facebook1pximg
Kursusfabrikkens logo
Kontakt

Kursus i Google Ads udvidet – 1 dag

Udnyt det fulde potentiale i Google Ads og øg kvaliteten af din annoncering

Vil du gerne optimere dit arbejde med Google Ads, så du får det fylde udbytte af jeres annoncering? På kurset lærer du nye fremgangsmåder, effektive værktøjer og optimeringsmuligheder - med udgangspunkt i din egen Google Ads konto.

Google Ads er et program i konstant udvikling, og der bliver løbende tilføjet nye, smartere og mere effektive værktøjer og funktioner i programmet. På kurset i Google Ads udvidet bygger vi oven på de grundlæggende funktioner og værktøjer, som du allerede er godt bekendt med, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med din annoncering.

Undervejs på kurset kommer vi godt omkring strategiske overvejelser, den optimale kontostruktur, automatiske budstrategier samt tips og tricks til at udnytte det fulde potentiale i Google Ads. Vi tager udgangspunkt i din egen Google Ads-konto, og underviseren vil give dig konkret sparring, råd og vejledning omkring de udfordringer og behov, du sidder med i dagligdagen. Dermed får du en bedre fornemmelse af din konto og de optimeringsmuligheder, der er.

Når du går fra kurset, har du fået et udvidet kendskab til de mere avancerede funktioner og til det at arbejde strategisk med Google Ads på tværs af kampagnetyper. Du har også fået et sundhedstjek af din Google Ads-konto, så den er optimeret til at få det maksimale udbytte af dine eksisterende og fremtidige kampagner. Med andre ord: Du er klar til at udnytte det fulde potentiale af dit arbejde i Google Ads!

Dit udbytte af kurset i Google Ads udvidet

  • Efter kurset har du lært, hvordan du arbejder optimalt med din egen Google Ads-konto, og du har modtaget konkret sparring, råd og vejledning til optimering af din konto
  • Du har lært, hvordan du effektivt kan optimere dine kampagner, så du på sigt kan sænke prisen på dine udgifter og øge kvaliteten af din annoncering
  • Du ved, hvordan du arbejder strategisk med dine Google Ads-kampagner på tværs af kampagnetyper, såsom søge-, display- og shoppingkampagner samt Performance Max
  • Du har opnået et udvidet kendskab til Google Ads og de mere avancerede funktioner, såsom portefølje, budstrategier og delte budgetter
  • Du har fået indblik i, hvordan store succesfulde kampagner kører i Google Ads
  • Du har lært at måle konkurrence og søgevolumen ved hjælp af Googles egne værktøjer
  • Du er blevet introduceret til forskellige annonceformater og søgeordstyper
  • Du er blevet klogere på dynamiske søgeord, søgeannoncer og automatisering
  • Du har lært, hvordan du skaber overblik og finder de tal, der er vigtige for din forretning
  • Du har fået indblik i, hvordan du arbejder med kvalitetsresultater til at forbedre din rangering

OBS. For at få det optimale udbytte af kurset er det en forudsætning, at du har adgang til en Google Ads-konto. Hvis ikke du har det - eller først skal til at lære programmet at kende - anbefaler vi dig i stedet vores grundlæggende Google Ads kursus.

Er du i tvivl? Følg guiden her, eller kontakt os på tlf. 61 66 76 28 for personlig vejledning.

Google Partner badge

Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.

Google Ads udvidet kurus

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Inkl. 3 måneders e-mail support
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Snak med en underviser

Book et opkald fra Andreas, hvis du har spørgsmål til kurset eller er i tvivl om dit niveau.

Andreas

Der er mange fordele ved at vælge Kursusfabrikken

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Praksisnær undervisning

Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

Skal din kollega med?

Vi giver 20% i kollegarabat, og tilbyder alternativt et lukket skræddersyet hold, hvis I er 3 eller flere kolleger.

Datoer for kursus i Google Ads udvidet

DatoStedKursus
29. oktober 2024AarhusGoogle Ads udvidet kursus
12. november 2024KøbenhavnGoogle Ads udvidet kursus
4. februar 2025AarhusGoogle Ads udvidet kursus
17. februar 2025KøbenhavnGoogle Ads udvidet kursus
2. april 2025AarhusGoogle Ads udvidet kursus
22. april 2025KøbenhavnGoogle Ads udvidet kursus
Tilmeld kursus

Praktisk info

  • Undervisningen foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Gratis parkering
  • Fuld forplejning på kurset
  • Vi stiller computer og programmer til rådighed
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Kursusmateriale er inkluderet
  • Kurset kræver et grundlæggende kendskab til Google Ads samt adgang til egen konto

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms pr. person

Det mener andre om kurset i Google Ads udvidet

Nikolai, Uldum Højskole

Deltager på Google Ads Udvidet

five stars review

“Det er rart, at man max. er 5 på holdene, da der er tid til at stille en masse spørgsmål.”

