Ønsker du at løfte dit niveau og arbejde mere strategisk med din annoncering på Facebook? Lær, hvordan du får mere ud af dine annoncekroner og rammer din målgruppe ved hjælp af Facebooks mange funktioner og muligheder.
Kurset i Facebook annoncering udvidet er for dig, der har kendskab til annoncering på Facebook, men gerne vil blive endnu skarpere og arbejde mere strategisk med jeres annoncering. På kurset bygger vi ovenpå den viden, du allerede har omkring Facebooks annoncemodul, så du bliver klædt på med de nyeste funktioner samt lærer smartere og mere effektive måder at arbejde på.
I løbet af kurset lærer du bl.a. at opsætte kampagner med flere annoncesæt samt annoncer, hvor du arbejder mere strategisk med opsætning af brugerdefinerede målgrupper og kopimålgrupper. Du bliver helt skarp på, hvornår du skal vælge hvilke målsætninger, og hvordan du bedst muligt kan arbejde med bl.a. retargeting og leadannoncer.
Når du har været på kursus i Facebook annoncering udvidet, vil du kunne opbygge kampagner mere strategisk, arbejde med de forskellige målgrupper, opsætte konverteringssporinger og måle på og forbedre resultaterne af dine kampagner. Med andre ord: Du er klar til at udnytte det fulde potentiale af dit arbejde i Facebooks annoncemodul!
Hvis du ikke har arbejdet med Facebook annoncering før, anbefaler vi vores grundlæggende kursus i Facebook Annoncering.
Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
14. januar 2025 | København | Facebook annoncering udvidet kursus |
20. januar 2025 | Aarhus | Facebook annoncering udvidet kursus |
30. april 2025 | København | Facebook annoncering udvidet kursus |
5. maj 2025 | Aarhus | Facebook annoncering udvidet kursus |
Pris: 4.995 kr. ekskl. moms pr. person
Rigtig dygtig underviser, som matchede niveauet til deltagerne og inkluderede vores cases direkte i undervisningen.
Malou
Deltager på Facebook annoncering udvidet
Det var et rigtig fint kursus :-) Underviseren var god til at formidle på det niveau, vi var på, så det var forståeligt.
Ida, Baker Tilly
Deltager på Facebook annoncering udvidet
Underviseren var bare super, fodrede os med gode indsigter og godt humør. Vi kom godt omkring og fik gode råd ifm. forestående kampagner.
Stefan
Deltager på Facebook annoncering udvidet
Super god powerpoint og dejligt man fik den med hjem og kan bruge den som opslagsværk.
Andrea
Deltager på Facebook annoncering udvidet
Når du arbejder med annoncering på Facebook, skal du vænne dig til begreber som CTR, CPC og CPA. Hvis du kan jonglere med disse begreber, eller har mod på at lære det, så kan vores kursus være startskuddet til online succes for dig og din virksomhed. Du vil lære at arbejde med digitale budgetter, og hvordan du udregner, hvad du må betale pr. klik og pr. kunde.
Med Facebook annoncering kan vi ramme brugeren forskellige steder i deres kunderejse. Du lærer at indtænke de forskellige målsætninger strategisk i forhold til brugerens kunderejse og din digitale strategi. Du lærer at opsætte strategiske mål for din annoncering med KPI'er og målsætninger, så du kontinuerligt optimerer din indsats.
Opsætning af annoncer kræver, at du kender din målgruppe og kan målrette dine annoncer efter de rigtige brugere de rigtige steder i deres kunderejse. På kurset lærer du at arbejde strategisk med målretning af annoncer mod brugere, der f.eks. har besøgt din hjemmeside eller minder om de brugere, som har interageret med dine opslag på Facebook.
Du bliver præsenteret for nogle avancerede annonceformater som f.eks. leadannoncer. Du bliver tryg ved ord som pixel, retargeting, splittests og automatisering. På dette kursus får du koblet et ekstra niveau på dine eksisterende kompetencer. Du lærer alle de avancerede muligheder, som du kan arbejde med i Facebook annoncering.
Når du har opbygget og offentliggjort dine kampagner, ligger der et stykke arbejde i at analysere og måle på effekten af dine annoncer. På kurset får du værdifuld viden til, hvordan du kan justere på dine kampagner, og hvornår du skal reagere på dine resultater.
Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse, kan tilpasses efter jeres interesser. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.
Tallene på Google og Facebook taler for sig selv - og afspejler vores kursisters tårnhøje tilfredshed
Anmeldelserne opdateres live fra Facebook og Google
Mia
Specialist i SoMe annoncering
Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at skabe effektive kampagner på sociale medier. Mia er til dagligt Content specialist og underviser hos Kursusfabrikken.
Gitte
Ekspert i Facebook annoncering
Gitte har flere års erfaring med sociale medier fra hendes egen virksomhed, hvor hun både håndterer betalt annoncering og rådgiver virksomheder om sociale medier, strategi, content og annoncering. Gittes fokus er at gøre undervisningen praktisk og håndgribelig, så du kan omsætte det, du lærer, til konkrete resultater.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.
Ekstra viden til dig, der har spørgsmål til vores kursus, undervisningsformen og indholdet.
Det er et spørgsmål, vi ofte får. Derfor har vi lavet denne guideline, der kan være med til at hjælpe dig på vej. Husk, at det kun er vejledende. Vi vejleder altid gerne individuelt, så kontakt os meget gerne på mail eller telefon, hvis du er i tvivl – så finder vi sammen frem til, hvad der er det rette kursus for dig.
Facebook annoncering er for dig, der
Facebook annoncering udvidet er for dig, der