Hvis du vil skrue op for engagement og salg i din e-mailmarkedsføring, er kurset her lige noget for dig. Du bliver tryg ved Mailchimps mange muligheder og funktioner – og så lærer du at planlægge dit indhold, sætte det på autopilot samt at måle dine resultater.
At markedsføre sig via e-mail er billigt og effektivt, hvis det er gjort rigtigt. På dette kursus vil du lære, hvordan du angriber e-mail markedsføring professionelt gennem Mailchimp.
Du får praktisk erfaring med arbejdet i Mailchimp, herunder opbygning af kampagner, lister, templates m.m.. Derudover vil du også lære at arbejde med e-mail automatisering (også kaldet email automation), så du kan sætte dine nyhedsbreve på autopilot - præcis som du kender det fra eksempelvis velkomstmails. Kort sagt: et kursus, som stiller skarpt på Mailchimp og dets mange tekniske muligheder og funktioner.
Kurset i Mailchimp er for dig, der er lettere øvet eller interesseret nybegynder med forståelse for nyhedsbreve, men som ønsker praktisk erfaring og fortrolighed med programmet.
Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
9. august 2022 | Aarhus | E-mail markedsføring kursus |
10. august 2022 | København | E-mail markedsføring kursus |
5. september 2022 | København | E-mail markedsføring kursus |
8. september 2022 | Aarhus | E-mail markedsføring kursus |
3. oktober 2022 | København | E-mail markedsføring kursus |
6. oktober 2022 | Aarhus | E-mail markedsføring kursus |
3. november 2022 | København | E-mail markedsføring kursus |
10. november 2022 | Aarhus | E-mail markedsføring kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Eva
Deltager på E-mail markedsføring
“Godt fagligt niveau, godt med praktiske opgaver og sød underviser.”
Anders Enevoldsen, Udviklingscenter Syd
Deltager på E-mail markedsføring
“Casper er cool og en god formidler. Fedt at der ikke er flere på kurset og man kan få direkte hjælp og sparring.”
Gitte
Deltager på E-mail markedsføring
“Jeg er godt tilfreds med min nye opdagelse; Kursusfabrikken.”
På kurset lærer du at udarbejde en e-mailmarkedsføringsstrategi, der matcher jeres overordnede strategi for markedsføringen.
Du lærer at opsætte kontoen rigtigt fra start – eller at rette i den opsætning, I allerede har. Det stærke fundament er nøglen til at få succes med jeres e-mailmarkedsføring.
Det er vigtigt, at du kun sender relevant indhold til dine læsere. Det sikrer du bl.a. ved at opdele dit publikum i forskellige målgrupper.
På kurset lærer du derfor at oprette segmenter, grupper og tags, som du fremadrettet kan bruge til nemt at bestemme, hvem der skal have dit indhold, når du sender det ud.
Du lærer Mailchimps eget rapporteringssystem at kende og får en god forståelse for, hvilke faktorer og nøgletal, du skal være særligt opmærksom på.
Du bliver i stand til at vurdere, hvilke rapporter der er mest relevante for jer – og hvilke du kan dele for at vise din succes med e-mailmarkedsføringen.
Du lærer at fange læsernes opmærksomhed med stærke emnelinjer, så endnu flere fremover åbner jeres nyhedsbreve. Du lærer også, hvordan du øger chancerne markant for, at læserne gør det, I ønsker – f.eks. køber jeres produkter eller ydelser.
Du får også en introduktion til at arbejde med split-test af forskellige elementer, så du kontinuerligt kan forbedre dine nyhedsbreve.
En af de helt store fordele ved e-mailmarkedsføring er de mange muligheder for at udsende automatiserede mails. Det kan f.eks. være velkomstmails, ”tak for din ordre”-mails, engagement-serier eller diverse salgsflows.
I løbet af kurset får du erfaring med at opsætte og udarbejde automatiske mailflows, så du kan sætte store dele af din e-mailmarkedsføring på autopilot.
Ønsker du at opkvalifice flere kompetencer samtidig? Hvis du tilmelder dig 3 eller flere kurser, giver vi en samlet rabat. Du kan bl.a. supplere din læring med kurser i LinkedIn, SEO og Facebook Annoncering.
Simon
Ekspert i e-mail markedsføring
Simon er ekspert i digital markedsføring og har mange års erfaring inden for E-mail markedsføring og Sociale Medier. Når Simon underviser har han fokus på praktisk anvendelse, som underbygges med teori og forståelse for at kunne anvende diverse programmer optimalt fra dag 1 efter kurset.
Matilde
Specialist i e-mail markedsføring
Matilde har +10 års erfaring med digital markedsføring og brænder for at dele viden og redskaber, som kan bruges fra dag 1. Matilde er ekspert i at udarbejde og opsætte af nyhedsbreve, e-mail kampagner samt opsætning af e-mail automation flows.
Kirstine
Ekspert i e-mail markedsføring
Kirstine har arbejdet med digital markedsføring siden 2012. Hun har mange års erfaring med sociale medier, e-mail marketing, content marketing, digital strategi m.m. og arbejder i dag som selvstændig marketingkonsulent og underviser.
Mikkel
Specialist i e-mail markedsføring
Mikkel har flere års erfaring med E-mail markedsføring, SEO, Google Ads og SoMe annoncering. Først som digital rådgiver i bureau og nu som konsulent i hans egen konsulentvirksomhed og underviser hos Kursusfabrikken.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.