Digital strategi – 1 dag

Lær at udarbejde en digital strategi, der sikrer værdi på bundlinjen

Vil du lære at arbejde strategisk med jeres digitale markedsføring og skabe gode resultater på tværs af jeres digitale kanaler? Bliv klædt på til at kunne udvikle en overordnet digital strategi på tværs af platforme.

På dette kursus får du erfaring med hele processen inden for digital markedsføring fra strategi til effektmåling. Du opnår en forståelse for kunderejsen, og hvordan du skaber gode kundeoplevelser på tværs af jeres platforme. Du vil også lære, hvordan du fastsætter KPI’er og måler effekten af indsatsen. Derudover vil kurset give dig viden om, hvordan du sætter det rigtige team sammen, og hvordan du samarbejder med bureauer.

Dit udbytte

  • Forståelse for, hvordan du optimerer jeres digitale indsats med en klar digital strategi, der er afstemt med jeres overordnede forretningsstrategi
  • Lær at udforme en digital strategi på tværs af de digitale platforme og lær, hvordan I binder de forskellige platforme sammen
  • Få viden om kunderejsen og lær at tale direkte til jeres målgruppe, så I skaber gode kundeoplevelser på tværs af de digitale kanaler
  • Lær at fastsætte relevante KPI’er og et realistisk budget for jeres digitale markedsføring
  • Få erfaring med at analysere og måle effekten af jeres arbejde, så I kan påvise en positiv ROI
  • Praktisk erfaring med at arbejde med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med digital strategi og digital markedsføring
  • Lær at tale samme sprog som bureauerne og optimer samarbejdet
Digital strategi kursus

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Kursusfabrikken er Google Partner

Google Partner badge

Underviseren kontakter dig inden kurset

Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.

Små hold - maks. 5 deltagere

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

Er I 3 eller flere fra samme virksomhed?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer.

Datoer for kursus i Digital Strategi

DatoStedKursus
8. juni 2021KøbenhavnFyldt hold
8. juni 2021AarhusDigital strategi kursus
11. august 2021KøbenhavnDigital strategi kursus
18. august 2021AarhusDigital strategi kursus
Tilmeld kursus

Praktisk Information

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Kursusmateriale og bogen “Online Markedsføring – Den store grundbog” er inkluderet
  • Der vil blive stillet computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Kurset kræver et forudgående kendskab til digital markedsføring

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Vi anbefaler også

Hvis du allerede har erfaring med digital strategiudvikling, anbefaler vi, at du i stedet deltager på et af vores dagskurser i online markedsføring. Læs mere om de enkelte dagskurser og sammensæt din egen kursuspakke her.

Hvad tidligere deltagere siger om kurset

Helle Green

Helle, Steinway Lyngdorf
Deltager på Digital Strategi

“Jeg fik hvad jeg kom efter – en god og overskuelig struktur til at arbejde videre med vores digitale markedsføring.”

five stars review
Rasmus Frontmatec

Rasmus, Frontmatec Skive A/S
Deltager på Digital Strategi

”God og energisk underviser. Dejligt med konkrete eksempler.”

review stars 4

På kurset i digital strategi vil du lære om…

Digital strategi

Lær hvordan du udarbejder en digital strategi, der sikrer værdi på bundlinjen. Du vil lære, hvordan du måler effekten af din indsats og dine aktiviteter på tværs af de digitale kanaler, så du sikrer, at I skaber værdi på bundlinjen.

Fra strategi til effektmåling

På dette kursus vil du blive undervist i hele processen fra strategi og planlægning til eksekvering, promovering og effektmåling. Det er afgørende, at kunne arbejde med alle led i processen, hvis du skal opnå succes med din digitale strategi.

Kunderejsen

En god digital strategi er bygget på viden om kunderejsen, der er et vigtigt strategisk værktøj til at planlægge en forretnings digitale strategi. På dette kursus lærer du at forstå dine kunders motivationer og barrierer for at handle hos jer, og du får viden om, hvilke kanaler der vil være bedst for jer at anvende for at fange netop jeres målgruppe.

Forskellige Annoncemuligheder

På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads og på de sociale medier. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse for, hvornår du skal gøre brug af de forskellige kanaler, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe.

Uundværlige værktøjer

På kurset får du praktisk erfaring med at arbejde med en række værktøjer, der er uundværlige i arbejdet med digital strategiudvikling. Du vil blandt andet komme til at prøve kræfter med at udarbejde kunderejser, målgruppeanalyser, søgeordsanalyser, digital annoncering, trafikmåling i Google Analytics m.m. Alt sammen værktøjer, der er afgørende i dit arbejde.

bog ved tilmleding

Underviserne bag

Kirstine Assenholm
Ekspert i Digital strategi

Kirstine har arbejdet med digital markedsføring siden 2012. Hun har mange års erfaring med sociale medier, e-mail marketing, content marketing, digital strategi m.m. og arbejder i dag som selvstændig marketingkonsulent og underviser.

Asger Møller Dombernowsky

Asger Dombernowsky
Online marketingkonsulent og underviser

Asger er underviser og online marketingkonsulent ved Kursusfabrikken. Han har i de seneste år arbejdet med flere forskellige online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. Google Analytics, Google Ads, SEO og sociale medier.

Hanne Hasseriis

Hanne Hasseriis Gormsen
Online marketingkonsulent og underviser

Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har arbejdet med online marketing og e-handel og har bl.a. erfaring med Google Ads, Analytics og SEO. Hun brænder for at lave effektiv markedsføring og at lære fra sig.

Casper Edens

Casper Edens
Digital marketing specialist

Casper har arbejdet med digital markedsføring, lige siden han startede sin første webshop i 2013. Casper har arbejdet med annoncering på sociale medier, SEO, Google Ads, Mailchimp m.m., i en udførende rolle, men også senere som konsulent i sit eget bureau.

De bruger Kursusfabrikken

Trine fra Kursusfabrikken

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Ekspertundervisere
Underviseren kontakter dig inden kurset
Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold med maks. 5 deltagere, så du får fuldt udbytte af kurset
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
Fuld forplejning

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.