facebook1pximg
kursusfabrikken logo
Kontakt

LinkedIn annoncering – 1 dag

Øg din synlighed og rækkevidde med effektiv LinkedIn annoncering

Har du et ønske om at blive set, hørt og kontaktet på LinkedIn af relevante brugere og potentielle kunder? Eller føler du ikke, at dine organiske LinkedIn-indsatser batter nok? I så fald bør du stærkt overveje at tage LinkedIn annoncering i brug som løftestang til bedre resultater.

På dette kursus introducerer vi dig for LinkedIns omfattende annoncerings-univers og dykker ned i de mange muligheder, du som virksomhed har for at målrette din markedsføring og kommunikation. Igennem teori og praksis lærer du både at lave, opsætte og segmentere dine annoncer, så de rammer den ønskede målgruppe og skaber maksimal effekt.

Med andre ord: Du får ”hands on”-erfaring med LinkedIn annoncering, så du fremadrettet kan styrke din tilstedeværelse, synlighed og rækkevidde i dit LinkedIn-netværk.

Dit udbytte fra kurset

  • Bliv introduceret til LinkedIn som markedsførings- og kommunikationskanal og få en forståelse af, hvordan du integrerer LinkedIn annoncering optimalt i din strategi.

  • Lær hvordan du arbejder professionelt med segmentering og målrettet annoncering på LinkedIn.

  • Få kendskab til annonceringsmuligheder og formater på LinkedIn, samt hvordan du løfter resultaterne af dine kampagner og når længere ud med dine budskaber.

  • Bliv klogere på LinkedIn Campaign Manager samt kampagneadministratorens utallige funktioner og værktøjer.

  • Få de bedste forudsætninger for at ramme din målgruppe vha. LinkedIn annoncering, så du får mest muligt ud af dine annoncekroner.

  • Lær hvordan du måler på dine annonceindsatser med henblik på at optimere effekten af din LinkedIn annoncering.

  • Styrk din synlighed og fasthold din position som ”top of mind” i dit faglige LinkedIn-netværk.

LinkedIn Annoncering Kursusfabrikken

Kurset garanterer dig

Maks. 5 deltagere pr. hold
Passionerede ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Inkl. 3 måneders e-mail support
100 % tilfredshedsgaranti

3.995 kr. ekskl. moms

Få en snak med underviseren

Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.

Bliv ringet op

Kursusfabrikkens anmeldelser

Google Logo

”Vil klart anbefale jer til andre og gøre brug af jer selv igen også.”

Helene, Videomarkedsføring

Helene
Folketinget

Der er mange fordele ved at vælge Kursusfabrikken

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Praksisnær undervisning

Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

Skal din kollega med?

Vi giver 20% i kollegarabat, og tilbyder alternativt et lukket skræddersyet hold, hvis I er 3 eller flere kolleger.

Datoer for kursus i LinkedIn annoncering

DatoStedKursus
8. februar 2023AarhusFyldt hold
16. marts 2023KøbenhavnLinkedIn annoncering
30. marts 2023AarhusLinkedIn annoncering
26. april 2023AarhusLinkedIn annoncering
4. maj 2023KøbenhavnLinkedIn annoncering
28. juni 2023AarhusLinkedIn annoncering
Tilmeld kursus

Praktisk info

  • Undervisningen foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Gratis parkering
  • Fuld forplejning på kurset
  • Vi stiller computer og programmer til rådighed
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Kursusmateriale er inkluderet
  • Deltagelse kræver intet forudgående kendskab til annoncering på LinkedIn. Det er dog en fordel at have en grundlæggende viden om LinkedIn, og det er et krav, at du allerede har oprettet en virksomhedsside.

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms pr. person

På kurset vil du lære om...

Effektiv og professionel annoncering

Mange får oprettet en virksomhedsside på LinkedIn, men formår ikke at udnytte den ordentligt – og her er annonceringsdelen bestemt ingen undtagelse. De går ofte i stå, når de møder kampagneadministratorens enorme udvalg af værktøjer, funktioner og indstillingsmuligheder, og det kan virke meget uoverskueligt at komme i gang. På dette LinkedIn annonceringskursus opnår du det forkromede overblik. Vi giver dig en grundlæggende forståelse for dine kampagne- og annoncemuligheder i Campaign Manager, og du får indblik i, hvordan du i praksis eksekverer på og målretter dine betalte annonceindsatser. Kort sagt: Du får kompetencer til selv at kunne lave effektiv og professionel LinkedIn annoncering.