Læs flere anmeldelser

På kurset vil du lære om…

Optimering og vedligeholdelse

Der er mange, der begår fejl i kampagneopsætningen, og derfor bliver det sjældent en succes. Derudover begynder det hårde arbejde først, når kampagnen er aktiveret. Når du arbejder med Ads, er det nemlig selve vedligeholdelses- og optimeringsdelen, der skal have 100 % fokus. Man bliver aldrig færdig med at optimere sine kampagner. Netop derfor har vi oprettet et helt kursus til dette emne.

Digitalt budget

Når du arbejder med Google Ads, skal du glemme den traditionelle budgettankegang. I Ads skal du bruge et budget, hvor nøgleindikatorerne er CPA (pris. pr. kundehvervning) og ROAS (annonceafkast). Det kan være en fordel at annoncere med et ubegrænset budget, hvis du formår at indfri dine mål. Det vil vi gennemgå mere detaljeret på kurset, og du vil få konkrete redskaber til at gøre det nemmere for dig selv.

Avanceret Ads

Du vil også få indblik i værdifulde funktioner, der for den nye annoncør, kan synes komplekse. Hvis du har det grundlæggende på plads, vil vi bygge ovenpå med remarketing, målgruppeanalyser, automatisering af processer, tilskrivning og attributionsmodeller og displaynetværket. Du vil også blive vist rundt i søgeordsplanlægningen, hvor du kan måle konkurrencen og søgevolumen på hvert enkelt søgeord og få hjælp til at afgive bud.

Søgeordsanalyse og budgivning

I Ads er det alfa og omega, at du vælger de rette søgeord. Søgeordene skal passe til dine annoncer og landingssider. Helt basalt handler det om at skabe relevans til brugeren og yde en kvalitetsoplevelse. Det belønner Google dig for i form af billigere klikpriser og et højere kvalitetsresultat. På kurset vil du lære om forskellige søgeordstyper, og hvordan du sammensætter dem i forskellige annoncegrupper. Du lærer at lave søgeordsanalyser og ekskludere irrelevante søgetermer.

Kampagneopsætning og strategi

Du bliver klædt på til at kunne udforme den rette kampagnestruktur- og strategi, der skal hjælpe med at indfri dine målsætninger. Vi kommer vidt omkring alle relevante funktioner, herunder geografiske områder, målgrupper og indholdsekskluderinger. Derudover lærer du om forskellige budstrategier.

Mulighed for et lukket hold

Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse kan tilpasses efter jeres ønsker og behov. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.

Undervisere i Google Ads udvidet

Andreas

Ekspert i Google Ads

Andreas har sin daglige gang som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Bag sig har Andreas flere års erfaring som konsulent bl.a. inden for online disciplinerne Google Ads, Google Analytics og Google Tag Manager.

Thomas

Specialist i Google Ads

Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på Google Analytics og Google Ads. Han hjælper små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.

Se alle vores undervisere

+15.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoTV2 logoNordea logoFolketinget logoTDC logoSkat LogoFSC logodsb logoLomax logoPhilipson WineDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Tilfredshedsgaranti
Underviseren kontakter dig inden kurset
Udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold - maks. 5 deltagere
3 måneders e-mail support inkluderet
Ring, chat eller skriv

Er du i tvivl om noget?
Ring, chat eller skriv til os

Vi sidder klar på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.

Supplerende kursusinfo om Google Ads udvidet

Ekstra viden til dig, der har spørgsmål til vores kursus, undervisningsformen og indholdet.

Skal jeg på grundlæggende eller udvidet?

Det er et spørgsmål, vi ofte får. Derfor har vi lavet denne guideline, der kan være med til at hjælpe dig på vej. Husk, at det kun er vejledende. Vi vejleder altid gerne individuelt, så kontakt os meget gerne på mail eller telefon, hvis du er i tvivl – så finder vi sammen frem til, hvad der er det rette kursus for dig.

Google Ads grundlæggende er for dig, der

  • Ikke har adgang til en aktiv Google Ads-konto
  • Kun arbejder i programmet en gang imellem - eller har arbejdet i det for længe siden
  • Har erfaring med Google Ads, men gerne vil lære programmet, funktionerne og begreberne rigtigt fra bunden
  • Du har behov for at forstå programmets vigtigste funktioner, med et Google Ads kursus

Google Ads Udvidet er for dig, der

  • Har adgang til en aktiv Google Ads-konto med data og arbejder i programmet ugentligt
  • Har erfaring med selv at oprette kampagner og navigere i programmet
  • Ønsker at lære om nye funktioner samt optimeringsmuligheder for din konto, så du udnytter det fulde potentiale af din Ads-konto
Tilmeld kursus
ATP lukkede hold
Få en snak med underviseren

Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.

Bliv ringet op
Kursusfabrikken ApS