Vil du lære, hvordan du kommunikerer klart, imødekommende og professionelt? Bliv undervist i effektiv og konstruktiv dialogbaseret kommunikation.
I løbet af kurset vil du blive præsenteret for konkrete værktøjer til klar kommunikation, som du kan inddrage i dit arbejde med det samme.
Vi vil introducere dig for relevante eksempler og praktiske øvelser undervejs, så du kan se, hvordan du kan bruge effektiv og klar kommunikation til at undgå misforståelser og forbedre kommunikationen mellem dig og dine kollegaer.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Udfyld formularen nedenfor, hvorefter vi kontakter jer om et skræddersyet kursus
"*" indicates required fields
Et skræddersyet kursus kan tilpasses præcis til jeres virksomheds ønsker og behov.
Kontakt os uforpligtende om kurset
Man kan ikke ikke-kommunikere. Alt hvad vi foretager os sender signaler til omverdenen og kommunikation er grundlag for enhver formidling og forståelse. På kurset vil du lære at blive opmærksom på din egen kommunikation og lære, hvordan du planlægger kommunikationen bedst muligt så du bliver i stand til at kommunikere klart.
Du vil lære, hvordan du kommunikerer professionelt og imødekommende så du opnår øget kvalitet af din interaktion med andre. Du vil blive undervist i formidlingsteknik, professionel og konstruktiv dialogbaseret kommunikation, og blive præsenteret for konkrete værktøjer, som du kan inddrage i dit daglige arbejde.
Det er vigtigt at kunne sige til og fra på en god måde. På kurset lærer du, hvordan du kan handle hensigtsmæssigt når du kommer i ubehagelige situationer, og hvordan du bevarer den konstruktive dialog. Du lærer at handle i egen interesse, at stå fast på egne holdninger og synspunkter uden at krænke andres rettigheder.
Ofte bygger konflikter på forskellig opfattelse, misforståelser og sprogbrug/kropssprog der leder til en uoverensstemmelse. Mange konflikter kan nedtrappes og måske helt undgås gennem forståelse af vores samtalepartners perspektiv. På kurset vil du få konkrete værktøjer til at forebygge, nedtrappe og afvikle konflikter, inden de udvikler sig.
Vi kommunikerer ikke kun med ord, men også med vores kropssprog og tonefald. Det er derfor vigtigt at være opmærksom på, hvad vi signalerer når vi kommunikerer. På kurset skal vi arbejde med vores kropssprog, og med hvordan vi bruger det til at styrke vores kommunikation.
Anmeldelserne opdateres live fra Facebook og Google