Google Ads kursus – 1 dag

Start din markedsføring med fuld kontrol – betal pr. klik

Vil du lære at oprette annoncer, så du rammer den målgruppe, der allerede efterspørger dit produkt? Vil du lære at arbejde med forskellige muligheder for målretning og få det optimale ud af Google Ads?

Google Ads (tidligere kendt som Google AdWords) er en af de mest direkte måder at møde kunderne på, når de har behov for dine ydelser eller produkter. Det er målbart, effektivt og profitabelt, hvis det er gjort rigtigt.

På dette Google Ads kursus opnår du et solidt kendskab til programmet, og du lærer, hvordan du rammer potentielle kunder i beslutningsfasen.

Dit udbytte

  • Hvordan du lægger en god Google Ads strategi og får succes med din annoncering
  • Forståelse for forskellige målretningsmuligheder og budstrategier
  • Introduktion til søgeordsanalyse, søgeordstyper og søgeordsvolume
  • Hvordan du skriver gode, relevante annoncetekster, der resulterer i flere relevante klik
  • Introduktion til gode landingssider samt splittests af annoncer og landingssider
  • Målgruppevalg og introduktion til remarketing med Google Ads
  • Optimering af kampagner med henblik på at sænke prisen og samtidig øge kvaliteten af dine kampagner

Hør vores underviser Asger fortælle om Google Ads kurset

Google Ads kursus

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61667628.

Kursusfabrikken er Google Partner

Google Partner badge

Hvorfor skal du tage et kursus hos Kursusfabrikken?

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Personlige behov

Underviseren kontakter dig inden kurset, for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Små hold med maks. 5 deltagere. Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

3 fra samme virksomhed?

Hvis I er 3 eller flere fra samme virksomhed, laver vi et skræddersyet forløb, kun til jer.

Datoer for kursus i Google Ads

DatoStedKursus
10. august 2021AarhusGoogle Ads kursus
12. august 2021KøbenhavnGoogle Ads kursus
12. august 2021OdenseGoogle Ads kursus
26. august 2021AarhusGoogle Ads kursus
2. september 2021KøbenhavnFyldt hold
13. september 2021AarhusGoogle Ads kursus
7. oktober 2021AarhusGoogle Ads kursus
13. oktober 2021KøbenhavnGoogle Ads kursus
13. oktober 2021OdenseGoogle Ads kursus
2. november 2021AarhusGoogle Ads kursus
15. november 2021KøbenhavnGoogle Ads kursus
1. december 2021AarhusGoogle Ads kursus
8. december 2021KøbenhavnGoogle Ads kursus
8. december 2021OdenseGoogle Ads kursus
Tilmeld kursus

Praktisk Information

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Kursusmateriale og bogen “Online Markedsføring – den store grundbog” er inkluderet
  • Der vil blive stillet computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra 9.00-15.30
  • Kræver intet forudgående kendskab til Google Ads

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Vi anbefaler også

Hvis du allerede har erfaring med Google Ads, anbefaler vi, at du i stedet deltager på vores dagskursus i Google Ads udvidet. På dette kursus vil du lære at arbejde med Google Ads’ avancerede værktøjer og funktioner.

PPC Manager er et fleksibelt kursusforløb, der giver dig en række uundværlige værktøjer til at arbejde effektivt med betalt annoncering i Google Ads og evaluering af kampagner i Google Analytics.

Google Ads deltagere

Eva

Deltager på Google Ads 

five stars review

“Bare et godt og informativt kursus.“

Anita, S&S Feriehusudlejning A/S

Deltager på Google Ads

five stars review

“Mega godt kursus, som gav mig den grundlæggende viden om Google Ads, som jeg har brug for i mit arbejde. Underviseren var yderst kompetent og kunne formidle info om et meget komplekst program på en forståelig måde..”

Line

Deltager på Google Ads

five stars review

“Fedt at se og mærke hvor meget underviseren brænder for emnet og det smitter af på os kursister.”

Anna

Deltager på Google Ads

five stars review

“Det har været en virkelig god og lærerig oplevelse at være på kursus hos jer. Underviseren var både dygtig til at formidle og til at svare på spørgsmål”

Læs flere anmeldelser

På kurset i Google Ads vil du lære om…

Forskellige annoncemuligheder

På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse af, hvornår du skal gøre brug af de forskellige muligheder, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe. Du vil lære at opsætte flere forskellige annoncetyper, som matcher de forskellige annoncenetværk.

Vinderstrategi

Lær hvordan du får mest værdi for dine annoncekroner ved at tænke Google Ads ind i en samlet markedsføringstrategi. Du lærer, hvordan du lægger et realistisk budget, hvordan du tiltrækker de rigtige besøgende, og hvordan du skiller dig ud fra konkurrenterne.

Korrekt kampagneopsætning

Hvis du vælger at deltage på dette Google Ads kursus, sikrer du, at du kommer godt fra start med annonceringen. Du lærer, hvordan du sætter annoncer korrekt op, og hvordan du strukturerer dine kampagner mest fordelagtigt. Efter kurset vil du selv kunne opsætte og vedligeholde kampagner og annoncer i Google Ads.

De rigtige søgeord

Det kan være en stor udfordring at finde de rigtige søgeord til din kampagne. For hvordan ved du, hvilke søgeord du skal satse på? På dette kursus i Google Ads vil vi introducere forskellige værktøjer og redskaber, som du kan bruge til at udarbejde udførlige søgeordsanalyser og finde de helt rigtige søgeord til dine annoncer.

Optimering af kampagner

Forskellen på effektive og rentable kampagner findes ofte i detaljen. Optimering og vedligeholdelse er derfor mindst lige så vigtigt som opsætning og igangsættelse. På kurset vil du lære, hvordan du effektivt vedligeholder og optimerer dine kampagner, så du får det størst mulige udbytte.

bog ved tilmleding

Undervisere fra Google Ads

Asger Dombernowsky

Ekspert i Google Ads

Asger sidder til dagligt som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Han har arbejdet med flere online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. content marketing, Google Analytics, Google Ads, SEO og sociale medier.

Thomas Søby

Ekspert i Google Ads

Thomas arbejder til dagligt som online marketing konsulent med fokus på Google Ads og Google Analytics. Gennem sit arbejde hjælper han små og store virksomheder med at skabe flere leads og salg online.

Gün Üret

Ekspert i Google Ads

Gün har 7 års erfaring med digitale løsninger og online markedsføring. Til dagligt arbejder han som CMO i FlyHjælp ApS og som konsulent i virksomheden Escalate ApS.

Hanne Hasseriis Gormsen

Ekspert i Google Ads

Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har arbejdet med online marketing, og har bl.a. erfaring med Google Ads, Analytics og SEO.

Se alle vores undervisere

+6.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Ekspertundervisere
Underviseren kontakter dig inden kurset
Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold med maks. 5 deltagere, så du får fuldt udbytte af kurset
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
Fuld forplejning

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.