facebook1pximg
Kursusfabrikkens logo
Kontakt

Google Analytics 4 kursus – 1 dag

Få indsigt i dine besøgende og gør din online indsats endnu skarpere

Undrer du dig ofte over, hvad trafikken fra dine sociale medier, dine nyhedsbreve eller Google Ads rent faktisk laver på din hjemmeside? Med et Google Analytics 4 kursus lærer du at bruge verdens mest anvendte webanalyseværktøj til at finde svar på lige de spørgsmål du måtte have til din trafik eller brugen af din hjemmeside.

På dagskurset i Google Analytics lærer du at arbejde med webanalyse, samt får indblik i en lang række smarte funktioner og indsigtsfulde rapporter i programmet. Du får bl.a. afdækket, hvor dine besøgende kommer fra, hvilke kanaler, der skaber trafik af høj kvalitet og ikke mindst hvilke der måske bør kigges efter i sømmene – alle sammen indsigter, du kan bruge til at sætte kursen for jeres markedsføring og optimere jeres online tilstedeværelse.

Som en del af kurset, bliver der stillet en Analytics-konto til rådighed, så du kan lære at arbejde med programmet uanset om du har adgang til egne data eller ej.  

Dit udbytte af kurset i Google Analytics 4

  • Efter kurset har du fået indsigt i den grundlæggende opsætning i Google Analytics 4
  • Du kan udpege trafik fra forskellige kampagner
  • Du ved hvordan du skal få indsigt i dine besøgendes kunderejser
  • Du er blevet helt skarp på de forskellige rapporteringsmuligheder og lært at lave dine egne dataoverblik
  • Du har lært at opsætte filtre og sammenligne dine data
  • Du er blevet introduceret til hændelser og opsætning af konverteringer
  • Du har en god forståelse for, hvordan du kan oprette målgrupper, som du kan anvende til målrettet analyse eller annoncering
Google Partner badge

Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.

Google Analytics 4

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Inkl. 3 måneders e-mail support
Tilfredshedsgaranti

Pris: 4.995 kr. ekskl. moms

Snak med en underviser

Book et opkald fra Andreas, hvis du har spørgsmål til kurset eller er i tvivl om dit niveau.

Andreas

Der er mange fordele ved at vælge Kursusfabrikken

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Praksisnær undervisning

Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

Skal din kollega med?

Vi giver 20% i kollegarabat, og tilbyder alternativt et lukket skræddersyet hold, hvis I er 3 eller flere kolleger.

Datoer for kursus i Google Analytics 4

DatoStedKursus
16. december 2024KøbenhavnFå ledige pladser
19. december 2024AarhusFå ledige pladser
28. januar 2025KøbenhavnGoogle Analytics 4
24. februar 2025KøbenhavnGoogle Analytics 4
25. februar 2025AarhusGoogle Analytics 4
10. marts 2025KøbenhavnGoogle Analytics 4
22. april 2025AarhusGoogle Analytics 4
13. maj 2025KøbenhavnGoogle Analytics 4
25. juni 2025AarhusGoogle Analytics 4
Tilmeld kursus

Praktisk info

  • Undervisningen foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Gratis parkering
  • Fuld forplejning på kurset
  • Vi stiller computer og programmer til rådighed
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Kursusmateriale er inkluderet
  • Kræver intet forudgående kendskab til Google Analytics 4

Pris: 4.995 kr. ekskl. moms pr. person

Det mener tidligere deltagere om Google Analytics 4 kurset

Google Analytics 4 kurset gav en rigtig god indflyvning, som har gjort mig mere tryg ved at navigere i programmet.

Cæcilie, Hamlet Protein

Deltager på Google Analytics 4

stars in green

Rigtig godt kursus med god dialog og feedback på spørgsmål. Skønt med få deltagere. Også fine lokaler og super god forplejning.

Stinne Lowes

Stinne, AKV Gummi

Deltager på Google Analytics 4

stars in green

Super godt kursus! Rigtig godt, at der max er 5 deltagere så der er tid til at gå i dybden.

Louise, NGI A/S

Deltager på Google Analytics 4

stars in green

Dygtig underviser, og fordi holdet ikke var så stort, så fik jeg også en god 1-1 sparring. Kan kun give mine bedste anbefalinger!

privat person female

Mie, ReaMed

Deltager på Google Analytics 4

stars in green
Læs flere anmeldelser

På dit Google Analytics 4 kursus vil du lære om

Forstå grundstenene

Med Google Analytics 4 har Google fuldstændigt ændret grundstenene i deres analyseværktøj. Alt tager nu udgangspunkt i hændelser. På kurset vil du få en forståelse for, hvad hændelser er, og hvordan du skal bruge det, når du skal evaluere trafikken på din hjemmeside.

Identificér indsatsområder

Med Google Analytics 4 får du indsigt i dine besøgendes adfærd på siden. Du kan se, hvilke sider der fungerer godt og skaber stort engagement, og hvilke sider der måske slet ikke virker efter hensigten. Dyk ned i din hjemmesides nøgletal, så du kan sætte kursen for din optimering med data.

Bliv klog på dine trafikkanaler

Hvor kommer dine besøgende fra? Dine Google Ads-annoncer, henvisninger, organiske resultater eller måske noget helt fjerde? Google Analytics 4 kan give dig svaret og ikke mindst klæde dig på med redskaber til at forstå kvaliteten af dine kanaler.

Opsætning af konverteringer

En stor del af GA4’s styrke, ligger i evnen til at måle på hændelser - direkte via platformen. Du lærer at aflæse hændelser og konverteringer, så du effektiv kan evaluere dine online indsatser. De mest klassiske hændelser kan opsættes vha. GA4, mens mere avancerede hændelser kræver Google Tag Manager.

Tilpasset rapportering

Google Analytics 4 stiller store krav til, at man skræddersyr sine rapporter. Derfor vil vi på dette kursus kaste lys over, hvordan du selv sammensætter dine rapporter, så du kan trække de tal frem, som giver mening for din og virksomhedens individuelle behov og situation.

Mulighed for et lukket hold

Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse kan tilpasses efter jeres ønsker og behov. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.

Kvalitetsstemplet af vores kursister

En samlet vurdering på 4,5/5 ud af 2198 anmeldelser vidner om kursusoplevelser i højeste kvalitet.

stars in green, 4.5 review

4.5 / 5 STJERNER
Baseret på 2198 anmeldelser

i

Anmeldelser indsamlet de seneste 2 år. Senest opdateret december 2024.

Mød din underviser på kurset i Google Analytics 4

Andreas 

Ekspert i Google Analytics 4

Andreas har sin daglige gang som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Bag sig har Andreas flere års erfaring som konsulent bl.a. inden for online disciplinerne Google Ads, Google Analytics og Google Tag Manager.

Thomas

Specialist i Google Analytics 4

Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på Google Analytics og Google Ads. Han hjælper små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.

Se alle vores undervisere

+15.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoTV2 logoNordea logoFolketinget logoTDC logoDSB referenceFSC logodsb logoLomax logoPhilipson WineDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Tilfredshedsgaranti
Underviseren kontakter dig inden kurset
Udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold - maks. 5 deltagere
3 måneders e-mail support inkluderet
Ring, chat eller skriv

Er du i tvivl om noget?
Ring, chat eller skriv til os

Vi sidder klar på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.

Kursusfabrikken ApS