Ønsker du at løfte dit niveau og arbejde mere strategisk med annoncering på Facebook? Lær hvordan du får mest ud af dine annoncekroner og rammer din målgruppe med de mange muligheder med Facebook annoncering.
Kurset i udvidet Facebook Annoncering er for dig, der har kendskab til annoncering på Facebook, men ønsker at højne dit niveau og blive endnu skarpere. På kurset får du færdighederne til at opsætte kampagner med flere annoncesæt og annoncer, hvor du bl.a. lærer at arbejde strategisk med opsætning af brugerdefinerede målgrupper og kopimålgrupper. Du bliver skarp på, hvornår du skal vælge hvilke målsætninger, samt hvordan du bedst muligt kan arbejde med bl.a. retargeting og leadannoncer.
Når du har været på kursus i udvidet Facebook annoncering vil du kunne opbygge kampagner strategisk, arbejde med de forskellige målgrupper, opsætte konverteringssporinger og måle på og forbedre resultaterne af dine kampagner.
Hvis du ikke har arbejdet med Facebook annoncering før, anbefaler vi vores grundlæggende kursus i Facebook Annoncering.
Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
23. maj 2022 | København | Facebook annoncering udvidet kursus |
31. maj 2022 | Aarhus | Facebook annoncering udvidet kursus |
28. juni 2022 | København | Facebook annoncering udvidet kursus |
6. juli 2022 | Aarhus | Facebook annoncering udvidet kursus |
16. august 2022 | København | Facebook annoncering udvidet kursus |
28. september 2022 | Aarhus | Facebook annoncering udvidet kursus |
31. oktober 2022 | København | Facebook annoncering udvidet kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Dorthe
Deltager på Facebook annoncering udvidet
”Meget kompetent underviser!”
Andrea
Deltager på Facebook annoncering udvidet
”Super god powerpoint og dejligt man fik den med hjem og kan bruge den som opslagsværk”
Malou
Deltager på Facebook annoncering udvidet
”Rigtig dygtig underviser, som matchede niveauet til deltagerne og inkluderede vores cases direkte i undervisningen.”
Når du arbejder med annoncering på Facebook, skal du vænne dig til begreber som CTR, CPC og CPA. Hvis du kan jonglere med disse begreber, eller har mod på at lære det, så kan vores kursus være startskuddet til online succes for dig og din virksomhed. Du vil lære at arbejde med digitale budgetter, og hvordan du udregner, hvad du må betale pr. klik og pr. kunde.
Med Facebook annoncering kan vi ramme brugeren forskellige steder i deres kunderejse. Du lærer at indtænke de forskellige målsætninger strategisk i forhold til brugerens kunderejse og din digitale strategi. Du lærer at opsætte strategiske mål for din annoncering med KPI'er og målsætninger, så du kontinuerligt optimerer din indsats.
Opsætning af annoncer kræver, at du kender din målgruppe og kan målrette dine annoncer efter de rigtige brugere de rigtige steder i deres kunderejse. På kurset lærer du at arbejde strategisk med målretning af annoncer mod brugere, der f.eks. har besøgt din hjemmeside eller minder om de brugere, som har interageret med dine opslag på Facebook.
Når du har opbygget og offentliggjort dine kampagner ligger der et stykke arbejde i at analysere og måle på effekten af dine annoncer. På kurset får du værdifuld viden til, hvordan du kan justere på dine kampagner og hvornår du skal reagere på dine resultater.
Du bliver præsenteret for nogle avancerede annonceformater som f.eks. leadannoncer. Du bliver tryg ved ord som pixel, retargeting, splittests og automatisering. På dette kursus får du koblet et ekstra niveau på dine eksisterende kompetencer. Du lærer alle de avancerede muligheder, som du kan arbejde med i Facebook annoncering.
Mia
Digital marketing specialist
Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at skabe kreative løsninger og hjælpe virksomheder med at fange deres målgruppe gennem effektfuldt indhold på de sociale medier. Mia er til dagligt Content specialist og underviser hos Kursusfabrikken.
Rikke
Digital marketing specialist
Rikke Moritz har flere års erfaring med digital marketing og brænder for at skabe vækst og synlighed for virksomheder på sociale medier. Når hun ikke underviser hos Kursusfabrikken, driver hun en konsulentvirksomhed, der hjælper andre virksomheder med at udarbejde online strategier og content til Facebook og Instagram.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.