Har du et ønske om at blive set, hørt og kontaktet på LinkedIn af relevante brugere og potentielle kunder? Eller føler du ikke, at dine organiske LinkedIn-indsatser batter nok? I så fald bør du stærkt overveje at tage LinkedIn annoncering i brug som løftestang til bedre resultater.
På dette kursus introducerer vi dig for LinkedIns omfattende annoncerings-univers og dykker ned i de mange muligheder, du som virksomhed har for at målrette din markedsføring og kommunikation. Igennem teori og praksis lærer du både at lave, opsætte og segmentere dine annoncer, så de rammer den ønskede målgruppe og skaber maksimal effekt.
Med andre ord: Du får ”hands on”-erfaring med LinkedIn annoncering, så du fremadrettet kan styrke din tilstedeværelse, synlighed og rækkevidde i dit LinkedIn-netværk.
Bliv introduceret til LinkedIn som markedsførings- og kommunikationskanal og få en forståelse af, hvordan du integrerer LinkedIn annoncering optimalt i din strategi.
Lær hvordan du arbejder professionelt med segmentering og målrettet annoncering på LinkedIn.
Få kendskab til annonceringsmuligheder og formater på LinkedIn, samt hvordan du løfter resultaterne af dine kampagner og når længere ud med dine budskaber.
Bliv klogere på LinkedIn Campaign Manager samt kampagneadministratorens utallige funktioner og værktøjer.
Få de bedste forudsætninger for at ramme din målgruppe vha. LinkedIn annoncering, så du får mest muligt ud af dine annoncekroner.
Lær hvordan du måler på dine annonceindsatser med henblik på at optimere effekten af din LinkedIn annoncering.
Styrk din synlighed og fasthold din position som ”top of mind” i dit faglige LinkedIn-netværk.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
19. maj 2022 | København | LinkedIn annoncering |
19. maj 2022 | Aarhus | Fyldt hold |
17. juni 2022 | København | LinkedIn annoncering |
15. juli 2022 | Aarhus | LinkedIn annoncering |
29. august 2022 | København | LinkedIn annoncering |
26. september 2022 | Aarhus | LinkedIn annoncering |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Mange får oprettet en virksomhedsside på LinkedIn, men formår ikke at udnytte den ordentligt – og her er annonceringsdelen bestemt ingen undtagelse. De går ofte i stå, når de møder kampagneadministratorens enorme udvalg af værktøjer, funktioner og indstillingsmuligheder, og det kan virke meget uoverskueligt at komme i gang. På dette LinkedIn annonceringskursus opnår du det forkromede overblik. Vi giver dig en grundlæggende forståelse for dine kampagne- og annoncemuligheder i Campaign Manager, og du får indblik i, hvordan du i praksis eksekverer på og målretter dine betalte annonceindsatser. Kort sagt: Du får kompetencer til selv at kunne lave effektiv og professionel LinkedIn annoncering.
En digital annonce har ikke meget værdi, hvis ikke den bliver set – vel at mærke af de relevante personer. Igennem kurset bliver du klædt på med den fornødne viden og de rette værktøjer til at kunne sikre, at dine LinkedIn-annoncer finder vej til de mest relevante og potentielle kunder. På baggrund af data og indsigter om din målgruppes demografi, stillingsbetegnelser, erhverv, interesser, adfærd og meget mere lærer du, hvordan du kan målrette dine annoncer, så de matcher og skaber effekt. Du får indblik i data- og målgruppeanalyser samt centrale begreber såsom segmentering, retargeting, automatiserede annonceflows, brugerdefinerede målgrupper m.v. Denne værktøjskasse kan hjælpe dig med at tage sigte og ramme plet med din LinkedIn annoncering.
LinkedIn har for alvor meldt sig ind i kampen blandt de mest populære sociale medieplatforme og udgør i dag den ubestridt største og mest foretrukne kanal hos erhvervsfolk på tværs af alle brancher. Derfor er det som virksomhed alfa og omega at være til stede og gøre sig synlig på platformen. Netop dette sætter vi fokus på i dette LinkedIn annonceringskursus. Igennem et teoretisk og praksisnært læringsforløb bliver du udstyret med de rette kompetencer til dels at kunne fange din målgruppes opmærksomhed og dels kunne synliggøre din virksomhed i dit faglige netværk. Hvordan? Ganske enkelt vha. effektiv og professionel LinkedIn annoncering.
Én ting er at kunne skabe synlighed og opmærksomhed omkring din virksomhed. Noget andet er at kunne tiltrække de rigtige personer og få dem til at interagere med din virksomhed. Netop dette har du rig mulighed for på LinkedIn. På dette kursus i LinkedIn annoncering præsenterer vi dig for en lang række af platformens forskellige annonceformer samt deres unikke anvendelsespotentialer – herunder tekst- og videoannoncer, sponsorerede InMails, karruselformatet og ikke mindst Lead Gen-annoncer. Du får således indblik i, hvordan du kan udnytte LinkedIn som leadgenererings-motor, der kan tiltrække de mest relevante kunder og skaffe varme leads til din markedsføring.
Annoncering på LinkedIn handler ikke kun om at kunne opsætte LinkedIn-annoncer korrekt. Det handler i den grad også om løbende at kunne monitorere og evaluere sine LinkedIn-kampagner og -annoncer. På dette LinkedIn annonceringskursus sætter vi dig ind i, hvordan du bruger platformens avancerede data- og indsigtsmuligheder til at forstå og måle på effekten af dine indsatser. Du lærer at afkode nøgletal, lave tests og optimere dine annoncer, så du ved, hvilke der virker godt og mindre godt. Alt sammen for at sikre, at du investerer dine annoncekroner fornuftigt og opnår størst muligt afkast.
Mia
Specialist i content og SoMe
Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at skabe kreative løsninger og hjælpe virksomheder med at fange deres målgruppe gennem effektfuldt indhold på de sociale medier.
Peter
Ekspert i LinkedIn
Peter er uddannet cand mag i Medievidenskab , og har flere års erfaring i at skabe online opmærksomhed og tilstedeværelse via en effektiv indsats på både Sociale Medier og via SEO.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.