Kursusfabrikkens blog

Kommunikativt kropssprog
Udforsk kraften i kropssprog. Lær hvordan nonverbal kommunikation spiller en afgørende rolle i både personlige og professionelle sammenhænge.

SEO pyramiden, model til god SEO
Skab øget synlighed med SEO pyramiden. En model som struktureret tager dig gennem SEO og muliggør topplacering på Google

CRO, hvad er konverteringsoptimering?
Hvad er CRO, på dansk konverteringsoptimering. Optimer din konverteringrate fra 1% til 5%, men hvordan gøres det?

Lav et logo
Skal du lave et logo? Få styr på hvilke overvejelser du skal gøre dig og hjælp til at komme godt fra start, når du skal lave et logo.

Betinget formatering Excel: Skab overblik i din data
Data, data, data. Hvor skal vi starte? Excel er et effektivt og enormt brugbart værktøj. Men det kan være svært at samle overblikket over sin data og finde rundt i værktøjerne - især hvis man ikke kender til de funktioner, som rent faktisk kan gøre det lettere for én. Betinget formatering er én af de…

Købsadfærd – forstå dine kunder
Lær om købsadfærd, og forstå de beslutninger som dine kunder skal igennem, før de svinger dankortet. Relevant for både B2C og B2B

Lær at bruge Canva AI med Magic Studio
I Canva finder du brugbare AI-funktioner, som kan fjerne baggrunden fra dit billede, tilføje elementer eller udvide dit billede.

Nonverbal kommunikation
Verbal og nonverbal kommunikation er vigtige at anvende både hensigtsmæssigt og professionelt, særligt i en professionel relation

Hvad er SoMe?
Hvad er Some, og hvordan kan du anvende SoMe Marketing i din organisation? Få et professionel perspektiv på brug af Sociale Medier.

Hvad er ChatGPT?
Mange undrer sig, hvad er ChatGPT? Det fylder i medierne, i virksomhederne og generelt i folkemunde. Forstå ChatGPT med en kort artikel.

11 AI værktøjer der øger effektiviteten
Vi går i dybden med kendte såvel som overraskende ai værktøjer. Lige fra ChatGPT til lydoptimering med Adobe’s skjulte lydprogram.

Målgruppeanalyse – Hvordan bliver du skarp på din målgruppe?
Lær at lave en målgruppeanalyse og forstå de mange lag. Fra Demografisk og Psykografisk data og adfærd til primære og sekundære målgrupper