Arbejd med din egen Google Ads-konto og modtag konkret sparring, råd og vejledning til optimering
Google Ads udvidet
Udnyt det fulde potentiale i Google Ads og øg kvaliteten af din annoncering
Pris pr. deltager: 3.995 kr. ekskl. moms
4.5 ud af 5 – Fremragende
Baseret på 2060 anmeldelser
Baseret på bedømmelser af alle vores kurser i de seneste 2 år. Alle vores kursister har mulighed for at evaluere deres oplevelse for at sikre fuld tilfredshed. Senest opdateret april 2025.
Vil du gerne optimere dit arbejde med Google Ads, så du får det fylde udbytte af jeres annoncering? På kurset lærer du nye fremgangsmåder, effektive værktøjer og optimeringsmuligheder – med udgangspunkt i din egen Google Ads konto.
Google Ads er et program i konstant udvikling, og der bliver løbende tilføjet nye, smartere og mere effektive funktioner i programmet. På kurset i Google Ads udvidet bygger vi oven på de grundlæggende funktioner og værktøjer, som du allerede er godt bekendt med, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med din annoncering.
Vi kommer godt omkring de mere avancerede funktioner, strategiske overvejelser, den optimale kontostruktur, automatiske budstrategier samt tips til at udnytte det fulde potentiale i Google Ads. Med udgangspunkt i din egen Google Ads-konto vil din underviser give dig konkret sparring og vejledning ift. de udfordringer, du møder i dagligdagen, så du får en bedre fornemmelse af din konto og dine optimeringsmuligheder.

Kan vi hjælpe dig?
Ring på 61 66 76 28, benyt chatten eller bliv ringet op, når det passer dig.
Matcher kurset din erfaring?
Kurset kræver, at du har adgang til en Google Ads-konto. Skal du først til at lære programmet at kende, kan vi anbefale dig at kigge nærmere på kurset i Google Ads.

Vi er officiel Google Partner
Som officiel Google Partner er vi hos Kursusfabrikken certificerede i Googles produkter og har adgang til den nyeste viden.
Kommende kurser i Google Ads udvidet
Få ledige pladser
Ledige pladser
Ledige pladser
Ledige pladser
Ledige pladser
Kom på venteliste
Book en ventelisteplads til et fyldt kursus.
Hvis en ledig plads opstår, kontakter vi dig. Tilbuddet om pladsen er helt uforpligtende.
Bliver der ikke en ledig plads på holdet, hjælper vi dig gerne med at finde en anden dato, der passer dig.
"*" indikerer påkrævede felter

Alt det praktiske er på plads,
så du kan fordybe dig og lære nyt
- Undervisning kl. 09.00 – 15.30
- Fuld forplejning og gratis parkering
- Kursusmateriale og kursusbevis
- Computer og programmer på kurset
- Underviser kontakter dig før kurset
- Inklusiv 3 måneders e-mail support
Garanti for læring og fordybelse
Optimering og vedligeholdelse
Der er mange faldgruber i selve kampagneopsætningen, som kan spænde ben for en succesfuld kampagne. Derudover begynder det hårde arbejde for alvor, når kampagnen er aktiveret, da selve vedligeholdelses- og optimeringsdelen skal have et kontinuerligt fokus. På kurset får du værktøjer til netop dette.
Avanceret Ads
Vi bygger ovenpå din grundlæggende viden med bl.a. remarketing, målgruppeanalyse, automatisering, tilskrivning og attributionsmodeller og displaynetværket. Du bliver også vist rundt i søgeordsplanlægningen, hvor du kan måle konkurrencen og søgevolumen på hvert søgeord og få hjælp til at afgive bud.
Kampagneopsætning og strategi
På kurset bliver du klædt på til at kunne udforme den rette kampagnestruktur- og strategi, der skal hjælpe med at indfri dine målsætninger. Vi kommer vidt omkring alle relevante funktioner, herunder geografiske områder, målgrupper og indholdsekskluderinger. Derudover lærer du om forskellige budstrategier.
Digitalt budget
Når du arbejder med Ads, skal du glemme den traditionelle budgettankegang og i stedet bruge et budget, hvor nøgleindikatorerne er CPA (pris pr. kundehvervning) og ROAS (annonceafkast). Det vil vi gennemgå mere detaljeret på kurset, hvor du får konkrete redskaber til at gøre det nemmere for dig selv.
Søgeordsanalyse og budgivning
I Ads er det alfa og omega, at du vælger de rette søgeord, som passer til dine annoncer og landingssider. På kurset vil du lære om forskellige søgeordstyper, og hvordan du sammensætter dem i forskellige annoncegrupper. Du lærer også at lave søgeordsanalyser og ekskludere irrelevante søgetermer.

