Digital strategi – 1 dag

Lær at udarbejde en digital strategi, der sikrer værdi på bundlinjen

Vil du lære at arbejde strategisk med jeres digitale markedsføring og skabe gode resultater på tværs af jeres digitale kanaler? Bliv klædt på til at kunne udvikle en overordnet digital strategi på tværs af platforme.

På dette kursus får du erfaring med hele processen inden for digital markedsføring fra strategi til effektmåling. Du opnår en forståelse for kunderejsen, og hvordan du skaber gode kundeoplevelser på tværs af jeres platforme. Du vil også lære, hvordan du fastsætter KPI’er og måler effekten af indsatsen. Derudover vil kurset give dig viden om, hvordan du sætter det rigtige team sammen, og hvordan du samarbejder med bureauer.

Dit udbytte

  • Forståelse for, hvordan du optimerer jeres digitale indsats med en klar digital strategi, der er afstemt med jeres overordnede forretningsstrategi
  • Lær at udforme en digital strategi på tværs af de digitale platforme og lær, hvordan I binder de forskellige platforme sammen
  • Få viden om kunderejsen og lær at tale direkte til jeres målgruppe, så I skaber gode kundeoplevelser på tværs af de digitale kanaler
  • Lær at fastsætte relevante KPI’er og et realistisk budget for jeres digitale markedsføring
  • Få erfaring med at analysere og måle effekten af jeres arbejde, så I kan påvise en positiv ROI
  • Praktisk erfaring med at arbejde med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med digital strategi og digital markedsføring
  • Lær at tale samme sprog som bureauerne og optimer samarbejdet
Det får du med
  • Max. 5 deltagere pr. hold
  • Ekspertundervisere
  • Praksisnær undervisning
  • Gennemarbejdet kursusmateriale
  • Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Kursusfabrikken er Google Partner

kursusfabrikken er google partner

UNDERVISEREN KONTAKTER DIG INDEN KURSET

Kurset er tilpasses efter dine ønsker og behov.

SMÅ HOLD – MAKS. 5 DELTAGERE

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

ER I 3 ELLER FLERE FRA SAMME VIRKSOMHED?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer. Læs mere her.

UNDERVISEREN KONTAKTER DIG INDEN KURSET

Kurset er tilpasses efter dine ønsker og behov.

SMÅ HOLD – MAKS. 5 DELTAGERE

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

ER I 3 ELLER FLERE FRA SAMME VIRKSOMHED?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer. Læs mere her.

Kursusdatoer

DatoStedAntal dage
21. august 2019København1
29. august 2019Aarhus1
22. oktober 2019København1
31. oktober 2019Aarhus1

PRAKTISK INFORMATION

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Kursusmateriale og bogen “Online Markedsføring – Den store grundbog” er inkluderet
  • Der vil blive stillet computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Kurset kræver et forudgående kendskab til digital markedsføring

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Vi anbefaler også

Hvis du allerede har erfaring med digital strategiudvikling, anbefaler vi, at du i stedet deltager på et af vores dagskurser i online markedsføring. Læs mere om de enkelte dagskurser og sammensæt din egen kursuspakke her

Hvad tidligere deltagere siger om lignende kurser ved Kursusfabrikken

anmeldelse kursusfabrikken kursus

Mega godt kursus, som gav mig den grundlæggende viden om Google Ads, som jeg har brug for i mit arbejde. Underviseren var yderst kompetent og kunne formidle info om et meget komplekst program på en forståelig måde.”

Anita, Sol og Strand Feriehusudlejning A/SDeltager på Google Ads

Jeg fik rigtig meget ud af kurset. Både i direkte relation til Google Analytics, men også god sparring om markedsføring og fremtidige aktiviteter i relation til Analytics.

Betina, Glentevejs AntennelaugDeltager på Google Analytics

På kurset i digital strategi vil du lære om…

DIGITAL STRATEGI

Lær hvordan du udarbejder en digital strategi, der sikrer værdi på bundlinjen. Du vil lære, hvordan du måler effekten af din indsats og dine aktiviteter på tværs af de digitale kanaler, så du sikrer, at I skaber værdi på bundlinjen.

FRA STRATEGI TIL EFFEKTMÅLING

På dette kursus vil du blive undervist i hele processen fra strategi og planlægning til eksekvering, promovering og effektmåling. Det er afgørende, at kunne arbejde med alle led i processen, hvis du skal opnå succes med din digitale strategi.

KUNDEREJSEN

En god digital strategi er bygget på viden om kunderejsen, der er et vigtigt strategisk værktøj til at planlægge en forretnings digitale strategi. På dette kursus lærer du at forstå dine kunders motivationer og barrierer for at handle hos jer, og du får viden om, hvilke kanaler der vil være bedst for jer at anvende for at fange netop jeres målgruppe.

FORSKELLIGE ANNONCERINGSMULIGHEDER

På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads og på de sociale medier. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse for, hvornår du skal gøre brug af de forskellige kanaler, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe.

UUNDVÆRLIGE VÆRKTØJER

På kurset får du praktisk erfaring med at arbejde med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med digital strategiudvikling. Du vil blandt andet komme til at prøve kræfter med at udarbejde kunderejser, målgruppeanalyser, søgeordsanalyser, digital annoncering, trafikmåling i Google Analytics m.m. Alt sammen værktøjer, der er afgørende i dit arbejde.

Underviserne bag

Asger er underviser og online marketingkonsulent ved Kursusfabrikken. Han har i de seneste år arbejdet med flere forskellige online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. content marketing, Google Analytics, Google Ads, SEO og sociale medier.

Asger Møller Dombernowsky, Online marketingkonsulent og underviser

Andreas er underviser og online marketingkonsulent hos Kursusfabrikken. Han har erhvervserfaring inden for digital markedsføring og e-handel, med kvalifikationer i bl.a. Google Analytics, Google Ads og sociale medier.

Andreas Bonde Thorsted, Online marketingkonsulent og underviser

De bruger Kursusfabrikken

 

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

DERFOR SKAL DU VÆLGE KURSUSFABRIKKEN

  • Ekspertundervisere
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
  • Små hold med max. 5 deltagere
  • Praksisnær undervisning
  • Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
  • Fuld forplejning

SKAL VI RINGE DIG OP?

  • Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

  • Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61667628.