facebook1pximg
Tlf: 61 66 76 28
kursusfabrikken logo
Kurser
search icon

TikTok annoncering

Skab salg og synlighed med annoncer på TikTok

Vil du lære at skabe synlighed, lave annoncer og generere salg på TikTok? Dette kursus lærer dig at arbejde professionelt med TikTok og annonceplatformen, hvilket giver adgang til et ungt, moderne og købestærkt publikum til fordelagtige annoncepriser.

Dette kursus i TikTok giver dig et essentielt kendskab og praktisk erfaring med TikToks professionelle muligheder for annoncering, hvilket kan bane vejen for nye kunder til din virksomhed. Hvis du går med tankerne om, hvordan man laver annoncer på TikTok, eller hvordan en virksomhed kan bruge TikTok til salg, er du det helt rette sted.

TikTok er et ungt medie, hvilket betyder, at mange virksomheder endnu ikke har fået øjnene op for platformens mange muligheder. Det betyder ligeledes, at priserne for annoncer fortsat er meget lave, og at dit budget derfor strækker sig længere end på fx Facebook og LinkedIn.

Annoncering på TikTok er for virksomheder og nysgerrige sjæle, som tror på TikToks potentiale og algoritme og samtidig har en forventning om, at deres målgruppe er til stede på platformen. Med relativt få midler og sjove kreativer, som passer ind i platformens univers, kan du nemlig opnå stor succes. Et godt råd fra start er at smide en del af professionalismen, da platformens brugere er på jagt efter det sjove og upolerede image – men stadig sidder klar med kreditkortet i hånden.

Som annonceplatform er TikTok på rekordtid modnet ekstremt professionelt. På kurset lærer du at anvende og opsætte klassiske annoncemuligheder som målgrupper, annonce-niveauer, tracking, split-test, remarketing og meget mere. Disse annonceindstillinger m.m. skal vi i fællesskab omkring på kurset, så vi kan bringe din TikTok-annoncering til live.

Efter kurset i TikTok kan du følgende

  • Oprette egne annoncer på platformen TikTok
  • Professionelt anvende TikToks annonceadministrator og dens værktøjer
  • Forstå opsætningen af TikToks Pixel og tracking,og videregive dette til webudvikler
  • Anvende TikToks Pixel og administrere Events
  • Tilpasse målgrupper og anvende Look-a-Like audience på annoncer
  • Arbejde med split-test på annoncens visuelle dele og målgruppe
  • Evaluere succesen af en kampagne, bl.a. ved hjælp af tracking el. rabatkoder
  • Systematisk tilpasse dit budget i TikToks annoncecenter
TikTok Annoncering kursus

Det får du med

Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Incl. 3 måneders e-mail support
Tilfredshedsgaranti

Skræddersyet kursus

Dette kursus afholdes udelukkende som skræddersyet forløb. Kontakt os helt uforpligtende og modtag et skræddersyet tilbud, tilpasset jeres behov og ønsker.

Der er mange fordele ved at vælge Kursusfabrikken

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Praksisnær undervisning

Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

Skal din kollega med?

Vi giver 20% i kollegarabat, og tilbyder alternativt et lukket skræddersyet hold, hvis I er 3 eller flere kolleger.

Skræddersyet kursus

Udfyld formularen nedenfor, hvorefter vi kontakter jer om et skræddersyet kursus i TikTok

"*" indicates required fields

Praktisk info

Et skræddersyet kursus kan tilpasses præcis til jeres virksomheds ønsker og behov.

  • 100% tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Kræver intet forudgående kendskab

Kontakt os uforpligtende om kurset

Få helt styr på TikToks annonceplatform

Lær at oprette annoncer

På kurset vil du lære at oprette TikTok-annoncer helt fra scratch. Vi gennemgår de forskellige processer og muligheder på platformen, så du selv, sikkert og erfarent, kan udføre den kampagneopsætning, som passer til dine kommende annoncer.

Få styr på målgrupperne

I annoncecentret lærer du at målrette annoncer til personer ud fra deres personlige interesser, samt at anvende look-a-like målgrupper. Sidstnævnte er en essentiel funktion, så folk med naturligt købspotentiale eksponeres for dine produkter og services.

Effektmåling og sporing

Lær, hvordan du effektivt kan måle dine kampagners effekt og resultater ved brug af TikToks egen Pixel-tracking eller systematisk anvendelse af sporbare rabatkoder. Opsætningen af Pixel og tracking gennemgås, så du let kan videregive det til egen webudvikler.

En kreativ platform

På TikTok er forbrugeren på udkig efter kreativt indhold og sjove videoer. Vi opdaterer dig om trends og tendenser, som kan skabe et naturligt boost i din interesse, uanset om du anvender annoncer eller organisk indhold.

Eksempler på succes

Selvom TikTok kan synes som et ungt medie, har flere danske virksomheder allerede brugt annonceplatformen med stor succes. Vi gennemgår nogle af landets mest populære annoncer til inspiration og læring.

Plads til jeres behov

På det skræddersyede kursus i TikTok tilpasses indholdet jeres unikke behov og ønsker. Og med et praktisk udgangspunkt i undervisningen sikrer vi, at jeres virksomhed direkte kan inddrage læringen som et led i jeres markedsføring.

Kursusfabrikken - nye kompetencer med succes

socialbadge
socialbadge

Anmeldelserne opdateres live fra Facebook og Google

+6.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoTV2 logoNordea logoFolketinget logoTDC logoSkat LogoFSC logodsb logoLomax logoPhilipson WineDanfoss logoDanfoss logo
Kursusfabrikken ApS