Har du et ønske om at blive set, hørt og kontaktet på LinkedIn af relevante brugere og potentielle kunder? Eller føler du ikke, at dine organiske LinkedIn-indsatser batter nok? I så fald bør du stærkt overveje at tage LinkedIn annoncering i brug som løftestang til bedre resultater.
På dette kursus introducerer vi dig for LinkedIns omfattende annoncerings-univers og dykker ned i de mange muligheder, du som virksomhed har for at målrette din markedsføring og kommunikation. Igennem teori og praksis lærer du både at lave, opsætte og segmentere dine annoncer, så de rammer den ønskede målgruppe og skaber maksimal effekt.
Med andre ord: Du får ”hands on”-erfaring med LinkedIn annoncering, så du fremadrettet kan styrke din tilstedeværelse, synlighed og rækkevidde i dit LinkedIn-netværk.
Bliv introduceret til LinkedIn som markedsførings- og kommunikationskanal og få en forståelse af, hvordan du integrerer LinkedIn annoncering optimalt i din strategi.
Lær hvordan du arbejder professionelt med segmentering og målrettet annoncering på LinkedIn.
Få kendskab til annonceringsmuligheder og formater på LinkedIn, samt hvordan du løfter resultaterne af dine kampagner og når længere ud med dine budskaber.
Bliv klogere på LinkedIn Campaign Manager samt kampagneadministratorens utallige funktioner og værktøjer.
Få de bedste forudsætninger for at ramme din målgruppe vha. LinkedIn annoncering, så du får mest muligt ud af dine annoncekroner.
Lær hvordan du måler på dine annonceindsatser med henblik på at optimere effekten af din LinkedIn annoncering.
Styrk din synlighed og fasthold din position som ”top of mind” i dit faglige LinkedIn-netværk.
Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
17. februar 2025 | København | LinkedIn annoncering |
17. februar 2025 | Aarhus | LinkedIn annoncering |
7. maj 2025 | Aarhus | LinkedIn annoncering |
15. maj 2025 | København | LinkedIn annoncering |
Pris: 4.995 kr. ekskl. moms pr. person
Tallene på Google og Facebook taler for sig selv - og afspejler vores kursisters tårnhøje tilfredshed
Anmeldelserne opdateres live fra Facebook og Google
Mange får oprettet en virksomhedsside på LinkedIn, men formår ikke at udnytte den ordentligt – og her er annonceringsdelen bestemt ingen undtagelse. De går ofte i stå, når de møder kampagneadministratorens enorme udvalg af værktøjer, funktioner og indstillingsmuligheder, og det kan virke meget uoverskueligt at komme i gang. På dette LinkedIn annonceringskursus opnår du det forkromede overblik. Vi giver dig en grundlæggende forståelse for dine kampagne- og annoncemuligheder i Campaign Manager, og du får indblik i, hvordan du i praksis eksekverer på og målretter dine betalte annonceindsatser. Kort sagt: Du får kompetencer til selv at kunne lave effektiv og professionel LinkedIn annoncering.
En digital annonce har ikke meget værdi, hvis ikke den bliver set – vel at mærke af de relevante personer. Igennem kurset bliver du klædt på med den fornødne viden og de rette værktøjer til at kunne sikre, at dine LinkedIn-annoncer finder vej til de mest relevante og potentielle kunder. På baggrund af data og indsigter om din målgruppes demografi, stillingsbetegnelser, erhverv, interesser, adfærd og meget mere lærer du, hvordan du kan målrette dine annoncer, så de matcher og skaber effekt. Du får indblik i data- og målgruppeanalyser samt centrale begreber såsom segmentering, retargeting, automatiserede annonceflows, brugerdefinerede målgrupper m.v. Denne værktøjskasse kan hjælpe dig med at tage sigte og ramme plet med din LinkedIn annoncering.
