Online markedsføring – Den store grundbog, af Kursusfabrikken.
Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye ideer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år. Hvis du er ny inden for området, kan det derfor være svært at vide, hvor du skal sætte ind, og hvordan du kommer sikkert fra start.
For hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Hvordan kommer du på side 1 på Google? Hvordan ved du, om besøgende kan finde rundt på din hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og hvordan får du succes med dine nyhedsbreve?
Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” får du en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring.
Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.
Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:
- Online annoncering i Google Ads
- Søgemaskineoptimering (SEO)
- Webanalyse og trafikmåling i Google Analytics
- Konverteringsoptimering og brugervenlighed
- Markedsføring på de sociale medier og Influencer marketing
- Kundeloyalitet og e-mail markedsføring
- Strategiske råd om online markedsføring
- … og meget mere
- Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.
Alle de nævnte emner afholder vi selvfølgelig også kurser.
Modeller fra bogen
Find modeller fra bogen i høj opløsning her.