Vil du lære, hvordan du udnytter det fulde potentiale af din Google Ads-konto?
Vil du have viden om, hvordan du bruger forskellige budstrategier til at sænke prisen og øge kvaliteten af din annoncering?
På dette dagskursus bygger vi oven på de grundlæggende funktioner og værktøjer i Google Ads. Med udgangspunkt i din egen Google Ads-konto introducerer vi dig til effektive værktøjer og fremgangsmåder til at tage hånd om platformens mange muligheder, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med din annoncering.
Hvis du vil deltage på kurset i Google Ads udvidet, er det en forudsætning, at du allerede har adgang til en Google Ads-konto. Hvis du ikke har en konto i forvejen eller skal til at lære programmet at kende, anbefaler vi dig vores grundlæggende Google Ads kursus.
Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
31. oktober 2023 | København | Google Ads udvidet kursus |
15. november 2023 | Aarhus | Google Ads udvidet kursus |
11. december 2023 | København | Google Ads udvidet kursus |
10. januar 2024 | Aarhus | Google Ads udvidet kursus |
27. februar 2024 | København | Google Ads udvidet kursus |
15. marts 2024 | Aarhus | Google Ads udvidet kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms pr. person
Nikolai, Uldum Højskole
Deltager på Google Ads Udvidet
“Det er rart, at man max. er 5 på holdene, da der er tid til at stille en masse spørgsmål.”
Der er mange, der begår fejl i kampagneopsætningen, og derfor bliver det sjældent en succes. Derudover begynder det hårde arbejde først, når kampagnen er aktiveret. Når du arbejder med Ads, er det nemlig selve vedligeholdelses- og optimeringsdelen, der skal have 100 % fokus. Man bliver aldrig færdig med at optimere sine kampagner. Netop derfor har vi oprettet et helt kursus til dette emne.
Når du arbejder med Google Ads, skal du glemme den traditionelle budgettankegang. I Ads skal du bruge et budget, hvor nøgleindikatorerne er CPA (pris. pr. kundehvervning) og ROAS (annonceafkast). Det kan være en fordel at annoncere med et ubegrænset budget, hvis du formår at indfri dine mål. Det vil vi gennemgå mere detaljeret på kurset, og du vil få konkrete redskaber til at gøre det nemmere for dig selv.
Du vil også få indblik i værdifulde funktioner, der for den nye annoncør, kan synes komplekse. Hvis du har det grundlæggende på plads, vil vi bygge ovenpå med remarketing, målgruppeanalyser, automatisering af processer, tilskrivning og attributionsmodeller og displaynetværket. Du vil også blive vist rundt i søgeordsplanlægningen, hvor du kan måle konkurrencen og søgevolumen på hvert enkelt søgeord og få hjælp til at afgive bud.
I Ads er det alfa og omega, at du vælger de rette søgeord. Søgeordene skal passe til dine annoncer og landingssider. Helt basalt handler det om at skabe relevans til brugeren og yde en kvalitetsoplevelse. Det belønner Google dig for i form af billigere klikpriser og et højere kvalitetsresultat. På kurset vil du lære om forskellige søgeordstyper, og hvordan du sammensætter dem i forskellige annoncegrupper. Du lærer at lave søgeordsanalyser og ekskludere irrelevante søgetermer.
Du bliver klædt på til at kunne udforme den rette kampagnestruktur- og strategi, der skal hjælpe med at indfri dine målsætninger. Vi kommer vidt omkring alle relevante funktioner, herunder geografiske områder, målgrupper og indholdsekskluderinger. Derudover lærer du om forskellige budstrategier.
Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse, kan tilpasses efter jeres interesser. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.
Andreas
Ekspert i Google Ads
Andreas har sin daglige gang som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Bag sig har Andreas flere års erfaring som konsulent bl.a. inden for online disciplinerne Google Ads, Google Analytics og Google Tag Manager.
Anders
Ekspert i Google Ads
Anders er partner og uddannelsesansvarlig hos Kursusfabrikken, samt medforfatter til bogen “Online markedsføring – den store grundbog”. Han har flere års erfaring med digital annoncering og Ads optimering.
Thomas
Ekspert i Google Ads
Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på Google Analytics og Google Ads. Han hjælper små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.
Hanne
Digital marketing specialist
Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har arbejdet med online marketing, og har bl.a. erfaring med Google Ads, Analytics og SEO.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi sidder klar på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.