Sådan kommer du (tættere) på toppen på Google

Der er stort set ingen brancher og virksomheder, der kommer uden om den digitale verden.

Men én ting er at være til stede digitalt. Noget helt andet er at vide, hvordan du gør virksomheden synlig og gør opmærksom på, at I faktisk er til stede.

Er du i tvivl om, hvordan din virksomhed bliver synlig online?

Google er populært sagt kongen inden for online markedsføring.

I denne guide sætter vi fokus på, hvordan du kan bruge Google AdWords og søgemaskineoptimering (SEO) til at komme i toppen af Googles søgeresultater (eller i hvert fald tættere på toppen), så potentielle kunder kan finde din virksomhed.

I første del af guiden sætter vi fokus på SEO. Derefter dykker vi ned i Google AdWords og online annoncering.

Hvor AdWords omfatter de betalte annoncer på Google, omfatter SEO en optimering i de organiske søgeresultater, som du ikke skal betale for.

adwords - google - seo - kursusfabrikken.dk