Content marketing kursus – 1 dag

Tiltræk nye kunder med strategisk og værdifuldt indhold

Vil du lære at arbejde strategisk med content marketing? Vil du have praktisk erfaring med alle dele i processen fra strategi og planlægning til eksekvering og effektmåling?

På dette kursus får du praktisk erfaring med selv at arbejde med content marketing og indholdsstrategi. Du bliver introduceret til uundværlige værktøjer og får konkrete eksempler på succesfuld content marketing, som du kan inddrage direkte i dit arbejde efter content marketing kurset.

Dit udbytte

  • Introduktion til content marketing og indholdsproduktion
  • Lær at lave indhold, der engagerer og skaber værdi for din målgruppe
  • Få indblik i forskellige målgrupper og kundetyper
  • Lær at målrette dit content til den rette målgruppe
  • Praktisk erfaring med at arbejde med hele processen inden for content marketing fra strategi til effektmåling
  • Få erfaring med at arbejde med vigtige redskaber og værktøjer, f.eks. Google Analytics, SEO, søgeordsplanlægning, Mention m.m.
  • Få succesfulde eksempler, som du kan inddrage i dit eget arbejde
  • Lær at udarbejde en god indholdsstrategi, der understøtter din overordnede markedsføringsplan
Content markeding kursus

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Vi anbefaler også

Det er afgørende, at du måler effekten af dit content. Hvis du vil have et mere indgående kendskab til effektmåling, har vi også et kursus i Google Analytics!

Underviseren kontakter dig inden kurset

Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.

Små hold - maks. 5 deltagere

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

Er I 3 eller flere fra samme virksomhed?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer.

Datoer for kursus i Content Marketing

DatoStedKursus
28. aprilKøbenhavnContent Marketing kursus
17. majAarhusContent Marketing kursus
9. septemberAarhusContent Marketing kursus
28. septemberKøbenhavnContent Marketing kursus
Tilmeld kursus

Praktisk Information

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
  • Der vil blive stillet en computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra kl. 9.00-15.30

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Hvad tidligere deltagere siger om faget

privat person female

Mette, Folkeuniversitetet
Deltager på Content Marketing

“Fint fagligt niveau med en kompetent underviser, hvilket særligt kom til udtryk, når vi stillede spørgsmål og brugte vores eget arbejde som case.”

five stars review
privat person female

Sara
Deltager på Content Marketing

“Godt kursus med gode øvelser og slides. Det er en stor fordel, at man får tilsendt disse slides efter kurset, så man ikke behøver bruge så meget tid på notater. Lotte var desuden rigtig god til at adaptere kurset til vores individuelle behov.”

five stars review
privat person female

Anja
Deltager på Content Marketing

“Super godt kursus! Fik så meget med hjem”

five stars review

På kurset vil du lære om…

Godt, værdifuldt indhold

Du lærer, hvordan du udarbejder indhold, der engagerer og motiverer din målgruppe. Du får praktisk erfaring med relevante skriveteknikker og lærer, hvordan du skriver og målretter dit indhold til netop din målgruppe. Få vores allerbedste skrivetips og -teknikker, der sikrer en høj kvalitet i indholdet.

Fra strategi til effektmåling

På dette content marketing kursus lærer du ikke blot at lave godt indhold. Du vil blive undervist i hele processen fra strategi og planlægning til eksekvering, promovering og effektmåling. Det er afgørende, at du kan arbejde med alle led i processen, hvis du skal opnå succes med content marketing.

Uundværlige værktøjer

På kurset får du praktisk erfaring med at arbejde med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med content marketing. Du vil blandt andet komme til at prøve kræfter med at udarbejde en søgeordsanalyse, trafikmåling i Google Analytics, Mention m.m. Alt sammen værktøjer, der er afgørende i dit arbejde.

Få flere leads og kunder

Selvom det essentielle er indholdet, skal der lægges vægt på ordet marketing, når det handler om content marketing. På kurset vil du lære, hvordan du sikrer, at dit indhold skaber værdi på bundlinjen, og at du får flere kunder i biksen. Du vil lære, hvordan du målretter dit content direkte til din målgruppe.

SEO-venligt content

Du lærer, hvordan du udarbejder en god søgeordsanalyse, så du sikrer, at dit indhold kommer i top i søgemaskinerne. Du vil også lære om grundlæggende principper bag SEO, så du kan finde frem til de søgeord, der er relevante at satse på for netop din virksomhed.

bog ved tilmleding

Underviserne bag

Charlotte fra Kursusfabrikken

Charlotte Falko
Ekspert i content marketing

Charlotte har en baggrund inden for digital markedsføring, hvor hun har specialiseret sig inden for sociale medier, Content Marketing, samt digital strategiudvikling. Charlotte har en uddannelse i virksomhedskommunikation, og har flere års erfaring med annoncering.

Matilde Løhr Andersen

Matilde Løhr Andersen
Online marketing ekspert

Matilde har arbejdet med online markedsføring siden 2012 og brænder for at dele viden og redskaber, som kan bruges fra dag 1. Ud over at undervise har Matilde erfaring fra egen virksomhed med at udføre knivskarpe digitale kampagner, der virker.

Knirke underviser

Knirke M. Christoffersen
Ekspert i content marketing

Knirke er selvstændig med Online Markedsføring og har kunder der spænder bredt. Fra den lille butik til internationale virksomheder. Det primære formål med Knirkes undervisning er, at kunne se og samle succes – med hjælp af planlægning og struktur, i det daglige arbejde.

Asger Møller Dombernowsky

Asger M. Dombernowsky
Digital marketing specialist

Asger er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Han har i de seneste år arbejdet med flere forskellige online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. content marketing, SEO og sociale medier.

Gün Üret

Gün Üret
Ekspert i Online Markedsføring

Gün har mange års erfarings indenfor digitale løsninger og online markedsføring. Ud over at undervise arbejder han som konsulent og CMO.

Lotte stjerne fra Kursusfabrikken

Lotte Stjerne
Specialist i SoMe og Online Markedsføring

Lotte elsker at nørde igennem med budskaber, målgrupper og kommunikationsstrategier, der er nemme at bruge. Hun underviser bl.a. i content marketing, sociale medier og e-mail markedsføring.

De bruger Kursusfabrikken

Trine fra Kursusfabrikken

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Små hold med maks. 5 deltagere, så du får fuldt udbytte af kurset
Underviseren kontakter dig inden kurset, så kurset kan tilpasses dine behov
Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
Praksisnær undervisning
Fuld forplejning hele dagen
Ekspertundervisere

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.