6 ugers uddannelse skaber grobund for egen virksomhed

6 ugers uddannelse skaber grobund for egen virksomhed

I slutningen af 2015 deltog Tina Lauridsen på Kursusfabrikkens 6 ugers uddannelse i Digital markedsføring i Aarhus. Kort tid efter startede hun sin egen virksomhed, TL marketing, hvor hun gør brug af de kompetencer og værktøjer, hun tilegnede sig på 6 ugers uddannelsen.

Digital markedsføring er en 6 ugers jobrettet uddannelse, der styrker deltagernes kompetencer inden for den digitale verden. Formålet med uddannelsen er at klæde deltagerne på til at kunne håndtere digitale medier, digitale markedsføringsopgaver og relevante online værktøjer.

Uddannelsen er udarbejdet som en praksisnær uddannelse. Det betyder, at deltagerne får rig mulighed for selv at arbejde med de digitale værktøjer i løbet af uddannelsen. Og det er netop denne praksisnære tilgang, der skaber gode resultater for de enkelte deltagere.

I sin nye virksomhed anvender Tina Lauridsen flere af de værktøjer, som hun lærte at bruge på uddannelsen. ”Jeg har tilegnet mig et solidt kendskab ved selv at arbejde med programmerne allerede fra start. Det betyder, at jeg nåede utroligt langt på meget kort tid”, udtaler Tina Lauridsen. Det glæder naturligvis underviseren på uddannelsen, Anders Hingeberg, der lægger særlig vægt på, at de tillærte kompetencer og redskaber skal være direkte anvendelige i erhvervslivet.

Hvis du vil læse mere om Kursusfabrikkens 6 ugers uddannelser, kan du se en oversigt over uddannelserne her. Du er også altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide mere. Er du i tvivl om, om du er berettiget til at deltage på en 6 ugers jobrettet uddannelse? Læs mere om retten til 6 ugers uddannelse her.

Fra Kursusfabrikkens side ønsker vi Tina Lauridsen et kæmpe stort tillykke virksomheden!