Undrer du dig ofte over, hvad trafikken fra dine sociale medier, dine nyhedsbreve eller Google Ads rent faktisk laver på din hjemmeside? Med et Google Analytics 4 kursus lærer du at bruge verdens mest anvendte webanalyseværktøj til at finde svar på lige de spørgsmål du måtte have til din trafik eller brugen af din hjemmeside.
På dagskurset i Google Analytics lærer du at arbejde med webanalyse, samt får indblik i en lang række smarte funktioner og indsigtsfulde rapporter i programmet. Du får bl.a. afdækket, hvor dine besøgende kommer fra, hvilke kanaler, der skaber trafik af høj kvalitet og ikke mindst hvilke der måske bør kigges efter i sømmene – alle sammen indsigter, du kan bruge til at sætte kursen for jeres markedsføring og optimere jeres online tilstedeværelse.
Som en del af kurset, bliver der stillet en Analytics-konto til rådighed, så du kan lære at arbejde med programmet uanset om du har adgang til egne data eller ej.
Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.
Book et opkald fra Andreas, hvis du har spørgsmål til kurset eller er i tvivl om dit niveau.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
16. december 2024 | København | Få ledige pladser |
19. december 2024 | Aarhus | Få ledige pladser |
28. januar 2025 | København | Google Analytics 4 |
24. februar 2025 | København | Google Analytics 4 |
25. februar 2025 | Aarhus | Google Analytics 4 |
10. marts 2025 | København | Google Analytics 4 |
22. april 2025 | Aarhus | Google Analytics 4 |
13. maj 2025 | København | Google Analytics 4 |
25. juni 2025 | Aarhus | Google Analytics 4 |
Pris: 4.995 kr. ekskl. moms pr. person
Google Analytics 4 kurset gav en rigtig god indflyvning, som har gjort mig mere tryg ved at navigere i programmet.
Cæcilie, Hamlet Protein
Deltager på Google Analytics 4
Rigtig godt kursus med god dialog og feedback på spørgsmål. Skønt med få deltagere. Også fine lokaler og super god forplejning.
Stinne, AKV Gummi
Deltager på Google Analytics 4
Super godt kursus! Rigtig godt, at der max er 5 deltagere så der er tid til at gå i dybden.
Louise, NGI A/S
Deltager på Google Analytics 4
Dygtig underviser, og fordi holdet ikke var så stort, så fik jeg også en god 1-1 sparring. Kan kun give mine bedste anbefalinger!
Mie, ReaMed
Deltager på Google Analytics 4
Med Google Analytics 4 har Google fuldstændigt ændret grundstenene i deres analyseværktøj. Alt tager nu udgangspunkt i hændelser. På kurset vil du få en forståelse for, hvad hændelser er, og hvordan du skal bruge det, når du skal evaluere trafikken på din hjemmeside.
Med Google Analytics 4 får du indsigt i dine besøgendes adfærd på siden. Du kan se, hvilke sider der fungerer godt og skaber stort engagement, og hvilke sider der måske slet ikke virker efter hensigten. Dyk ned i din hjemmesides nøgletal, så du kan sætte kursen for din optimering med data.
Hvor kommer dine besøgende fra? Dine Google Ads-annoncer, henvisninger, organiske resultater eller måske noget helt fjerde? Google Analytics 4 kan give dig svaret og ikke mindst klæde dig på med redskaber til at forstå kvaliteten af dine kanaler.
En stor del af GA4’s styrke, ligger i evnen til at måle på hændelser - direkte via platformen. Du lærer at aflæse hændelser og konverteringer, så du effektiv kan evaluere dine online indsatser. De mest klassiske hændelser kan opsættes vha. GA4, mens mere avancerede hændelser kræver Google Tag Manager.
Google Analytics 4 stiller store krav til, at man skræddersyr sine rapporter. Derfor vil vi på dette kursus kaste lys over, hvordan du selv sammensætter dine rapporter, så du kan trække de tal frem, som giver mening for din og virksomhedens individuelle behov og situation.
Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse kan tilpasses efter jeres ønsker og behov. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.
En samlet vurdering på 4,5/5 ud af 2198 anmeldelser vidner om kursusoplevelser i højeste kvalitet.
4.5 / 5 STJERNER
Baseret på 2198 anmeldelser
Anmeldelser indsamlet de seneste 2 år. Senest opdateret december 2024.
Andreas
Ekspert i Google Analytics 4
Andreas har sin daglige gang som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Bag sig har Andreas flere års erfaring som konsulent bl.a. inden for online disciplinerne Google Ads, Google Analytics og Google Tag Manager.
Thomas
Specialist i Google Analytics 4
Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på Google Analytics og Google Ads. Han hjælper små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi sidder klar på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.