Ram plet med LinkedIn annoncering

En digital annonce har ikke meget værdi, hvis ikke den bliver set – vel at mærke af de relevante personer. Igennem kurset bliver du klædt på med den fornødne viden og de rette værktøjer til at kunne sikre, at dine LinkedIn-annoncer finder vej til de mest relevante og potentielle kunder. På baggrund af data og indsigter om din målgruppes demografi, stillingsbetegnelser, erhverv, interesser, adfærd og meget mere lærer du, hvordan du kan målrette dine annoncer, så de matcher og skaber effekt. Du får indblik i data- og målgruppeanalyser samt centrale begreber såsom segmentering, retargeting, automatiserede annonceflows, brugerdefinerede målgrupper m.v. Denne værktøjskasse kan hjælpe dig med at tage sigte og ramme plet med din LinkedIn annoncering.

Øg synligheden i dit faglige netværk

LinkedIn har for alvor meldt sig ind i kampen blandt de mest populære sociale medieplatforme og udgør i dag den ubestridt største og mest foretrukne kanal hos erhvervsfolk på tværs af alle brancher. Derfor er det som virksomhed alfa og omega at være til stede og gøre sig synlig på platformen. Netop dette sætter vi fokus på i dette LinkedIn annonceringskursus. Igennem et teoretisk og praksisnært læringsforløb bliver du udstyret med de rette kompetencer til dels at kunne fange din målgruppes opmærksomhed og dels kunne synliggøre din virksomhed i dit faglige netværk. Hvordan? Ganske enkelt vha. effektiv og professionel LinkedIn annoncering.

Brug LinkedIn som lead-motor

Én ting er at kunne skabe synlighed og opmærksomhed omkring din virksomhed. Noget andet er at kunne tiltrække de rigtige personer og få dem til at interagere med din virksomhed. Netop dette har du rig mulighed for på LinkedIn. På dette kursus i LinkedIn annoncering præsenterer vi dig for en lang række af platformens forskellige annonceformer samt deres unikke anvendelsespotentialer – herunder tekst- og videoannoncer, sponsorerede InMails, karruselformatet og ikke mindst Lead Gen-annoncer. Du får således indblik i, hvordan du kan udnytte LinkedIn som leadgenererings-motor, der kan tiltrække de mest relevante kunder og skaffe varme leads til din markedsføring.

Effektmåling og optimering

Annoncering på LinkedIn handler ikke kun om at kunne opsætte LinkedIn-annoncer korrekt. Det handler i den grad også om løbende at kunne monitorere og evaluere sine LinkedIn-kampagner og -annoncer. På dette LinkedIn annonceringskursus sætter vi dig ind i, hvordan du bruger platformens avancerede data- og indsigtsmuligheder til at forstå og måle på effekten af dine indsatser. Du lærer at afkode nøgletal, lave tests og optimere dine annoncer, så du ved, hvilke der virker godt og mindre godt. Alt sammen for at sikre, at du investerer dine annoncekroner fornuftigt og opnår størst muligt afkast.

Mulighed for et lukket hold

Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse, kan tilpasses efter jeres interesser. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.

Undervisere fra kurset i LinkedIn

Mia 

Specialist i content og SoMe

Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at skabe kreative løsninger og hjælpe virksomheder med at fange deres målgruppe gennem effektfuldt indhold på de sociale medier.

Peter 

Ekspert i LinkedIn

Peter er uddannet cand mag i Medievidenskab , og har flere års erfaring i at skabe online opmærksomhed og tilstedeværelse via en effektiv indsats på både Sociale Medier og via SEO.

Se alle vores undervisere

+6.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoTV2 logoNordea logoFolketinget logoTDC logoSkat LogoFSC logodsb logoLomax logoPhilipson WineDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset i LinkedIn annoncering

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Tilfredshedsgaranti
Underviseren kontakter dig inden kurset
Udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold - maks. 5 deltagere
3 måneders e-mail support inkluderet
Ring, chat eller skriv

Er du i tvivl om noget?
Ring, chat eller skriv til os

Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.

Supplerende kursusinfo om LinkedIn annoncering

Ekstra viden til dig, som har spørgsmål til vores kursus, undervisningsformen eller indholdet.

Bliv fortrolig med principperne bag LinkedIn annoncering

Hvis du som virksomhed vil arbejde professionelt og opnå succes med LinkedIn, er det nærmest uundgåeligt at skulle have pengepungen op af baglommen. Betalt indhold på LinkedIn såvel som andre sociale medier er efterhånden en nødvendighed, hvis man vil gøre sig synlig og ikke mindst ramme sin målgruppe.

Derfor stiller vi på dette kursus skarpt på LinkedIn annoncering med henblik på at klæde dig optimalt på med den fornødne viden og de rette redskaber til at kunne lave betalt, målrettet markedsføring. Du får alt, hvad du skal bruge for selv at kunne oprette kampagner, udarbejde og opsætte annoncer korrekt samt planlægge, segmentere og målrette indsatser på LinkedIn. For slet ikke at nævne kompetencerne til at kunne afkode og optimere indsatsernes performanceniveau.