LinkedIn har for alvor meldt sig ind i kampen blandt de mest populære sociale medieplatforme og udgør i dag den ubestridt største og mest foretrukne kanal hos erhvervsfolk på tværs af alle brancher. Derfor er det som virksomhed alfa og omega at være til stede og gøre sig synlig på platformen. Netop dette sætter vi fokus på i dette LinkedIn annonceringskursus. Igennem et teoretisk og praksisnært læringsforløb bliver du udstyret med de rette kompetencer til dels at kunne fange din målgruppes opmærksomhed og dels kunne synliggøre din virksomhed i dit faglige netværk. Hvordan? Ganske enkelt vha. effektiv og professionel LinkedIn annoncering.
Én ting er at kunne skabe synlighed og opmærksomhed omkring din virksomhed. Noget andet er at kunne tiltrække de rigtige personer og få dem til at interagere med din virksomhed. Netop dette har du rig mulighed for på LinkedIn. På dette kursus i LinkedIn annoncering præsenterer vi dig for en lang række af platformens forskellige annonceformer samt deres unikke anvendelsespotentialer – herunder tekst- og videoannoncer, sponsorerede InMails, karruselformatet og ikke mindst Lead Gen-annoncer. Du får således indblik i, hvordan du kan udnytte LinkedIn som leadgenererings-motor, der kan tiltrække de mest relevante kunder og skaffe varme leads til din markedsføring.
Annoncering på LinkedIn handler ikke kun om at kunne opsætte LinkedIn-annoncer korrekt. Det handler i den grad også om løbende at kunne monitorere og evaluere sine LinkedIn-kampagner og -annoncer. På dette LinkedIn annonceringskursus sætter vi dig ind i, hvordan du bruger platformens avancerede data- og indsigtsmuligheder til at forstå og måle på effekten af dine indsatser. Du lærer at afkode nøgletal, lave tests og optimere dine annoncer, så du ved, hvilke der virker godt og mindre godt. Alt sammen for at sikre, at du investerer dine annoncekroner fornuftigt og opnår størst muligt afkast.
Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse, kan tilpasses efter jeres interesser. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.
Louise
Ekspert i LinkedIn annoncering
Louise er ekspert i Social Media Management og annoncering. Hun er dygtig til at formidle, og med 10 års erfaring indenfor marketing er hun øvet i arbejdet med forskellige målgrupper. Louise imødekommer kursisternes individuelle behov, så undervisningen bliver mere dialog fremfor oplæg.
Gitte
Ekspert i SoMe annoncering
Gitte har flere års erfaring med sociale medier fra hendes egen virksomhed, hvor hun både håndterer betalt annoncering og rådgiver virksomheder om sociale medier, strategi, content og annoncering. Gittes fokus er at gøre undervisningen praktisk og håndgribelig, så du kan omsætte det, du lærer, til konkrete resultater.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.
Ekstra viden til dig, som har spørgsmål til vores kursus, undervisningsformen eller indholdet.
Hvis du som virksomhed vil arbejde professionelt og opnå succes med LinkedIn, er det nærmest uundgåeligt at skulle have pengepungen op af baglommen. Betalt indhold på LinkedIn såvel som andre sociale medier er efterhånden en nødvendighed, hvis man vil gøre sig synlig og ikke mindst ramme sin målgruppe.
Derfor stiller vi på dette kursus skarpt på LinkedIn annoncering med henblik på at klæde dig optimalt på med den fornødne viden og de rette redskaber til at kunne lave betalt, målrettet markedsføring. Du får alt, hvad du skal bruge for selv at kunne oprette kampagner, udarbejde og opsætte annoncer korrekt samt planlægge, segmentere og målrette indsatser på LinkedIn. For slet ikke at nævne kompetencerne til at kunne afkode og optimere indsatsernes performanceniveau.
På LinkedIn kurset lærer du at kende forskel på de forskellige kampagne- og annoncetyper samt de mulige placeringer. Målet er, at du efter kurset således er tryg ved og fortrolig med at annoncere professionelt som virksomhed på LinkedIn.
