facebook1pximg
Tlf: 61 66 76 28
kursusfabrikken logo
Kurser
search icon

Digital strategi – 1 dag

Lær at udarbejde en digital strategi, der sikrer værdi på bundlinjen

Vil du lære at arbejde strategisk med jeres digitale markedsføring og skabe gode resultater på tværs af jeres digitale kanaler? Bliv klædt på til at kunne udvikle en overordnet digital strategi på tværs af platforme.

På dette kursus får du erfaring med hele processen inden for digital markedsføring fra strategi til effektmåling. Du opnår en forståelse for kunderejsen, og hvordan du skaber gode kundeoplevelser på tværs af jeres platforme. Du vil også lære, hvordan du fastsætter KPI’er og måler effekten af indsatsen. Derudover vil kurset give dig viden om, hvordan du sætter det rigtige team sammen, og hvordan du samarbejder med bureauer.

Dit udbytte

  • Forståelse for, hvordan du optimerer jeres digitale indsats med en klar digital strategi, der er afstemt med jeres overordnede forretningsstrategi
  • Lær at udforme en digital strategi på tværs af de digitale platforme og lær, hvordan I binder de forskellige platforme sammen
  • Få viden om kunderejsen og lær at tale direkte til jeres målgruppe, så I skaber gode kundeoplevelser på tværs af de digitale kanaler
  • Lær at fastsætte relevante KPI’er og et realistisk budget for jeres digitale markedsføring
  • Få erfaring med at analysere og måle effekten af jeres arbejde, så I kan påvise en positiv ROI
  • Praktisk erfaring med at arbejde med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med digital strategi og digital markedsføring
  • Lær at tale samme sprog som bureauerne og optimer samarbejdet
Google Partner badge

Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.

Digital strategi kursus

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Incl. 3 måneders e-mail support
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Få en snak med underviseren

Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.

Bliv ringet op

Der er mange fordele ved at vælge Kursusfabrikken

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Praksisnær undervisning

Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

Skal din kollega med?

Vi giver 20% i kollegarabat, og tilbyder alternativt et lukket skræddersyet hold, hvis I er 3 eller flere kolleger.

Datoer for kursus i Digital Strategi

DatoStedKursus
30. maj 2022AarhusDigital strategi kursus
31. maj 2022KøbenhavnDigital strategi kursus
27. juni 2022AarhusDigital strategi kursus
28. juni 2022KøbenhavnDigital strategi kursus
11. juli 2022KøbenhavnDigital strategi kursus
12. juli 2022AarhusDigital strategi kursus
15. august 2022KøbenhavnDigital strategi kursus
16. august 2022AarhusDigital strategi kursus
12. september 2022KøbenhavnDigital strategi kursus
13. september 2022AarhusDigital strategi kursus
Tilmeld kursus

Praktisk info

  • Undervisningen foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Gratis parkering
  • Fuld forplejning på kurset
  • Vi stiller computer og programmer til rådighed
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Kursusmateriale er inkluderet
  • Kurset kræver et forudgående kendskab til digital markedsføring

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Tidligere deltagere fra digital strategi

Eva

Deltager på Digital Strategi

five stars review

"Underviseren var rigtig dygtig og god til at lytte og komme med feedback. Godt og lærerigt kursus."

Stine

Deltager på Digital Strategi

five stars review

"Taget i betragtning af hvor stort emnet er, så formåede Kirstine at bryde det ned i flere relevante segmenter, som var gode, konstruktive, og lige til at tage med hjem og arbejde videre på.”

Helle, Steinway Lyngdorf

Deltager på Digital Strategi

five stars review

“Jeg fik hvad jeg kom efter – en god og overskuelig struktur til at arbejde videre med vores digitale markedsføring.”

Rasmus, Frontmatec Skive A/S

Deltager på Digital Strategi

five stars review

”God og energisk underviser. Dejligt med konkrete eksempler.”

Nicklas

Deltager på Digital Strategi

five stars review

“Kurset virkede meget professionelt.”

Læs flere anmeldelser

På kurset i digital strategi vil du lære om…

Digital strategi

Lær hvordan du udarbejder en digital strategi, der sikrer værdi på bundlinjen. Du vil lære, hvordan du måler effekten af din indsats og dine aktiviteter på tværs af de digitale kanaler, så du sikrer, at I skaber værdi på bundlinjen.

Fra strategi til effektmåling

På dette kursus vil du blive undervist i hele processen fra strategi og planlægning til eksekvering, promovering og effektmåling. Det er afgørende, at kunne arbejde med alle led i processen, hvis du skal opnå succes med din digitale strategi.

Kunderejsen

En god digital strategi er bygget på viden om kunderejsen, der er et vigtigt strategisk værktøj til at planlægge en forretnings digitale strategi. På dette kursus lærer du at forstå dine kunders motivationer og barrierer for at handle hos jer, og du får viden om, hvilke kanaler der vil være bedst for jer at anvende for at fange netop jeres målgruppe.

Forskellige Annoncemuligheder

På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads og på de sociale medier. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse for, hvornår du skal gøre brug af de forskellige kanaler, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe.

Uundværlige værktøjer

På kurset får du praktisk erfaring med at arbejde med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med digital strategiudvikling. Du vil blandt andet komme til at prøve kræfter med at udarbejde kunderejser, målgruppeanalyser, søgeordsanalyser, digital annoncering, trafikmåling i Google Analytics m.m. Alt sammen værktøjer, der er afgørende i dit arbejde.

bog ved tilmleding

Underviserne bag kurset i digital strategi

Kirstine

Ekspert i Digital strategi

Kirstine har arbejdet med digital markedsføring siden 2012. Hun har mange års erfaring med sociale medier, e-mail marketing, content marketing, digital strategi m.m. og arbejder i dag som selvstændig marketingkonsulent og underviser.

Asger 

Online marketingkonsulent og underviser

Asger er underviser og online marketingkonsulent ved Kursusfabrikken. Han har i de seneste år arbejdet med flere forskellige online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. Google Analytics, Google Ads, SEO og sociale medier.

Hanne

Online marketingkonsulent og underviser

Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har arbejdet med online marketing og e-handel og har bl.a. erfaring med Google Ads, Analytics og SEO. Hun brænder for at lave effektiv markedsføring og at lære fra sig.

Andreas

Digital marketing specialist

Andreas har sin daglige gang som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Bag sig har Andreas flere års erfaring som konsulent bl.a. inden for online disciplinerne Google Ads, Google Analytics og Google Tag Manager.

Se alle vores undervisere

+6.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Tilfredshedsgaranti
Underviseren kontakter dig inden kurset
Udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold - maks. 5 deltagere
3 måneders e-mail support inkluderet
Ring, chat eller skriv

Er du i tvivl om noget?
Ring, chat eller skriv til os

Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.

Kursusfabrikken ApS