Google Ads udvidet

Udnyt det fulde potentiale i Google Ads og øg kvaliteten af din annoncering

Varighed: 1 dag
Maks. 5 deltagere

Pris pr. deltager: 3.995 kr. ekskl. moms

Tilmeld kursus
4 5 stjerner hos Kursusfabrikken

4.5 ud af 5 – Fremragende
Baseret på 2060 anmeldelser

Baseret på bedømmelser af alle vores kurser i de seneste 2 år. Alle vores kursister har mulighed for at evaluere deres oplevelse for at sikre fuld tilfredshed. Senest opdateret april 2025.

Vil du gerne optimere dit arbejde med Google Ads, så du får det fylde udbytte af jeres annoncering? På kurset lærer du nye fremgangsmåder, effektive værktøjer og optimeringsmuligheder – med udgangspunkt i din egen Google Ads konto.

Google Ads er et program i konstant udvikling, og der bliver løbende tilføjet nye, smartere og mere effektive funktioner i programmet. På kurset i Google Ads udvidet bygger vi oven på de grundlæggende funktioner og værktøjer, som du allerede er godt bekendt med, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med din annoncering.

Vi kommer godt omkring de mere avancerede funktioner, strategiske overvejelser, den optimale kontostruktur, automatiske budstrategier samt tips til at udnytte det fulde potentiale i Google Ads. Med udgangspunkt i din egen Google Ads-konto vil din underviser give dig konkret sparring og vejledning ift. de udfordringer, du møder i dagligdagen, så du får en bedre fornemmelse af din konto og dine optimeringsmuligheder.

Ny viden, nye kompetencer

Arbejd med din egen Google Ads-konto og modtag konkret sparring, råd og vejledning til optimering

Optimér dine kampagner, så du på sigt kan mindske dine udgifter og øge kvaliteten af din annoncering

Få et sundhedstjek af din Ads-konto, så du får det maksimale udbytte af dine kampagner

Arbejd strategisk på tværs af kampagnetyper (søge-, display- og shopping samt Performance Max)

Udvid dit kendskab til Google Ads og de mere avancerede funktioner som portefølje og budstrategier

Bliv præsenteret for, hvordan store succesfulde kampagner kører i Google Ads

Kommende datoer
Aarhus d.
6. maj 2025 i Aarhus
Aarhus d.
12. august 2025 i Aarhus
København d.
20. august 2025 i København
Aarhus d.
5. november 2025 i Aarhus
København d.
17. november 2025 i København
Se alle datoer
Ledige pladser
Få pladser
Fyldt hold
Mette smiler og hjælper dig altid

Kan vi hjælpe dig?
Ring på 61 66 76 28, benyt chatten eller bliv ringet op, når det passer dig.

Matcher kurset din erfaring?

Kurset kræver, at du har adgang til en Google Ads-konto. Skal du først til at lære programmet at kende, kan vi anbefale dig at kigge nærmere på kurset i Google Ads.

Google Partner Badge

Vi er officiel Google Partner

Som officiel Google Partner er vi hos Kursusfabrikken certificerede i Googles produkter og har adgang til den nyeste viden.

Kommende kurser i Google Ads udvidet

Dato
By
Holdstatus
6. maj 2025 i Aarhus
Aarhus

Få ledige pladser

12. august 2025 i Aarhus
Aarhus

Ledige pladser

20. august 2025 i København
København
(Søborg)

Ledige pladser

5. november 2025 i Aarhus
Aarhus

Ledige pladser

17. november 2025 i København
København
(Søborg)

Ledige pladser

Kom på venteliste

Book en ventelisteplads til et fyldt kursus.

Hvis en ledig plads opstår, kontakter vi dig. Tilbuddet om pladsen er helt uforpligtende.

Bliver der ikke en ledig plads på holdet, hjælper vi dig gerne med at finde en anden dato, der passer dig.

"*" indikerer påkrævede felter

Dette felt er skjult, når du får vist formularen
Peter 6-ugers uddannelse undervisning af kurser for ledige

Alt det praktiske er på plads,
så du kan fordybe dig og lære nyt

  • Undervisning kl. 09.00 – 15.30
  • Fuld forplejning og gratis parkering
  • Kursusmateriale og kursusbevis
  • Computer og programmer på kurset
  • Underviser kontakter dig før kurset
  • Inklusiv 3 måneders e-mail support

Garanti for læring og fordybelse

Optimering og vedligeholdelse

Der er mange faldgruber i selve kampagneopsætningen, som kan spænde ben for en succesfuld kampagne. Derudover begynder det hårde arbejde for alvor, når kampagnen er aktiveret, da selve vedligeholdelses- og optimeringsdelen skal have et kontinuerligt fokus. På kurset får du værktøjer til netop dette.

Avanceret Ads

Vi bygger ovenpå din grundlæggende viden med bl.a. remarketing, målgruppeanalyse, automatisering, tilskrivning og attributionsmodeller og displaynetværket. Du bliver også vist rundt i søgeordsplanlægningen, hvor du kan måle konkurrencen og søgevolumen på hvert søgeord og få hjælp til at afgive bud.

