På en enkelt dag får du det fulde overblik over Facebooks annoncemodul. Du får kendskab til de forskellige annonceringsmuligheder og annoncetyper og får praktisk erfaring med at opsætte annoncer korrekt – trin for trin.
For at sikre, at din annoncering bliver så effektiv som muligt, lærer du også om jeres kunders rejse mod det endelige køb. Du lærer om segmentering, annonceformater og om at sætte de rigtige mål for din annoncering.
Det betyder, at du efter kurset i Facebook annoncering kan opbygge profitable kampagner fra A til Z. Du kan segmentere kampagnerne korrekt og måle på resultaterne, så de løbende bliver endnu bedre.
Kurset i Facebook annoncering er for dig, der har et grundlæggende kendskab til Facebook. Måske har du været inde og snuse lidt til annoncemodulet og har prøvet at booste et opslag eller at lave enkelte annoncer fra bunden. Du ønsker praktisk erfaring med annoncering samt et overordnet overblik, så du kan føle dig hjemme i annoncemodulet og ved, hvad der virker. Hvis du allerede er bekendt med annoncering, men ønsker at hæve dit niveau, anbefaler vi et udvidet kursus i annoncering på Facebook.
Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
14. september 2022 | Aarhus | Facebook annoncering kursus |
15. september 2022 | København | Facebook annoncering kursus |
22. september 2022 | Odense | Facebook annoncering kursus |
11. oktober 2022 | København | Facebook annoncering kursus |
27. oktober 2022 | Aarhus | Facebook annoncering kursus |
7. november 2022 | København | Facebook annoncering kursus |
10. november 2022 | Aarhus | Facebook annoncering kursus |
2. december 2022 | Odense | Facebook annoncering kursus |
14. december 2022 | Aarhus | Facebook annoncering kursus |
16. december 2022 | København | Facebook annoncering kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Eva, Miljømærkning Danmark
Deltager på Facebook annoncering
“Dygtig underviser, god formidling og input til relevante værktøjer – glæder mig til at læse mere i bogen og komme i gang med at bruge min nye viden. :-)”
Mads
Deltager på Facebook annoncering
“Rigtig behagelig og lærerig dag. Kurset kan helt sikkert anbefales til alle med interesse for Facebook Annoncering! :-)”
På kurset lærer du at udarbejde en strategi for jeres annoncering, der støtter op om jeres overordnede salgs- og markedsføringsstrategi.
Du lærer, hvad begreberne CTR, CPC og CPA betyder, og hvordan du arbejder med dem for at få mest muligt ud af din annoncering. Du får også konkrete værktøjer til at klare dig – selv i det store annonceringsunivers.
Når dine kampagner er sat i gang, skal du løbende optimere dem ud fra den data, du indsamler – og på kurset lærer du hvordan. Bl.a. ved at indskrænke målgruppen yderligere, justere dine bud og ved at sætte specifikke målgrupper på pause, hvis de ikke er rentable for virksomheden.
Du lærer at opsætte en kampagne helt fra bunden. Vi gennemgår alle relevante funktioner – lige fra målretning, landingsside, placering, budget og tidsplan til levering af dine annoncer. Du vælger, om Facebook skal tage kontrollen over dine kampagner, eller om du selv vil have fuld kontrol.
Du får værktøjerne til at oprette kampagner med forskellige formål og annoncer, der passer til din målgruppe.
De mange forskellige typer af annoncer kræver, at du vælger de rigtige formater til dit kreative materiale. Du lærer at opsætte og tilpasse dine billeder og videoer, så det altid ser godt ud – lige meget om dine annoncer vises i en Story, et opslag eller på de mange andre placeringer, der findes.
Du lærer om målrettet annoncering, så du får mere ud af dine annoncekroner. Du bliver tryg ved centrale begreber såsom detaljeret målretning, kopimålgruppe, konverteringssporing og mange andre. Du lærer også, hvordan Facebook kan hjælpe dig med at sammensætte den ideelle målgruppe ud fra jeres data.
Rikke
Ekspert i SoMe
Rikke Moritz har flere års erfaring med digital marketing og brænder for at skabe vækst og synlighed for virksomheder på sociale medier. Når hun ikke underviser hos Kursusfabrikken, driver hun en konsulentvirksomhed, der hjælper andre virksomheder med at udarbejde online strategier og content til Facebook og Instagram.
Mia
Specialist i content og SoMe
Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at skabe effektfuldt indhold på sociale medier. Mia er til dagligt Content specialist og underviser hos Kursusfabrikken.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.