På LinkedIn kurset lærer du at kende forskel på de forskellige kampagne- og annoncetyper samt de mulige placeringer. Målet er, at du efter kurset således er tryg ved og fortrolig med at annoncere professionelt som virksomhed på LinkedIn.

Få indblik i Kampagneadministratorens opbygning

Den centrale styring af din LinkedIn annoncering sker via Kampagneadministratoren. Derfor er det alfa og omega, at du kender til denne og ved, hvilke muligheder den stiller til rådighed. Netop dette sætter vi fokus på i løbet af LinkedIn annoncering kurset, hvor du introduceres for hele annoncemodulets struktur. Du får en grundig gennemgang trin for trin af det tekniske setup for kampagne- og annonceoprettelse, og du præsenteres for det brede udvalg af funktioner og indstillinger, som Kampagneadministratoren rummer.

På undervisningen prøver du kræfter med udvalgte funktioner og lærer at opsætte en kampagne og annonce med alt, hvad det indebærer – lige fra fastlæggelse af målsætning, valg af målgruppe, udarbejdelse af konkret indhold til segmentering, planlægning, budget og budgivning.

Kort sagt: Du får en udførlig rundtur i LinkedIns annoncemodul og klæder dig på til at kunne få det maksimale ud af dine investerede annoncekroner.

Lær at måle på effekten af din LinkedIn annoncering

For hele tiden at kunne forbedre og tage dine annonceindsatser til et højere niveau, er det nødvendigt at kunne få indblik i deres performance. På dette kursus for du en grundlæggende forståelse for effektmåling og tracking af din LinkedIn annoncering. Du lærer, hvilke centrale nøgletal, du bør være opmærksom på, hvad de betyder, hvordan de skal læses ift. hinanden, og hvor du finder dem. Samtidig bliver du bekendt med de mange fagspecifikke begreber og udtryk, som LinkedIns annonceringsunivers gemmer på – eksempelvis CPC, CPA. ROI, ROAS, CTR og mange andre. Det sikrer, at du rent faktisk forstår og kan analysere på dine data korrekt.

Med denne viden om LinkedIn annoncering bliver du i stand til at kunne afkode og udnytte vigtige data vedrørende dels din målgruppe og dels dine kampagners og annoncers løbende performance. Det giver dig den bedste forudsætning for hele tiden at kunne justere og optimere dine betalte indsatser – og dermed få mere ud af dine annoncekroner.  

Hvad har du lært efter kurset?

Som deltager på dette LinkedIn annoncering kursus får du ikke kun en forståelse for værdien i betalt indhold og markedsføring via platformen. Du får også direkte ”hands on”-erfaring med kampagneplanlægning og annoncering i praksis. Efter kurset har du haft fingrene dybt begravet i LinkedIns Kampagneadministrator og har selvstændigt prøvet kræfter med hvert enkelt step i processen. Du kan således både oprette, målsætningsbestemme, segmentere og målrette LinkedIn-annoncer og har styr på, hvordan man udarbejder kreativt content til annoncerne. Sidst men ikke mindst er du bekendt at tracke LinkedIn annoncering samt at måle på den samlede effekt. Du kan identificere, hvad der virker godt og mindre godt, så du løbende kan tilrette og ændre med henblik på optimering og øget udbytte.

Hvem deltager på LinkedIn annoncering kursus?

Kurset henvender sig til dig, der gerne vil udbygge dit kendskab til LinkedIn annoncering og få indblik i, hvordan du får kickstartet indsatsen ordentligt eller kan tage annonceringen til next level. Det kræver ikke nogen bestemt forhåndsviden om eller erfaring med LinkedIn annoncering for at deltage i kurset. Uanset hvilket niveau du befinder dig på, er du garanteret brugbar viden, som du efter kurset kan implementere og udnytte direkte i dit daglige arbejde med LinkedIn.

Med andre ord: Hvis du er på udkig efter at dygtiggøre dig på området og gerne vil arbejde professionelt med LinkedIn annoncering, så er dette kursus lige nøjagtig, hvad du står og mangler.

Kan du ikke få nok af annoncering på sociale medier, kan vi anbefale dig at tilmelde dig vores Facebook annoncering kursus. Og skulle du have behov for en mere allround-indføring i LinkedIn, bør du overveje vores LinkedIn kursus, der introducerer dig til alt, hvad der er værd at vide om platformen.

Tilmeld kursus
ATP lukkede hold
Få en snak med underviseren

Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.

Bliv ringet op
Kursusfabrikken ApS