Den centrale styring af din LinkedIn annoncering sker via Kampagneadministratoren. Derfor er det alfa og omega, at du kender til denne og ved, hvilke muligheder den stiller til rådighed. Netop dette sætter vi fokus på i løbet af LinkedIn annoncering kurset, hvor du introduceres for hele annoncemodulets struktur. Du får en grundig gennemgang trin for trin af det tekniske setup for kampagne- og annonceoprettelse, og du præsenteres for det brede udvalg af funktioner og indstillinger, som Kampagneadministratoren rummer.
På undervisningen prøver du kræfter med udvalgte funktioner og lærer at opsætte en kampagne og annonce med alt, hvad det indebærer – lige fra fastlæggelse af målsætning, valg af målgruppe, udarbejdelse af konkret indhold til segmentering, planlægning, budget og budgivning.
Kort sagt: Du får en udførlig rundtur i LinkedIns annoncemodul og klæder dig på til at kunne få det maksimale ud af dine investerede annoncekroner.
For hele tiden at kunne forbedre og tage dine annonceindsatser til et højere niveau, er det nødvendigt at kunne få indblik i deres performance. På dette kursus for du en grundlæggende forståelse for effektmåling og tracking af din LinkedIn annoncering. Du lærer, hvilke centrale nøgletal, du bør være opmærksom på, hvad de betyder, hvordan de skal læses ift. hinanden, og hvor du finder dem. Samtidig bliver du bekendt med de mange fagspecifikke begreber og udtryk, som LinkedIns annonceringsunivers gemmer på – eksempelvis CPC, CPA. ROI, ROAS, CTR og mange andre. Det sikrer, at du rent faktisk forstår og kan analysere på dine data korrekt.
Med denne viden om LinkedIn annoncering bliver du i stand til at kunne afkode og udnytte vigtige data vedrørende dels din målgruppe og dels dine kampagners og annoncers løbende performance. Det giver dig den bedste forudsætning for hele tiden at kunne justere og optimere dine betalte indsatser – og dermed få mere ud af dine annoncekroner.
Som deltager på dette LinkedIn annoncering kursus får du ikke kun en forståelse for værdien i betalt indhold og markedsføring via platformen. Du får også direkte ”hands on”-erfaring med kampagneplanlægning og annoncering i praksis. Efter kurset har du haft fingrene dybt begravet i LinkedIns Kampagneadministrator og har selvstændigt prøvet kræfter med hvert enkelt step i processen. Du kan således både oprette, målsætningsbestemme, segmentere og målrette LinkedIn-annoncer og har styr på, hvordan man udarbejder kreativt content til annoncerne. Sidst men ikke mindst er du bekendt at tracke LinkedIn annoncering samt at måle på den samlede effekt. Du kan identificere, hvad der virker godt og mindre godt, så du løbende kan tilrette og ændre med henblik på optimering og øget udbytte.
Kurset henvender sig til dig, der gerne vil udbygge dit kendskab til LinkedIn annoncering og få indblik i, hvordan du får kickstartet indsatsen ordentligt eller kan tage annonceringen til next level. Det kræver ikke nogen bestemt forhåndsviden om eller erfaring med LinkedIn annoncering for at deltage i kurset. Uanset hvilket niveau du befinder dig på, er du garanteret brugbar viden, som du efter kurset kan implementere og udnytte direkte i dit daglige arbejde med LinkedIn.
Med andre ord: Hvis du er på udkig efter at dygtiggøre dig på området og gerne vil arbejde professionelt med LinkedIn annoncering, så er dette kursus lige nøjagtig, hvad du står og mangler.
Kan du ikke få nok af annoncering på sociale medier, kan vi anbefale dig at tilmelde dig vores Facebook annoncering kursus. Og skulle du have behov for en mere allround-indføring i LinkedIn, bør du overveje vores LinkedIn kursus, der introducerer dig til alt, hvad der er værd at vide om platformen.