Facebook annoncering kursus – 1 dag

Skab (endnu) mere salg med Facebook annoncering

Ønsker du at løfte dit niveau, så du kan sælge mere og udnytte mulighederne ved Facebook annoncering? Vil du lære, hvordan du får mest muligt ud af dine annoncekroner, og hvordan du rammer din målgruppe lige på kornet?

På kurset får du et indgående kendskab til annoncemodulet på Facebook. Du vil få praktisk erfaring med at arbejde med bl.a. brugerdefinerede målgrupper, budgivningsstrategier, retargeting, lead annoncer, konverteringssporing m.m.

Efter kurset i Facebook annoncering vil du kunne opbygge profitable kampagner, segmentere kampagnerne korrekt og måle på, og forbedre, resultaterne af dine kampagner. 

Dit udbytte

  • Lær om forskellen på de mange annonceformater og opnå en forståelse for, hvilke annoncetyper din virksomhed bør benytte
  • Få praktisk erfaring med forskellige annonceformater, f.eks. leadannoncer, retargeting, karruselannoncer og videoannoncer
  • Få praktisk erfaring med segmentering og forskellige målretningsmuligheder
  • Lær at tænke dine annoncer ind i et større strategisk billede med jeres øvrige kanaler
  • Få viden omkring, hvordan man vurderer annoncernes resultater, og hvordan de kan forbedres
  • Få indblik i alle funktioner og indstillingsmuligheder, så du skaber de bedste forudsætninger for at opnå succes
  • Lær om de mange fordele ved at bruge Facebook Business Manager
  • Lær hvordan du opretter en Facebook-pixel og målretter mod relevante målgrupper til retargeting
Kursus i Facebook annoncering - Kursusfabrikken.dk
Det får du med
  • Max. 5 deltagere pr. hold
  • Ekspertundervisere
  • Praksisnær undervisning
  • Gennemarbejdet kursusmateriale
  • Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Hvis du ikke har arbejdet med Facebook før, anbefaler vi vores Facebook grundkursus:

UNDERVISEREN KONTAKTER DIG INDEN KURSET

Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.

SMÅ HOLD –MAKS. 5 DELTAGERE

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

ER I 3 ELLER FLERE FRA SAMME VIRKSOMHED?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer. Læs mere her.

UNDERVISEREN KONTAKTER DIG INDEN KURSET

Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.

SMÅ HOLD –MAKS. 5 DELTAGERE

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

ER I 3 ELLER FLERE FRA SAMME VIRKSOMHED?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer. Læs mere her.

Kursusdatoer

DatoStedAntal dage
27. juni 2019København1
4. juli 2019Aarhus1
12. juli 2019København1
7. august 2019Aarhus1
26. august 2019København1
9. september 2019Aarhus1
25. september 2019København & Odense1
8. oktober 2019Aarhus1
28. oktober 2019København1

PRAKTISK INFORMATION

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Kursusmateriale og bogen “Online Markedsføring – den store grundbog” er inkluderet
  • Der vil blive stillet computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra 9.00-15.30
  • Det kræver et grundlæggende kendskab til Facebook for at kunne deltage

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Hvad tidligere deltagere siger om kurset

anmeldelse kursusfabrikken kursus

Dygtig underviser, god formidling og input til relevante værktøjer – glæder mig til at læse mere i bogen og komme i gang med at bruge min nye viden. :-)”

Eva, Miljømærkning DanmarkDeltager på Facebook annoncering

anmeldelse kursusfabrikken kursus

Rigtig behagelig og lærerig dag. Kurset kan helt sikkert anbefales til alle med interesse for Facebook Annoncering! :-)”

MadsDeltager på Facebook annoncering

På kurset vil du lære om…

CTR, CPC OG CPA

Når du arbejder med annoncering på Facebook, skal du vænne dig til begreber som CTR, CPC og CPA. Hvis du kan jonglere med disse begreber, eller har mod på at lære det, så kan vores kursus være startskuddet til online succes for dig og din virksomhed. Du vil lære at arbejde med digitale budgetter, og hvordan du udregner, hvad du må betale pr. klik og pr. kunde.

KAMPAGNEOPSÆTNING- OG STRATEGI

Du lærer at opsætte en kampagne helt fra bunden. Vi gennemgår alle relevante funktioner, lige fra målretning, landingsside, placering, budget og tidsplan til levering af dine annoncer. Du vælger, om Facebook skal tage kontrollen over dine kampagner, eller om du selv vil have fuld kontrol. Du lærer at udarbejde en redaktionel kalender, der skal være en hjælp til dig selv, når du skal opsætte nye kampagner. Du lærer om målrettet annoncering, så du får mere ud af dine annoncekroner.

SEGMENTERING OG MÅLGRUPPEANALYSE

Når du annoncerer på Facebook, er det essentielt, at du lærer at segmentere og lave målgruppeanalyser. Det er nemlig vigtigt at finde ud af, hvem der er din mest rentable målgruppe, så du kan målrette din annoncering. På kurset lærer du f.eks. at målrette dine annoncer mod mænd i alderen 41-50 år, der har to børn, en bachelor i kommunikation, og som interesserer sig for sport.

VEDLIGEHOLDELSE OG OPTIMERING

Når du har skudt dine Facebook-kampagner i gang, begynder arbejdet med optimering. Ud fra den data, du indsamler, kan du indskrænke målgruppen yderligere, justere dine bud og sætte specifikke målgrupper på pause, hvis de ikke er rentable for din virksomhed. Du kommer til at arbejde med forbedring af annoncernes relevansscore, der har stor betydning for det samlede resultat af din annoncering. Du lærer at analysere data og lave effektmålinger, så du er rustet til at optimere dine annoncer på egen hånd.

AVANCERET ANNONCERING

Du bliver præsenteret for nogle avancerede annonceformater som f.eks. leadannoncer, karrusel og kanvas. Du bliver tryg ved ord som pixel, retargeting, splittests og automatisering. På dette kursus lærer du alt, hvad der er værd at vide om annoncering på Facebook. Du får konkrete værktøjer til at klare dig selv i det store og farlige annonceringsunivers.

Underviserne bag

Asger sidder til dagligt som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Han har i de seneste år arbejdet med flere forskellige online marketingdiscipliner og har stor erfaring med bl.a. content marketing, Google Analytics, SEO og sociale medier.

Asger Møller Dombernowsky, ekspert i annoncering

Rasmus har flere års erfaring med digital strategi, sociale medier og e-mail markedsføring. Han brænder for at hjælpe virksomheder med målbare og marketingaktiviteter.

Rasmus Bach Christensen, specialist i digital marketing

Anne arbejder til dagligt som selvstændig marketingkonsulent, og blogger om onlinemarkedsføring. Hun stor praktisk erfaringen indenfor sociale medier og Facebook. Anne gør altid en dyd ud af, at forklare tingene i øjenhøjde.

Anne Billing, Facebook ekspert

Charlotte har baggrund inden for digital markedsføring, hvor hun er specialiseret inden for sociale medier og content marketing. Charlotte har en uddannelse i Virksomhedskommunikation.

Charlotte Falko, specialist i Facebook

De bruger kursusfabrikken

 

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

DERFOR SKAL DU VÆLGE KURSUSFABRIKKEN

  • Ekspertundervisere
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
  • Små hold med max. 5 deltagere
  • Praksisnær undervisning
  • Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
  • Fuld forplejning

SKAL VI RINGE DIG OP?

  • Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

  • Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61667628.