Vil du lære at arbejde strategisk med content marketing? Vil du have praktisk erfaring med alle dele i processen fra strategi og planlægning til eksekvering og effektmåling?
På dette kursus får du praktisk erfaring med selv at arbejde med content marketing og indholdsstrategi. Du bliver introduceret til uundværlige værktøjer og får konkrete eksempler på succesfuld content marketing, som du kan inddrage direkte i dit arbejde efter content marketing kurset.
Det er afgørende, at du måler effekten af dit content. Hvis du vil have et mere indgående kendskab til effektmåling, har vi også et kursus i Google Analytics!
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Udfyld formularen nedenfor, hvorefter vi kontakter jer om et skræddersyet kursus
Et skræddersyet kursus kan tilpasses præcis til jeres virksomheds ønsker og behov.
Kontakt os uforpligtende om kurset
Hvis kurset ikke er relevant for dine kollegaer, eller du kun er dig selv i virksomheden, vil vi gerne høre fra dig. Så vil vi nemlig forsøge at samle dig og andre interesserede på et hold.
Mette, Folkeuniversitetet
Deltager på Content Marketing
“Fint fagligt niveau med en kompetent underviser, hvilket særligt kom til udtryk, når vi stillede spørgsmål og brugte vores eget arbejde som case.”
Sara
Deltager på Content Marketing
“Godt kursus med gode øvelser og slides. Det er en stor fordel, at man får tilsendt disse slides efter kurset, så man ikke behøver bruge så meget tid på notater. Lotte var desuden rigtig god til at adaptere kurset til vores individuelle behov.”
Anja
Deltager på Content Marketing
“Super godt kursus! Fik så meget med hjem”
Du lærer, hvordan du udarbejder indhold, der engagerer og motiverer din målgruppe. Du får praktisk erfaring med relevante skriveteknikker og lærer, hvordan du skriver og målretter dit indhold til netop din målgruppe. Få vores allerbedste skrivetips og -teknikker, der sikrer en høj kvalitet i indholdet.
På dette content marketing kursus lærer du ikke blot at lave godt indhold. Du vil blive undervist i hele processen fra strategi og planlægning til eksekvering, promovering og effektmåling. Det er afgørende, at du kan arbejde med alle led i processen, hvis du skal opnå succes med content marketing.
På kurset får du praktisk erfaring med at arbejde med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med content marketing. Du vil blandt andet komme til at prøve kræfter med at udarbejde en søgeordsanalyse, trafikmåling i Google Analytics, Mention m.m. Alt sammen værktøjer, der er afgørende i dit arbejde.
Selvom det essentielle er indholdet, skal der lægges vægt på ordet marketing, når det handler om content marketing. På kurset vil du lære, hvordan du sikrer, at dit indhold skaber værdi på bundlinjen, og at du får flere kunder i biksen. Du vil lære, hvordan du målretter dit content direkte til din målgruppe.
Du lærer, hvordan du udarbejder en god søgeordsanalyse, så du sikrer, at dit indhold kommer i top i søgemaskinerne. Du vil også lære om grundlæggende principper bag SEO, så du kan finde frem til de søgeord, der er relevante at satse på for netop din virksomhed.
Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse, kan tilpasses efter jeres interesser. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.
Mia
Ekspert i content marketing
Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at skabe effektfuldt indhold på sociale medier. Mia er til dagligt Content specialist og underviser hos Kursusfabrikken.
Peter
Ekspert i content marketing
Peter har adskillige års erhvervserfaring som hhv. Content Specialist og Marketing konsulent. Peters passion for bl.a. webkommunikation, SEO og sociale medier skinner igennem i hans rolle som underviser, hvor han hjælper kursusdeltagere med at booste deres virksomheders online tilstedeværelse og kommunikation.
Dette kursus tilbydes som et skræddersyet kursus, hvis I er 3 kollegaer fra samme virksomhed. Hvis kurset kun er relevant for dig, har du mulighed for at komme med på vores åbne hold, hvor vi samler andre solo-deltagere. Udfyld formularen nedenfor – så kontakter vi dig, når vi har samlet nok deltagere til at kunne oprette et hold. Din forespørgsel er helt uforpligtende.
Prisen for deltagelse på et hold bestående af dig og andre solo-deltagere er 4.995 kr. ekskl. moms pr. deltager. Prisen inkluderer: