Udvidet Facebook annoncering – 1 dag

Et udvidet kursus i annoncering på Facebook til dig der ønsker mere erfaring

Ønsker du at løfte dit niveau og arbejde mere strategisk med annoncering på Facebook? Lær hvordan du får mest ud af dine annoncekroner og rammer din målgruppe med de mange muligheder med Facebook annoncering. 

Kurset i udvidet Facebook Annoncering er for dig, der har kendskab til annoncering på Facebook, men ønsker at højne dit niveau og blive endnu skarpere. På kurset får du færdighederne til at opsætte kampagner med flere annoncesæt og annoncer, hvor du bl.a. lærer at arbejde strategisk med opsætning af brugerdefinerede målgrupper og kopimålgrupper. Du bliver skarp på, hvornår du skal vælge hvilke målsætninger, samt hvordan du bedst muligt kan arbejde med bl.a. retargeting og leadannoncer. 

Når du har været på kursus i udvidet Facebook annoncering vil du kunne opbygge kampagner strategisk, arbejde med de forskellige målgrupper, opsætte konverteringssporinger og måle på og forbedre resultaterne af dine kampagner. 

Dit udbytte

  • Lær hvornår du skal bruge hvilke målsætninger og hvordan du kan indtænke dem strategisk
  • Lær at opsætte forskellige annonceformater, f.eks. leadannoncer, diasshow, karruselannoncer og videoannoncer
  • Få praktisk erfaring med segmentering og forskellige målretningsmuligheder
  • Lær at indtænke de forskellige annoncetyper til forskellige strategiske formål
  • Få praktisk erfaring med at arbejde med brugerdefinererede målgrupper og kopimålgrupper
  • Lær at tænke dine annoncer ind i et større strategisk billede med jeres øvrige kanaler
  • Lær at opsætte KPI'er og måle på effekten af dine annoncer og hvordan de kan forbedres
  • Få praktisk erfaring med opsætning af relevante målgruppe med Facebook-pixel 
  • Råd til opsætning og optimering af din annoncekonto
Facebook annoncering kursus udvidet

Det du får med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Har du erfaring med Facebook annoncering?

Hvis du ikke har arbejdet med Facebook annoncering før, anbefaler vi vores grundlæggende kursus i Facebook Annoncering.

Hvorfor skal du tage et kursus hos Kursusfabrikken?

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Personlige behov

Underviseren kontakter dig inden kurset, for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Små hold med maks. 5 deltagere. Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

3 fra samme virksomhed?

Hvis I er 3 eller flere fra samme virksomhed, laver vi et skræddersyet forløb, kun til jer.

Datoer for udvidet kursus i Facebook Annoncering 

DatoStedKursus
30. augustKøbenhavnFacebook annoncering udvidet kursus
8. septemberAarhusFacebook annoncering udvidet kursus
14. oktoberKøbenhavnFacebook annoncering udvidet kursus
25. novemberAarhusFacebook annoncering udvidet kursus
16. decemberKøbenhavnFacebook annoncering udvidet kursus
Tilmeld kursus

Praktisk Information

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
  • Der vil blive stillet en computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra kl. 9.00-15.30
  • For at deltage på det udvidet kursus kræver det et grundlæggende kendskab til Facebook annoncering

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Tidligere deltagere fra Facebook udvidet fortæller

Dorthe

Deltager på Facebook annoncering udvidet

five stars review

Meget kompetent underviser!

Læs flere anmeldelser

På kurset vil du lære om…

CTR, CPC og CPA

Når du arbejder med annoncering på Facebook, skal du vænne dig til begreber som CTR, CPC og CPA. Hvis du kan jonglere med disse begreber, eller har mod på at lære det, så kan vores kursus være startskuddet til online succes for dig og din virksomhed. Du vil lære at arbejde med digitale budgetter, og hvordan du udregner, hvad du må betale pr. klik og pr. kunde.

KPI'er og strategisk kampagnemålsætning

Med Facebook annoncering kan vi ramme brugeren forskellige steder i deres kunderejse. Du lærer at indtænke de forskellige målsætninger strategisk i forhold til brugerens kunderejse og din digitale strategi.  Du lærer at opsætte strategiske mål for din annoncering med KPI'er og målsætninger, så du kontinuerligt optimerer din indsats.

Strategisk målrettede annoncer

Opsætning af annoncer kræver, at du kender din målgruppe og kan målrette dine annoncer efter de rigtige brugere de rigtige steder i deres kunderejse. På kurset lærer du at arbejde strategisk med målretning af annoncer mod brugere, der f.eks. har besøgt din hjemmeside eller minder om de brugere, som har interageret med dine opslag på Facebook.

Værdifuld viden til optimering

Når du har opbygget og offentliggjort dine kampagner ligger der et stykke arbejde i at analysere og måle på effekten af dine annoncer. På kurset får du værdifuld viden til, hvordan du kan justere på dine kampagner og hvornår du skal reagere på dine resultater. 

Avanceret annoncering

Du bliver præsenteret for nogle avancerede annonceformater som f.eks. leadannoncer. Du bliver tryg ved ord som pixel, retargeting, splittests og automatisering. På dette kursus får du koblet et ekstra niveau på dine eksisterende kompetencer. Du lærer alle de avancerede muligheder, som du kan arbejde med i Facebook annoncering. 

Kurset inkluderer bogen
"Online Markedsføring - Den store grundbog" 

Værdi af 499 DKK

Den store grundbog om online markedsføring

Mød underviserne fra Facebook udvidet

Rebekka Hviid

Digital marketing specialist

Rebekka arbejder med markedsføringsstrategier, sociale medier, SEO, Google Ads – først som marketingansvarlig og nu som konsulent i egen virksomhed, hvor hun hjælper virksomheder med strategier for online synlighed og salg.

Rikke Moritz

Digital marketing specialist

Rikke Moritz har flere års erfaring med digital marketing og brænder for at skabe vækst og synlighed for virksomheder på sociale medier. Når hun ikke underviser hos Kursusfabrikken, driver hun en konsulentvirksomhed, der hjælper andre virksomheder med at udarbejde online strategier og content til Facebook og Instagram.

Se alle vores undervisere

+6.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Du skal vælge Kursusfabrikken fordi

Ekspertundervisere
Underviseren kontakter dig inden kurset
Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold med maks. 5 deltagere, så du får fuldt udbytte af kurset
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
Fuld forplejning

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.