facebook1pximg

Top of mind-modellen

Model fra Online markedsføring – Den store grundbog

Top of mind-modellen

Vi har udarbejdet en model med fire forskellige strategier inden for e-mail markedsføring. En vigtig pointe er, at du selvfølgelig godt kan sammenkoble flere strategier og tiltag i din markedsføringsindsats.

Men det er en fordel, hvis du har én overordnet strategi, som du løbende kan supplere med øvrige, relevante mails. Hvad der er fælles for alle fire strategier er, at formålet er at være til stede, og dermed top of mind, når købsbehovet opstår.

Ønsker du at få tilsendt materialet som en PowerPoint-præsentation, kan du sende en mail til info@kursusfabrikken.dk.

Anders Hingeberg

Anders Hingeberg
Kursusansvarlig og indehaver

Har du spørgsmål til materialet? Så er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 61 66 76 28.

Top of mind-Modellen

Vil du se flere modeller fra “Online markedsføring – Den store grundbog”?
Gå tilbage til oversigten her!