Vil du lære, hvordan du kommer på side 1 på Google uden at betale pr. klik? Vil du have erfaring med både onsite og offsite SEO, så du kan opnå succes med din SEO-indsats?
Med den rigtige tilgang til SEO (søgemaskineoptimering) vil du kunne komme på side 1 på Google på en lang række søgeord, der er relevante for din virksomhed.
På vores SEO kursus lærer du, hvordan du arbejder med SEO, så du kan øge dit salg og med tiden minimere dine udgifter til Google Ads. På kurset vil du lære om linkbuilding, søgeordsanalyse, onsite og offsite SEO, SEO Pyramiden, alt-tags og meget mere.
Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.
Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
5. juli 2022 | Aarhus | SEO kursus |
6. juli 2022 | København | SEO kursus |
18. august 2022 | København | SEO kursus |
22. august 2022 | Odense | SEO kursus |
24. august 2022 | Aarhus | SEO kursus |
19. september 2022 | København | SEO kursus |
20. september 2022 | Aarhus | SEO kursus |
28. oktober 2022 | København | SEO kursus |
31. oktober 2022 | Aarhus | SEO kursus |
21. november 2022 | Odense | SEO kursus |
21. november 2022 | Aarhus | SEO kursus |
22. november 2022 | København | SEO kursus |
5. december 2022 | København | SEO kursus |
12. december 2022 | Aarhus | SEO kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Mette
Deltager på SEO
“Rigtig dejligt med så meget ‘hands-on’ i processen. Underviseren var meget kyndig – det var tydeligt, at han var ekspert på området.”
Christoffer, Jyllands-Posten
Deltager på SEO
“Super godt SEO-kursus med en underviser, der forstår at balancere formidling af teori med træning i praksis, så man som kursist hurtigt får “fingrene i skidtet”. Det var overall en rigtig lærerig dag. Kan klart anbefales!”
Helene, Orion Pharma A/S
Deltager på SEO
“Undervisningen foregik på en måde, så jeg var helt med, god tid til spørgsmål og samspil med underviser og øvrige deltagere.”
På vores dagskursus lærer du, hvordan du gør din hjemmeside ”Google venlig”. Du vil blive præsenteret for forskellige værktøjer og strategier, der kan sikre, at dit SEO-arbejde bærer frugt. Efter SEO kurset vil du vide, hvordan du kan komme i top på Google.
En søgeordsanalyse er altafgørende for at gøre dit arbejde med SEO effektivt. På SEO kurset vil du blive præsenteret for forskellige værktøjer og strategier til søgeordsanalyse, og du vil blive hjulpet i gang med at oprette en konkret og håndgribelig analyse.
Du vil blandt andet komme til at arbejde med optimering af din hjemmeside, URL’s, titles, metabeskrivelser, brødtekster, menustruktur og meget mere. Efter kurset vil du have fået tilstrækkelig hjælp til SEO, så du er i stand til at udarbejde en SEO-optimeret landingsside fra bunden.
Et godt link er altafgørende for din placering på Google. Derfor er det vigtigt at lære, hvad et godt link er, og hvad der skal gøres for at få relevante links til sin side. På kurset i SEO vil du blive præsenteret for nyttige værktøjer til at vurdere kvaliteten af potentielle links, og du vil få konkrete tips til, hvor du nemt kan hente links.
Google Search Console er et gratis værktøj fra Google, som du kan bruge til at blive klogere på din hjemmeside. Ved at koble Search Console med din hjemmeside vil du kunne få information om ind- og udgående links, din hjemmesides hastighed og meget mere. Få kompetencerne til at kunne bruge Search Console og trække de vigtigste informationer ud af værktøjet.
Hanne
Specialist i SEO
Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har i flere år arbejdet med online marketing og e-handel, og har bl.a. erfaring med Ads, Analytics og SEO. Hun brænder for at lave effektiv markedsføring og lære fra sig.
Thomas
Specialist i SEO
Thomas elsker at nørde med digital markedsføring og har samarbejdet med nogle af Danmarks største virksomheder. Han underviser i SEO, Google Ads, Google Analytics og digital strategi.
Mikkel
Ekspert i SEO
Mikkel har flere års erfaring med SEO, Google Ads og SoMe annoncering, først som digital rådgiver i bureau og nu som konsulent i hans egen konsulentvirksomhed GudiksenConsulting.com og underviser hos Kursusfabrikken.
Peter
Ekspert i SEO og Online Markedsføring
Peter er uddannet cand mag i Medievidenskab , og har flere års erfaring i at skabe online opmærksomhed og tilstedeværelse via en effektiv indsats på både Sociale Medier og via SEO.
Af Anders H. Kristensen, specialist i SEO
Overordnet går onsite optimering ud på at opdatere indholdet på din hjemmeside, så indholdet bliver mere ”Google venligt”. Onsite optimering omfatter blandt andet keywordanalyser, opbygning af URL-adresser, udformning af title tags, overskrifter samt overordnet tekstoptimering.
For at din hjemmeside kan rangere højt på Google, er det afgørende, at du har en god linkprofil. Derfor skal du altid sørge for at alle links, såvel interne som eksterne, stadig er relevante og virker. Det er en rigtig god ide at få samarbejdspartnere og kunder til at linke til din side, så Google ved at indholdet på din hjemmeside er relevant. Det er selvfølgelig ikke ligegyldigt om din hjemmesides eksterne links kommer fra tilfældige blogs eller gode og relevante kvalitets sider.
Virksomheder kan ikke længere ignorere brugen af sociale medier. De sociale medier giver mulighed for at ramme kunderne, der hvor de er. Du kan bruge de sociale medier til at komme i kontakt med eksisterende og potentielle kunder. Samtidig giver virksomhedsprofiler på de sociale medier links og mulig trafik til din hjemmeside.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.