Google Ads kursus – 1 dag

Start din markedsføring med fuld kontrol – betal pr. klik

Vil du lære at oprette annoncer, så du rammer den målgruppe, der allerede efterspørger dit produkt? Vil du lære at arbejde med forskellige muligheder for målretning og få det optimale ud af Google Ads?

Google Ads (tidligere kendt som Google AdWords) er en af de mest direkte måder at møde kunderne på, når de har behov for dine ydelser eller produkter. Det er målbart, effektivt og profitabelt, hvis det er gjort rigtigt.

På dette Google Ads kursus opnår du et solidt kendskab til programmet, og du lærer, hvordan du rammer potentielle kunder i beslutningsfasen.

Dit udbytte

  • Hvordan du lægger en god Google Ads strategi og får succes med din annoncering
  • Forståelse for forskellige målretningsmuligheder og budstrategier
  • Introduktion til søgeordsanalyse, søgeordstyper og søgeordsvolume
  • Hvordan du skriver gode, relevante annoncetekster, der resulterer i flere relevante klik
  • Introduktion til gode landingssider samt splittests af annoncer og landingssider
  • Målgruppevalg og introduktion til remarketing med Google Ads
  • Optimering af kampagner med henblik på at sænke prisen og samtidig øge kvaliteten af dine kampagner

Hør vores underviser Asger fortælle om Google Ads kurset

Google Ads kursus

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61667628.

Kursusfabrikken er Google Partner

Google Partner badge

Er I 3 eller flere fra samme virksomhed?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer.

Små hold - maks. 5 deltagere

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

Underviseren kontakter dig inden kurset

Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.

Datoer for kursus i Google Ads

DatoStedKursus
10. maj 2021ONLINEGoogle Ads kursus
18. maj 2021AarhusGoogle Ads kursus
11. juni 2021KøbenhavnGoogle Ads kursus
11. juni 2021OdenseGoogle Ads kursus
17. juni 2021AarhusGoogle Ads kursus
7. juli 2021AarhusGoogle Ads kursus
12 juli 2021KøbenhavnGoogle Ads kursus
10. august 2021AarhusGoogle Ads kursus
12. august 2021KøbenhavnGoogle Ads kursus
12. august 2021OdenseGoogle Ads kursus
Tilmeld kursus

Praktisk Information

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Kursusmateriale og bogen “Online Markedsføring – den store grundbog” er inkluderet
  • Der vil blive stillet computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra 9.00-15.30
  • Kræver intet forudgående kendskab til Google Ads

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Vi anbefaler også

Hvis du allerede har erfaring med Google Ads, anbefaler vi, at du i stedet deltager på vores dagskursus i Google Ads udvidet. På dette kursus vil du lære at arbejde med Google Ads’ avancerede værktøjer og funktioner.

PPC Manager er et fleksibelt kursusforløb, der giver dig en række uundværlige værktøjer til at arbejde effektivt med betalt annoncering i Google Ads og evaluering af kampagner i Google Analytics.

Hvad tidligere deltagere siger om kurset

Anita fra Ads

Anita, Sol og Strand Feriehusudlejning A/S
Deltager på Google Ads

“Mega godt kursus, som gav mig den grundlæggende viden om Google Ads, som jeg har brug for i mit arbejde. Underviseren var yderst kompetent og kunne formidle info om et meget komplekst program på en forståelig måde..”

five stars review
Line fra Ads

Line
Deltager på Google Ads

“Fedt at se og mærke hvor meget underviseren brænder for emnet og det smitter af på os kursister.”

five stars review
Mads fra Ads

Mads
Deltager på Google Ads

“Rigtig behagelig og lærerig dag! Kan klart anbefales! “

five stars review

På kurset i Google Ads vil du lære om…

Forskellige annoncemuligheder

På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse af, hvornår du skal gøre brug af de forskellige muligheder, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe. Du vil lære at opsætte flere forskellige annoncetyper, som matcher de forskellige annoncenetværk.

Vinderstrategi

Lær hvordan du får mest værdi for dine annoncekroner ved at tænke Google Ads ind i en samlet markedsføringstrategi. Du lærer, hvordan du lægger et realistisk budget, hvordan du tiltrækker de rigtige besøgende, og hvordan du skiller dig ud fra konkurrenterne.

Korrekt kampagneopsætning

Hvis du vælger at deltage på dette Google Ads kursus, sikrer du, at du kommer godt fra start med annonceringen. Du lærer, hvordan du sætter annoncer korrekt op, og hvordan du strukturerer dine kampagner mest fordelagtigt. Efter kurset vil du selv kunne opsætte og vedligeholde kampagner og annoncer i Google Ads.

De rigtige søgeord

Det kan være en stor udfordring at finde de rigtige søgeord til din kampagne. For hvordan ved du, hvilke søgeord du skal satse på? På dette kursus i Google Ads vil vi introducere forskellige værktøjer og redskaber, som du kan bruge til at udarbejde udførlige søgeordsanalyser og finde de helt rigtige søgeord til dine annoncer.

Optimering af kampagner

Forskellen på effektive og rentable kampagner findes ofte i detaljen. Optimering og vedligeholdelse er derfor mindst lige så vigtigt som opsætning og igangsættelse. På kurset vil du lære, hvordan du effektivt vedligeholder og optimerer dine kampagner, så du får det størst mulige udbytte.

bog ved tilmleding

Underviserne bag

Asger Møller Dombernowsky

Asger Dombernowsky
Ekspert i Google Ads

Asger sidder til dagligt som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Han har arbejdet med flere online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. content marketing, Google Analytics, Google Ads, SEO og sociale medier.

Thomas Søby

Thomas Søby
Ekspert i Google Ads

Thomas arbejder til dagligt som online marketing konsulent med fokus på Google Ads og Google Analytics. Gennem sit arbejde hjælper han små og store virksomheder med at skabe flere leads og salg online.

Gün Üret

Gün Üret
Ekspert i Google Ads

Gün har 7 års erfaring med digitale løsninger og online markedsføring. Til dagligt arbejder han som CMO i FlyHjælp ApS og som konsulent i virksomheden Escalate ApS.

Hanne Hasseriis

Hanne Hasseriis Gormsen
Ekspert i Google Ads

Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har arbejdet med online marketing, og har bl.a. erfaring med Google Ads, Analytics og SEO.

Casper Edens

Casper Edens
Ekspert i Google Ads

Casper har arbejdet med digital markedsføring, lige siden han startede sin første webshop i 2013. Casper har arbejdet med annoncering på sociale medier, SEO, Google Ads, Mailchimp m.m., hvor han har siddet i en udførende rolle, men også senere hen som konsulent i sit eget bureau.

Anne Tine underviser ekspert

Anne Tine Rasmussen
Ekspert i Google Ads

Anne Tine er search marketing konsulent og underviser. Hun har 7 års erfaring med e-commerce og digital marketing. Hun har stor erfaring med undervisning i forskellige sammenhænge, og beskæftiger sig nu primært med at hjælpe virksomheder med at løfte afkastet af deres Google Ads investering.

De bruger Kursusfabrikken

Trine fra Kursusfabrikken

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Ekspertundervisere
Underviseren kontakter dig inden kurset
Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold med maks. 5 deltagere, så du får fuldt udbytte af kurset
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
Fuld forplejning

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.