Vil du gerne optimere dit arbejde med Google Ads, så du får det fylde udbytte af jeres annoncering? På kurset lærer du nye fremgangsmåder, effektive værktøjer og optimeringsmuligheder - med udgangspunkt i din egen Google Ads konto.
Google Ads er et program i konstant udvikling, og der bliver løbende tilføjet nye, smartere og mere effektive værktøjer og funktioner i programmet. På kurset i Google Ads udvidet bygger vi oven på de grundlæggende funktioner og værktøjer, som du allerede er godt bekendt med, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med din annoncering.
Undervejs på kurset kommer vi godt omkring strategiske overvejelser, den optimale kontostruktur, automatiske budstrategier samt tips og tricks til at udnytte det fulde potentiale i Google Ads. Vi tager udgangspunkt i din egen Google Ads-konto, og underviseren vil give dig konkret sparring, råd og vejledning omkring de udfordringer og behov, du sidder med i dagligdagen. Dermed får du en bedre fornemmelse af din konto og de optimeringsmuligheder, der er.
Når du går fra kurset, har du fået et udvidet kendskab til de mere avancerede funktioner og til det at arbejde strategisk med Google Ads på tværs af kampagnetyper. Du har også fået et sundhedstjek af din Google Ads-konto, så den er optimeret til at få det maksimale udbytte af dine eksisterende og fremtidige kampagner. Med andre ord: Du er klar til at udnytte det fulde potentiale af dit arbejde i Google Ads!
OBS. For at få det optimale udbytte af kurset er det en forudsætning, at du har adgang til en Google Ads-konto. Hvis ikke du har det - eller først skal til at lære programmet at kende - anbefaler vi dig i stedet vores grundlæggende Google Ads kursus.
Er du i tvivl? Følg guiden her, eller kontakt os på tlf. 61 66 76 28 for personlig vejledning.
Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.
Book et opkald fra Andreas, hvis du har spørgsmål til kurset eller er i tvivl om dit niveau.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
4. februar 2025 | Aarhus | Google Ads udvidet kursus |
17. februar 2025 | København | Google Ads udvidet kursus |
2. april 2025 | Aarhus | Google Ads udvidet kursus |
22. april 2025 | København | Google Ads udvidet kursus |
4. juni 2025 | Aarhus | Google Ads udvidet kursus |
11. juni 2025 | København | Google Ads udvidet kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms pr. person
Det er rart, at man max. er 5 på holdene, da der er tid til at stille en masse spørgsmål.
Nikolai, Uldum Højskole
Deltager på Google Ads Udvidet
Der er mange, der begår fejl i kampagneopsætningen, og derfor bliver det sjældent en succes. Derudover begynder det hårde arbejde først, når kampagnen er aktiveret. Når du arbejder med Ads, er det nemlig selve vedligeholdelses- og optimeringsdelen, der skal have 100 % fokus. Man bliver aldrig færdig med at optimere sine kampagner. Netop derfor har vi oprettet et helt kursus til dette emne.
Når du arbejder med Google Ads, skal du glemme den traditionelle budgettankegang. I Ads skal du bruge et budget, hvor nøgleindikatorerne er CPA (pris. pr. kundehvervning) og ROAS (annonceafkast). Det kan være en fordel at annoncere med et ubegrænset budget, hvis du formår at indfri dine mål. Det vil vi gennemgå mere detaljeret på kurset, og du vil få konkrete redskaber til at gøre det nemmere for dig selv.
Du vil også få indblik i værdifulde funktioner, der for den nye annoncør, kan synes komplekse. Hvis du har det grundlæggende på plads, vil vi bygge ovenpå med remarketing, målgruppeanalyser, automatisering af processer, tilskrivning og attributionsmodeller og displaynetværket. Du vil også blive vist rundt i søgeordsplanlægningen, hvor du kan måle konkurrencen og søgevolumen på hvert enkelt søgeord og få hjælp til at afgive bud.
I Ads er det alfa og omega, at du vælger de rette søgeord. Søgeordene skal passe til dine annoncer og landingssider. Helt basalt handler det om at skabe relevans til brugeren og yde en kvalitetsoplevelse. Det belønner Google dig for i form af billigere klikpriser og et højere kvalitetsresultat. På kurset vil du lære om forskellige søgeordstyper, og hvordan du sammensætter dem i forskellige annoncegrupper. Du lærer at lave søgeordsanalyser og ekskludere irrelevante søgetermer.
Du bliver klædt på til at kunne udforme den rette kampagnestruktur- og strategi, der skal hjælpe med at indfri dine målsætninger. Vi kommer vidt omkring alle relevante funktioner, herunder geografiske områder, målgrupper og indholdsekskluderinger. Derudover lærer du om forskellige budstrategier.
Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse kan tilpasses efter jeres ønsker og behov. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.
En samlet vurdering på 4,5/5 ud af 2198 anmeldelser vidner om kursusoplevelser i højeste kvalitet.
4.5 / 5 STJERNER
Baseret på 2198 anmeldelser
Anmeldelser indsamlet de seneste 2 år. Senest opdateret december 2024.
Andreas
Ekspert i Google Ads
Andreas har sin daglige gang som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Bag sig har Andreas flere års erfaring som konsulent bl.a. inden for online disciplinerne Google Ads, Google Analytics og Google Tag Manager.
Thomas
Specialist i Google Ads
Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på Google Analytics og Google Ads. Han hjælper små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi sidder klar på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.
Ekstra viden til dig, der har spørgsmål til vores kursus, undervisningsformen og indholdet.
Det er et spørgsmål, vi ofte får. Derfor har vi lavet denne guideline, der kan være med til at hjælpe dig på vej. Husk, at det kun er vejledende. Vi vejleder altid gerne individuelt, så kontakt os meget gerne på mail eller telefon, hvis du er i tvivl – så finder vi sammen frem til, hvad der er det rette kursus for dig.
Google Ads grundlæggende er for dig, der
Google Ads Udvidet er for dig, der