Online markedsføring - Den store grundbog

Hent lightudgaven af bogen her:

Indtast din email og download s. 1-32 af bogen. 

Når du downloader bogen tilmelder du dig samtidig vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevet indeholder gode tilbud og rabatter og kommer et par gange årligt.

Detaljer om bogen:

Udgivet: 14.03.2016, Sprog: Dansk

ISBN: 978-87-997605-2-7

3. udgave, 350 sider Paperback

Online markedsføring

– Den store grundbog

Af Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen

Online markedsføring er relevant for alle virksomheder. Der findes i dag mange muligheder for at målrette markedsføringen på nettet mod en given målgruppe, samt at gøre brug af forskellige teknikker og værktøjer for at tilegne en brugbar viden om forbrugerne. Hvis ikke du er i stand til at påvirke de ting, som foregår online omkring din virksomhed, mister du et vigtigt konkurrencemæssigt parameter. Det er derfor afgørende, at du begiver dig ud i den digitale verden, så du skaber de bedste vilkår for, at din virksomhed kan opnå succes.

I denne bog vil du lære alt, hvad der er relevant for at kunne arbejde professionelt med online markedsføring.

Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.

Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:

Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

Køb bogen her

450 kr.

Pris inkl. moms

OBS! Du bliver sendt videre til Williamdam.

Køb som e-bog

395 kr.

Pris inkl. moms

OBS! Du bliver sendt videre til SAXO

bogen Samlet vurdering: ★★★★★ 4.8 baseret på 5 anmeldelser
5 1

Online markedsføring er en vigtig bog for alle, der gerne vil arbejde professionelt med online markedsføring. Gennem udførlige vejledninger og praktiske eksempler bliver du rustet til at bruge de vigtigste redskaber til at få succes online.

Harald Tokeroed
Harald TokeroedChefkonsulent med fokus på Digital Strategi, Oxygen Software ApS

“Jeg har købt bogen i forbindelse med et undervisningsforløb omkring Digital Markedsføring. Bogen er en god opslagsbog og har gode tutorials og tips til hvordan man kommer godt i gang med sin online markedsføring. Den er også god selvom man har lidt mere erfaring på området. Bogen kan klart anbefales, hvis man arbejder praktisk med online markedsføring”

Pia Iversen
Pia IversenProjektkoordinator hos JP/Politikens Hus

“Jeg er netop blevet færdig med at læse og implementere bogen ‘Online Markedsføring – Den store grundbog’, som har været udslagsgivende på mange måder i forbindelse med mit startup. Det har gjort hele den digitale disciplin håndgribelig, og jeg ved nu, hvor jeg skal sætte ekstra mange kræfter ind. Alt i alt god bog med mange små tips og tricks.”

Andreas Kofoed
Andreas KofoedMedejer af Karrierestarter