Vil du lære at oprette annoncer, så du rammer den målgruppe, der allerede efterspørger dit produkt? Vil du lære at arbejde med forskellige muligheder for målretning og få det optimale ud af Google Ads?
Google Ads (tidligere kendt som Google AdWords) er en af de mest direkte måder at møde kunderne på, når de har behov for dine ydelser eller produkter. Det er målbart, effektivt og profitabelt, hvis det er gjort rigtigt.
På dette Google Ads kursus opnår du et solidt kendskab til programmet, og du lærer, hvordan du rammer potentielle kunder i beslutningsfasen.
Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.
Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61667628.
Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer.
Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.
Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
15. marts 2021 | ONLINE | Google Ads kursus |
9. april 2021 | København | Google Ads kursus |
9. april 2021 | Odense | Google Ads kursus |
16. april 2021 | Aarhus | Google Ads kursus |
7. maj 2021 | København | Google Ads kursus |
18. maj 2021 | Aarhus | Google Ads kursus |
11. juni 2021 | København | Google Ads kursus |
11. juni 2021 | Odense | Google Ads kursus |
17. juni 2021 | Aarhus | Google Ads kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Hvis du allerede har erfaring med Google Ads, anbefaler vi, at du i stedet deltager på vores dagskursus i Google Ads udvidet. På dette kursus vil du lære at arbejde med Google Ads’ avancerede værktøjer og funktioner.
PPC Manager er et fleksibelt kursusforløb, der giver dig en række uundværlige værktøjer til at arbejde effektivt med betalt annoncering i Google Ads og evaluering af kampagner i Google Analytics.
Anita, Sol og Strand Feriehusudlejning A/S
Deltager på Google Ads
“Mega godt kursus, som gav mig den grundlæggende viden om Google Ads, som jeg har brug for i mit arbejde. Underviseren var yderst kompetent og kunne formidle info om et meget komplekst program på en forståelig måde..”
Line
Deltager på Google Ads
“Fedt at se og mærke hvor meget underviseren brænder for emnet og det smitter af på os kursister.”
Mads
Deltager på Google Ads
“Rigtig behagelig og lærerig dag! Kan klart anbefales! “
På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse af, hvornår du skal gøre brug af de forskellige muligheder, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe. Du vil lære at opsætte flere forskellige annoncetyper, som matcher de forskellige annoncenetværk.
Lær hvordan du får mest værdi for dine annoncekroner ved at tænke Google Ads ind i en samlet markedsføringstrategi. Du lærer, hvordan du lægger et realistisk budget, hvordan du tiltrækker de rigtige besøgende, og hvordan du skiller dig ud fra konkurrenterne.
Hvis du vælger at deltage på dette Google Ads kursus, sikrer du, at du kommer godt fra start med annonceringen. Du lærer, hvordan du sætter annoncer korrekt op, og hvordan du strukturerer dine kampagner mest fordelagtigt. Efter kurset vil du selv kunne opsætte og vedligeholde kampagner og annoncer i Google Ads.
Det kan være en stor udfordring at finde de rigtige søgeord til din kampagne. For hvordan ved du, hvilke søgeord du skal satse på? På dette kursus i Google Ads vil vi introducere forskellige værktøjer og redskaber, som du kan bruge til at udarbejde udførlige søgeordsanalyser og finde de helt rigtige søgeord til dine annoncer.
Forskellen på effektive og rentable kampagner findes ofte i detaljen. Optimering og vedligeholdelse er derfor mindst lige så vigtigt som opsætning og igangsættelse. På kurset vil du lære, hvordan du effektivt vedligeholder og optimerer dine kampagner, så du får det størst mulige udbytte.
Asger Dombernowsky
Ekspert i Google Ads
Asger sidder til dagligt som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Han har arbejdet med flere online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. content marketing, Google Analytics, Google Ads, SEO og sociale medier.
Thomas Søby
Ekspert i Google Ads
Thomas arbejder til dagligt som online marketing konsulent med fokus på Google Ads og Google Analytics. Gennem sit arbejde hjælper han små og store virksomheder med at skabe flere leads og salg online.
Gün Üret
Ekspert i Google Ads
Gün har 7 års erfaring med digitale løsninger og online markedsføring. Til dagligt arbejder han som CMO i FlyHjælp ApS og som konsulent i virksomheden Escalate ApS.
Hanne Hasseriis Gormsen
Ekspert i Google Ads
Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har arbejdet med online marketing, og har bl.a. erfaring med Google Ads, Analytics og SEO.
Casper Edens
Ekspert i Google Ads
Casper har arbejdet med digital markedsføring, lige siden han startede sin første webshop i 2013. Casper har arbejdet med annoncering på sociale medier, SEO, Google Ads, Mailchimp m.m., hvor han har siddet i en udførende rolle, men også senere hen som konsulent i sit eget bureau.
Anne Tine Rasmussen
Ekspert i Google Ads
Anne Tine er search marketing konsulent og underviser. Hun har 7 års erfaring med e-commerce og digital marketing. Hun har stor erfaring med undervisning i forskellige sammenhænge, og beskæftiger sig nu primært med at hjælpe virksomheder med at løfte afkastet af deres Google Ads investering.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.
Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.