimering vil du lære, hvordan du arbejder struktureret med designvalg og -struktur. Du vil lære, hvordan du optimerer og designer med brugeren i fokus, så du kan skabe positive, målbare resultater.
Efter kurset vil du have opbygget en solid værktøjskasse til UX. Du vil vide, hvordan du kan fastholde besøgende, hvordan du skaber merværdi, og hvordan du kan motivere besøgende til handling. Du vil være i stand til selv at kunne udnytte det kæmpe potentiale, der ligger i konverteringsoptimering.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Udfyld formularen nedenfor, hvorefter vi kontakter jer om et skræddersyet kursus.
Et skræddersyet kursus kan tilpasses præcis til jeres virksomheds ønsker og behov.
Kontakt os uforpligtende om kurset
Hvis kurset ikke er relevant for dine kollegaer, eller du kun er dig selv i virksomheden, vil vi gerne høre fra dig. Så vil vi nemlig forsøge at samle dig og andre interesserede på et hold.
I løbet af kurset vil du blive præsenteret for de flere UX- og designregler, så du sikrer de bedste forudsætninger for at opnå gode resultater. Hvis du skal opnå succes med UX, er det afgørende, at du taler brugernes sprog, og at du undgår de værste begynderfejl. Få redskaberne til at komme sikkert fra start.
Du vil lære, hvordan du arbejder struktureret og målrettet med dine designvalg. Gennem kurset vil du opnå en solid forståelse for arbejdet med UX og konverteringsoptimering, så du kan skabe værdi på bundlinjen. Du vil vide, hvordan du får det optimale ud af jeres dyre trafik til hjemmesiden.
Brugertests kan være mange forskellige ting – afhængig af formål, ressourcer, kontekst m.m. I løbet af kurset vil du blive introduceret til forskellige former for brugertests. Du vil også lære, hvordan du udarbejder personaer, som du kan anvende direkte i dit optimeringsarbejde.
Du præsenteres for flere cases, skabeloner og resultatorienteret brugerinteraktioner, som kan inddrages direkte i dit arbejde. Således sikrer du, at det bliver så nemt som overhovedet muligt, at komme i gang med at designe gode brugeroplevelser og overbevisende designs.
Der findes utallige virkemidler og digitale løsninger, som kan afstemme og fremme din brugervenlighed. I løbet af kurset vil du blive præsenteret for konkrete eksempler, som du kan inddrages direkte i dit arbejde. Du vil opnå forståelse for, hvordan simple virkemidler kan medgive stor effekt.
UX design handler både om regler og friheder til at kunne designe uden kode og forhindringer. Med brugeren i fokus lærer du at lave klikbare prototyper, som kan sendes direkte til brugertest og/eller din udvikler. Således er der en absolut forståelse for det færdige produkt som tilsigtes.
Anmeldelserne opdateres live fra Facebook og Google
Simon
Specialist i digitale løsninger og UX udvikling
Simon er digital marketing specialist og har mange års erfaring inden for webudvikling i WordPress. Han ynder at skabe stor synergi mellem kunder, sidens brugervenlighed og fokus på konverteringer.
Mads
Ekspert i brugeroplevelse og brugertest
Mads er webdesigner og hjælper virksomheder med design af hjemmesider i WordPress, SEO og digital markedsføring. Når han ikke underviser i WordPress og SEO hos Kursusfabrikken, hjælper han klienter i sin egen virksomhed.
Dette kursus tilbydes som et skræddersyet kursus, hvis I er 3 kollegaer fra samme virksomhed. Hvis kurset kun er relevant for dig, har du mulighed for at komme med på vores åbne hold, hvor vi samler andre solo-deltagere. Udfyld formularen nedenfor – så kontakter vi dig, når vi har samlet nok deltagere til at kunne oprette et hold. Din forespørgsel er helt uforpligtende.
Prisen for deltagelse på et hold bestående af dig og andre solo-deltagere er 4.495 kr. ekskl. moms pr. deltager. Prisen inkluderer: