Vil du lære at blive en dygtig Social Media Manager? Vil du vide mere om indholdsstrategier, annoncering, kampagneplanlægning, ‘den gode opdatering’, video og effektmåling på Facebook, Instagram, LinkedIn og YouTube?
På dette 2-dages kursus i sociale medier vil du bl.a. lære, hvordan du kan arbejde strategisk med SoMe og influencer marketing. Du vil blive introduceret til uundværlige værktøjer, målrettet annoncering, community management, indholdsstrategier, customer journey mapping og meget mere. Du vil også lære, hvordan man fastsætter KPI’er og måler ROI af indsatsen på sociale medier.
Vil du hellere fokusere på et enkelt medie? Vi har 1-dags kurser i Facebook, Facebook annoncering, Instagram og LinkedIn.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
18.-19. maj 2022 | København | Fyldt hold |
7.-8. juni 2022 | Aarhus | SoMe manager kursus |
7.-8. juni 2022 | Odense | SoMe manager kursus |
13.-14. juni 2022 | København | Fyldt hold |
20.-21. juni 2022 | Online | SoMe manager kursus |
27.-28. juni 2022 | Aarhus | SoMe manager kursus |
6.-7. juli 2022 | København | SoMe manager kursus |
8.-9. august 2022 | Aarhus | SoMe manager kursus |
10.-11. august 2022 | København | SoMe manager kursus |
22.-23. august 2022 | Aarhus | SoMe manager kursus |
30.-31. august 2022 | København | SoMe manager kursus |
Pris: 6.995 kr. ekskl. moms
Natascha, FoodService Danmark A/S
Deltager på Social Media Manager
“Jeg synes, det var et rigtig godt kursus, der levede op til det, der blev lovet i kursusbeskrivelsen.”
Henrik, Lysiplex
Deltager på Social Media Manager
“Vi havde inden kurset forberedt en del spørgsmål, som blev grundigt uddybet af Anne. De, som mødte op som tvivlere, var efter kurset omvendt.”
Malene, Digitaliseringsstyrelsen
Deltager på Social Media Manager
”Fedt at indholdet var så målrettet deltagerne. Meget konkrete råd, og præsentationen var udformet på en måde, så den er let at bruge til opslag efterfølgende.”
Kamilla, jobsøgende
Deltager på Social Media Manager
“Kurset var helt i top. Underviseren var super god til at forklare og svare på spørgsmål. Yderst udbytterigt!”
Nana, Odense Kommune
Deltager på Social Media Manager
”Det var bare så fint et kursus – med god og grundig formidling af konkrete værktøjer!”
Malene, GB Grafisk Reklamebureau
Deltager på Social Media Manager
”En god underviser med brugbare eksempler og argumenter.”
På kurset vil du lære, hvordan du udarbejder en strategisk ramme, der kan sikre værdi på bundlinjen. Du vil få praktisk erfaring med konkurrent- og målgruppeanalyse samt opstilling af relevante KPI’er. Efter SoMe kurset vil du være i stand til at udarbejde en social media strategi, der matcher jeres overordnede markedsføringsstrategi.
På kurset lærer du om relations- og loyalitetsopbygning via community management. Du lærer at indgå i konstruktive dialoger og at engagere dine følgere gennem gode, relevante opdateringer. På den måde har du mulighed for at komme i kontakt med potentielle kunder og øge salget.
Du lærer at måle effekten af din indsats og dine aktiviteter på de sociale medier, så du kan vise din chef, at det virker. Du lærer om måling af KPI’er og får praktisk erfaring med relevante analyse- og effektmålingsværktøjer, som du kan bruge i dit arbejde efter kurset.
På kurset bliver du præsenteret for en lang række uundværlige værktøjer, som vil lette dit arbejde med de sociale medier. Du bliver fortrolig med at udarbejde en redaktionel kalender, håndtere community management tools, operere i Facebook Business Manager m.m.
På den måde kan du både spare tid og få meget mere ud af arbejdsdagen.
I løbet af kurset opretter vi sammen annoncer på både Facebook, Instagram og LinkedIn. Du har selv fingrene på tasterne og får praktisk erfaring med forskellige kampagneformer, budstrategier, Facebook-pixel, segmentering og retargeting.
Efter kurset er du i stand til at arbejde professionelt med annoncering på de sociale medier.
Mia
Specialist i content og SoMe
Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at skabe effektfuldt indhold på sociale medier. Mia er til dagligt Content specialist og underviser hos Kursusfabrikken.
Rikke
Ekspert i SoMe
Rikke Moritz har flere års erfaring med digital marketing og brænder for at skabe vækst og synlighed for virksomheder på sociale medier. Når hun ikke underviser hos Kursusfabrikken, driver hun en konsulentvirksomhed, der hjælper andre virksomheder med at udarbejde online strategier og content til Facebook og Instagram.
Toke
Ekspert i SoMe
Toke har mange års erfaring med Social Media Marketing og content creation. Tokes fokus er, at gøre undervisningen praktisk og håndgribelig, så du kan bruge det du har lært med det samme.
Peter
Specialist i SoMe og Online Markedsføring
Peter er uddannet cand mag i Medievidenskab , og har flere års erfaring i at skabe online opmærksomhed og tilstedeværelse via en effektiv indsats på både Sociale Medier og via SEO.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.