Kampagneopsætning og strategi

På kurset bliver du klædt på til at kunne udforme den rette kampagnestruktur- og strategi, der skal hjælpe med at indfri dine målsætninger. Vi kommer vidt omkring alle relevante funktioner, herunder geografiske områder, målgrupper og indholdsekskluderinger. Derudover lærer du om forskellige budstrategier.

Digitalt budget

Når du arbejder med Ads, skal du glemme den traditionelle budgettankegang og i stedet bruge et budget, hvor nøgleindikatorerne er CPA (pris pr. kundehvervning) og ROAS (annonceafkast). Det vil vi gennemgå mere detaljeret på kurset, hvor du får konkrete redskaber til at gøre det nemmere for dig selv.

Søgeordsanalyse og budgivning

I Ads er det alfa og omega, at du vælger de rette søgeord, som passer til dine annoncer og landingssider. På kurset vil du lære om forskellige søgeordstyper, og hvordan du sammensætter dem i forskellige annoncegrupper. Du lærer også at lave søgeordsanalyser og ekskludere irrelevante søgetermer.

Andreas

Bliv ringet op af en underviser

Har du spørgsmål til indholdet på kurset? Bliv ringet op på et tidspunkt, der passer dig. Book tid til et opkald fra en underviser

Kvalitetsstemplet af vores kursister

Hos Kursusfabrikken er du sikret kursusoplevelser i højeste kvalitet. Vores undervisere scorer højt på feedback og deres evne til at engagere deltagerne. Læs vores anmeldelser og hør det direkte fra andre kursister.

+15.000 tilfredse kursister

Danfoss logoAarhus HavnDSBRaundahl & Moesby ASFriis & MoltkeTDCToyotaBauhausFSCGrundfosLavazzaPremiere isDTUNordeaLomaxYouSeeMarienlyst StrandhotelTV2Region MidtJacobsens Plus Logo

Passionerede undervisere!

Vores undervisning er drevet af faglig dedikation og lyst til formidling. Og dét kan mærkes.

Mød alle undervisere
Andreas

Andreas

Underviser på kurset

Andreas er en erfaren underviser, der tilpasser indholdet og gør avancerede strategier let forståelige.

Thomas

Thomas

Underviser på kurset

Thomas er en engageret Google Ads-specialist, der sikrer praktisk læring og et godt udbytte af kurset.

Peter

Peter

Underviser på kurset

Peter brænder for Google Ads og skaber en lærerig og interaktiv undervisning med fokus på anvendelighed.

Vi ved, hvad en god underviser betyder!

Derfor håndplukker vi de bedste af slagsen og sikrer grundig onboarding, evaluering og løbende optimering, så vi er sikre på at levere undervisning i høj kvalitet.

Tilmelding til Google Ads udvidet kursus

Prisen for kurset er 3.995 kr. ekskl. moms pr. deltager. Husk, at kollegaer får 20% rabat.

Mette hjælper kursisterne
Er du i tvivl om noget?

Vi sidder klar på telefon 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.

Hvorfor vælge Kursusfabrikken?
  • 100% tilfredshedsgaranti
  • Små hold - maks. 5 deltagere
  • Fuld forplejning og gratis parkering
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • 3 måneders e-mail support inkluderet
Ønsker I et lukket hold?

Er I 4 eller 5 fra samme virksomhed? Vi tilbyder lukkede kurser kun for jer, hvor I kan vælge tidspunkt og sted. Kurset kan afholdes i vores lokaler eller hos jer. Kontakt os uforpligtende for mere info!

Supplerende kursusinfo om Google Ads udvidet

Ekstra viden om kursets indholdet.

Skal jeg på grundlæggende eller udvidet?

Det er et spørgsmål, vi ofte får. Derfor har vi lavet denne guideline, der kan være med til at hjælpe dig på vej. Husk, at det kun er vejledende. Vi vejleder altid gerne individuelt, så kontakt os meget gerne på mail eller telefon, hvis du er i tvivl – så finder vi sammen frem til, hvad der er det rette kursus for dig.

Google Ads grundlæggende er for dig, der

  • Ikke har adgang til en aktiv Google Ads-konto
  • Kun arbejder i programmet en gang imellem – eller har arbejdet i det for længe siden
  • Har erfaring med Google Ads, men gerne vil lære programmet, funktionerne og begreberne rigtigt fra bunden
  • Du har behov for at forstå programmets vigtigste funktioner, med et Google Ads kursus

Google Ads Udvidet er for dig, der

  • Har adgang til en aktiv Google Ads-konto med data og arbejder i programmet ugentligt
  • Har erfaring med selv at oprette kampagner og navigere i programmet
  • Ønsker at lære om nye funktioner samt optimeringsmuligheder for din konto, så du udnytter det fulde potentiale af din Ads-konto
Tilmeld kursus
Camille Bossen tager telefonen og hjælper
Ofte stillede spørgsmål

Link til mere praktisk info.