facebook1pximg
Kursusfabrikkens logo
Kontakt

Udvidet Facebook annoncering – 1 dag

Tag din annoncering på Facebook til nye højder

Ønsker du at løfte dit niveau og arbejde mere strategisk med annoncering på Facebook? Lær, hvordan du får mest ud af dine annoncekroner og rammer din målgruppe ved hjælp af Facebooks mange muligheder. 

Kurset i udvidet Facebook Annoncering er for dig, der har kendskab til annoncering på Facebook, men ønsker at styrke dit niveau og blive endnu skarpere.

På kurset lærer du at opsætte kampagner med flere annoncesæt samt annoncer, hvor du arbejder mere strategisk med opsætning af brugerdefinerede målgrupper og kopimålgrupper. Du bliver helt skarp på, hvornår du skal vælge hvilke målsætninger, og hvordan du bedst muligt kan arbejde med bl.a. retargeting og leadannoncer. 

Når du har været på kursus i Facebook annoncering udvidet , vil du kunne opbygge kampagner strategisk, arbejde med de forskellige målgrupper, opsætte konverteringssporinger og måle på og forbedre resultaterne af dine kampagner. 

Dit udbytte

  • Lær, hvornår du skal bruge hvilke målsætninger, og hvordan du kan indtænke dem strategisk
  • Lær at opsætte forskellige annonceformater, f.eks. diasshow samt lead-, karrusel- og videoannoncer
  • Få praktisk erfaring med segmentering og forskellige målretningsmuligheder
  • Lær at indtænke de forskellige annoncetyper til forskellige strategiske formål
  • Få praktisk erfaring med at arbejde med brugerdefinererede målgrupper og kopimålgrupper
  • Lær at tænke dine annoncer ind i et større strategisk billede med jeres øvrige kanaler
  • Lær at opsætte KPI'er og måle på effekten af dine annoncer, og hvordan de kan forbedres
  • Få praktisk erfaring med opsætning af relevante målgruppe med Facebook-pixel 
  • Råd til opsætning og optimering af din annoncekonto

Hvis du ikke har arbejdet med Facebook annoncering før, anbefaler vi vores grundlæggende kursus i Facebook Annoncering.

Facebook annoncering kursus udvidet

Det du får med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Inkl. 3 måneders e-mail support
Tilfredshedsgaranti

Pris: 4.995 kr. ekskl. moms

Kursusfabrikkens anmeldelser

facebook logo

"Underviseren matchede niveauet til deltagerne og inkluderede vores cases direkte i undervisningen."

Malou, Facebook Annoncering udvidet

Malou
Deltager på Facebook Ads udvidet

Der er mange fordele ved at vælge Kursusfabrikken

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Praksisnær undervisning

Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

Skal din kollega med?

Vi giver 20% i kollegarabat, og tilbyder alternativt et lukket skræddersyet hold, hvis I er 3 eller flere kolleger.

Datoer for udvidet kursus i Facebook Annoncering 

DatoStedKursus
16. april 2024AarhusFyldt hold
29. april 2024AarhusFacebook annoncering udvidet kursus
16. maj 2024KøbenhavnFacebook annoncering udvidet kursus
11. juni 2024AarhusFacebook annoncering udvidet kursus
21. august 2024KøbenhavnFacebook annoncering udvidet kursus
11. september 2024AarhusFacebook annoncering udvidet kursus
31. oktober 2024KøbenhavnFacebook annoncering udvidet kursus
26. november 2024AarhusFacebook annoncering udvidet kursus
2. december 2024KøbenhavnFacebook annoncering udvidet kursus
Tilmeld kursus

Praktisk info

  • Undervisningen foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Gratis parkering
  • Fuld forplejning på kurset
  • Vi stiller computer og programmer til rådighed
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Kursusmateriale er inkluderet
  • For at deltage på det udvidede kursus kræver det et grundlæggende kendskab til Facebook annoncering

Pris: 4.995 kr. ekskl. moms pr. person

Tidligere deltagere fra Facebook annoncering udvidet fortæller

Dorthe

Deltager på Facebook annoncering udvidet

five stars review

Meget kompetent underviser!

Andrea

Deltager på Facebook annoncering udvidet

five stars review

”Super god powerpoint og dejligt man fik den med hjem og kan bruge den som opslagsværk”

Malou

Deltager på Facebook annoncering udvidet

five stars review

”Rigtig dygtig underviser, som matchede niveauet til deltagerne og inkluderede vores cases direkte i undervisningen.”

Læs flere anmeldelser

Kurset giver dig udvidet viden om Facebook annoncering

CTR, CPC og CPA

Når du arbejder med annoncering på Facebook, skal du vænne dig til begreber som CTR, CPC og CPA. Hvis du kan jonglere med disse begreber, eller har mod på at lære det, så kan vores kursus være startskuddet til online succes for dig og din virksomhed. Du vil lære at arbejde med digitale budgetter, og hvordan du udregner, hvad du må betale pr. klik og pr. kunde.

KPI'er og kampagnemålsætning

Med Facebook annoncering kan vi ramme brugeren forskellige steder i deres kunderejse. Du lærer at indtænke de forskellige målsætninger strategisk i forhold til brugerens kunderejse og din digitale strategi. Du lærer at opsætte strategiske mål for din annoncering med KPI'er og målsætninger, så du kontinuerligt optimerer din indsats.

Strategisk målrettede annoncer

Opsætning af annoncer kræver, at du kender din målgruppe og kan målrette dine annoncer efter de rigtige brugere de rigtige steder i deres kunderejse. På kurset lærer du at arbejde strategisk med målretning af annoncer mod brugere, der f.eks. har besøgt din hjemmeside eller minder om de brugere, som har interageret med dine opslag på Facebook.

Avanceret annoncering

Du bliver præsenteret for nogle avancerede annonceformater som f.eks. leadannoncer. Du bliver tryg ved ord som pixel, retargeting, splittests og automatisering. På dette kursus får du koblet et ekstra niveau på dine eksisterende kompetencer. Du lærer alle de avancerede muligheder, som du kan arbejde med i Facebook annoncering.

Værdifuld viden til optimering

Når du har opbygget og offentliggjort dine kampagner, ligger der et stykke arbejde i at analysere og måle på effekten af dine annoncer. På kurset får du værdifuld viden til, hvordan du kan justere på dine kampagner, og hvornår du skal reagere på dine resultater.

Mulighed for et lukket hold

Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse, kan tilpasses efter jeres interesser. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.

Mød underviserne fra Facebook annoncering udvidet

Mia

Digital marketing specialist

Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at skabe kreative løsninger og hjælpe virksomheder med at fange deres målgruppe gennem effektfuldt indhold på de sociale medier. Mia er til dagligt Content specialist og underviser hos Kursusfabrikken.

Rikke 

Digital marketing specialist

Rikke Moritz har flere års erfaring med digital marketing og brænder for at skabe vækst og synlighed for virksomheder på sociale medier. Når hun ikke underviser hos Kursusfabrikken, driver hun en konsulentvirksomhed, der hjælper andre virksomheder med at udarbejde online strategier og content til Facebook og Instagram.

Se alle vores undervisere

+15.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoTV2 logoNordea logoFolketinget logoTDC logoSkat LogoFSC logodsb logoLomax logoPhilipson WineDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Tilfredshedsgaranti
Underviseren kontakter dig inden kurset
Udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold - maks. 5 deltagere
3 måneders e-mail support inkluderet
Ring, chat eller skriv

Er du i tvivl om noget?
Ring, chat eller skriv til os

Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.

Kursusfabrikken ApS