Facebook annoncering kursus – 1 dag

Skab (endnu) mere salg med Facebook annoncering

Vil du lære at arbejde med kampagner på Facebook? Vil du have praktisk erfaring med annoncemodulet og opsætning af annoncer til din målgruppe?

På kurset får du et indgående kendskab til annoncemodulet på Facebook. Du vil få praktisk erfaring med at arbejde med bl.a. kunderejsen, segmentering, annonceformater, målsætninger m.m.

Efter kurset i Facebook annoncering vil du kunne opbygge profitable kampagner, segmentere kampagnerne korrekt og måle på, og forbedre, resultaterne af dine kampagner.

Dit udbytte

  • Lær om forskellen på de mange annonceformater og opnå en forståelse for, hvilke annoncetyper din virksomhed bør benytte
  • Få praktisk erfaring med forskellige annonceformater, f.eks. karruselannoncer og videoannoncer
  • Lær om segmentering og de forskellige målretningsmuligheder
  • Lær at tænke dine annoncer ind i et større strategisk billede med jeres øvrige kanaler
  • Få viden omkring, hvordan du vurderer dine annoncers resultater, og hvordan de kan forbedres
  • Få indblik i alle funktioner og indstillingsmuligheder, så du skaber de bedste forudsætninger for at opnå succes
  • Lær om de mange fordele ved at bruge Facebook Business Suite
  • Få praktisk erfaring i annoncemodulet, så du selv kan opsætte annoncer
Facebook ads Annoncering

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Har du arbejdet med Facebook før?

Hvis du ikke har arbejdet med Facebook før, anbefaler vi vores Facebook grundkursus.

Hvorfor skal du tage et kursus hos Kursusfabrikken?

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Personlige behov

Underviseren kontakter dig inden kurset, for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Små hold med maks. 5 deltagere. Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

3 fra samme virksomhed?

Hvis I er 3 eller flere fra samme virksomhed, laver vi et skræddersyet forløb, kun til jer.

Datoer for kursus i Facebook Annoncering

DatoStedKursus
19. august 2021AarhusFacebook annoncering kursus
25. august 2021KøbenhavnFyldt hold
31. august 2021KøbenhavnFacebook annoncering kursus
20. september 2021AarhusFacebook annoncering kursus
27. september 2021KøbenhavnFacebook annoncering kursus
8. oktober 2021KøbenhavnFacebook annoncering kursus
15. oktober 2021AarhusFacebook annoncering kursus
15. november 2021AarhusFacebook annoncering kursus
24. november 2021KøbenhavnFacebook annoncering kursus
8. december 2021AarhusFacebook annoncering kursus
9. december 2021KøbenhavnFacebook annoncering kursus
Tilmeld kursus

Praktisk Information

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
  • Der vil blive stillet en computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Det kræver et grundlæggende kendskab til Facebook for at kunne deltage

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Hvad tidligere deltagere siger om kurset

Eva, Miljømærkning Danmark

Deltager på Facebook annoncering

five stars review

“Dygtig underviser, god formidling og input til relevante værktøjer – glæder mig til at læse mere i bogen og komme i gang med at bruge min nye viden. :-)”

Mads

Deltager på Facebook annoncering

five stars review

“Rigtig behagelig og lærerig dag. Kurset kan helt sikkert anbefales til alle med interesse for Facebook Annoncering! :-)”

Læs flere anmeldelser

På kurset vil du lære om…

Få styr på begreberne

I arbejdet med kampagner på Facebook støder vi på begreber som CTR, CPC og CPA. Du lærer, hvad begreberne betyder og hvordan du arbejderne med dem i din indsats med annoncer. Du får erfaring i at finde rundt i både begreber og funktioner. Du vil lære, hvornår vi kan sige noget er en succes og hvordan vi kan optimere vores annoncer og få mest muligt ud af vores annoncekroner.

Kampagneopsætning og strategi

Du lærer at opsætte en kampagne helt fra bunden. Vi gennemgår alle relevante funktioner, lige fra målretning, landingsside, placering, budget og tidsplan til levering af dine annoncer. Du vælger, om Facebook skal tage kontrollen over dine kampagner, eller om du selv vil have fuld kontrol. Du lærer at gøre brug af effektive værktøjer, der skal være en hjælp til dig selv, når du skal opsætte nye kampagner. Du lærer om målrettet annoncering, så du får mere ud af dine annoncekroner.

Segmentering og målgruppeanalyse

Når du annoncerer på Facebook, er det essentielt, at du lærer at segmentere og lave målgruppeanalyser. Det er nemlig vigtigt at finde ud af, hvem der er din mest rentable målgruppe, så du kan målrette din annoncering. På kurset lærer du f.eks. at målrette dine annoncer mod mænd i alderen 40-50 år, der har børn og interesserer sig for gør-det-selv projekter.

Værdifulde kunderelationer

Når du har skudt dine Facebook-kampagner i gang, begynder arbejdet med optimering. Ud fra den data, du indsamler, kan du indskrænke målgruppen yderligere, justere dine bud og sætte specifikke målgrupper på pause, hvis de ikke er rentable for din virksomhed. Du lærer at analysere data og lave effektmålinger, så du er rustet til at optimere dine annoncer på egen hånd.

Du bliver tryg i annoncering

Du bliver tryg ved ord som karruselannonce, detaljeret målretning, målsætning og konverteringssporing. På dette kursus lærer du hele annoncemodulet at kende samt de mange muligheder. Du får værktøjerne til at oprette kampagner med forskellige formål og annoncer, der passer til din målgruppe. Du får konkrete værktøjer til at klare dig selv i det store annonceringsunivers.

bog ved tilmleding

Underviserne bag Facebook annoncering

Toke Thrane-Hanghøj

Ekspert i SoMe

Toke har arbejdet med Social Media Marketing og content creation i 6 år, og har både erfaring fra mediebureau, NGO og fra det private erhvervsliv. Tokes fokus er, at gøre undervisningen praktisk og håndgribelig, så du selv kan bruge det du har lært.

Mia Rasmussen

Specialist i content og SoMe

Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at skabe kreative løsninger og hjælpe virksomheder med at fange deres målgruppe gennem effektfuldt indhold på de sociale medier. 

Se alle vores undervisere

+6.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Ekspertundervisere
Underviseren kontakter dig inden kurset
Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold med maks. 5 deltagere, så du får fuldt udbytte af kurset
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
Fuld forplejning

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.