Bliv ringet op af en underviser
Har du spørgsmål til indholdet på kurset? Bliv ringet op på et tidspunkt, der passer dig. Book tid til et opkald fra en underviser.
Kvalitetsstemplet af vores kursister
Hos Kursusfabrikken er du sikret kursusoplevelser i højeste kvalitet. Vores undervisere scorer højt på feedback og deres evne til at engagere deltagerne. Læs vores anmeldelser og hør det direkte fra andre kursister.
+15.000 tilfredse kursister
Passionerede undervisere!
Vores undervisning er drevet af faglig dedikation og lyst til formidling. Og dét kan mærkes.
Tilmelding til Google Ads udvidet kursus
Prisen for kurset er 3.995 kr. ekskl. moms pr. deltager. Husk, at kollegaer får 20% rabat.

Vi sidder klar på telefon 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.
- 100% tilfredshedsgaranti
- Små hold - maks. 5 deltagere
- Fuld forplejning og gratis parkering
- Underviseren kontakter dig inden kurset
- 3 måneders e-mail support inkluderet
Er I 4 eller 5 fra samme virksomhed? Vi tilbyder lukkede kurser kun for jer, hvor I kan vælge tidspunkt og sted. Kurset kan afholdes i vores lokaler eller hos jer. Kontakt os uforpligtende for mere info!
Supplerende kursusinfo om Google Ads udvidet
Ekstra viden om kursets indholdet.
Skal jeg på grundlæggende eller udvidet?
Det er et spørgsmål, vi ofte får. Derfor har vi lavet denne guideline, der kan være med til at hjælpe dig på vej. Husk, at det kun er vejledende. Vi vejleder altid gerne individuelt, så kontakt os meget gerne på mail eller telefon, hvis du er i tvivl – så finder vi sammen frem til, hvad der er det rette kursus for dig.
Google Ads grundlæggende er for dig, der
- Ikke har adgang til en aktiv Google Ads-konto
- Kun arbejder i programmet en gang imellem – eller har arbejdet i det for længe siden
- Har erfaring med Google Ads, men gerne vil lære programmet, funktionerne og begreberne rigtigt fra bunden
- Du har behov for at forstå programmets vigtigste funktioner, med et Google Ads kursus
Google Ads Udvidet er for dig, der
- Har adgang til en aktiv Google Ads-konto med data og arbejder i programmet ugentligt
- Har erfaring med selv at oprette kampagner og navigere i programmet
- Ønsker at lære om nye funktioner samt optimeringsmuligheder for din konto, så du udnytter det fulde potentiale af din Ads-konto

- Skal jeg medbringe noget?
Vi stiller computere til rådighed, inkl. de licenser og programmer, der bruges på kurset. Du er også velkommen til at tage din egen computer med. Din underviser skriver til dig inden kurset, hvis du skal medbringe egne loginoplysninger til programmerne.
- Er forplejning inkluderet?
På alle vores kurser (1-,2- og 3-dages) er der fuld forplejning, som dækker over let morgenmad, frokost, kolde drikkevarer samt kaffe/te og eftermiddagssødt.
- Hvornår sker fakturering og betaling?
Du modtager en faktura i ugerne op til dit kursus, og betalingsfristen ligger umiddelbart efter kurset. Udfyld gerne dine faktureringsoplysninger ved tilmelding.
- Kan jeg reservere en plads?
Du må gerne reservere en plads på et kursus – det er helt uforpligtende. Kontakt os på mail eller telefon, så hjælper vi dig med reservationen.
- Kan vi få rabat, hvis vi er flere?
Vi tilbyder 20 % kollegarabat til dine kollegaer.
Husk, at vi tilbyder et lukket hold, hvis I er 4-5 deltagere fra samme virksomhed, der vil på kursus sammen. Kontakt os for at høre mere om mulighederne.
Link til mere praktisk info.