Vil du lære, hvordan du bruger Facebook professionelt? Vil du have konkret viden om effektiv kommunikation, så du kan bruge Facebook i markedsføringen?
Med udgangspunkt i din situation vil vi gennemgå fordelene ved at bruge Facebook til social markedsføring. Vi vil give konkrete eksempler på, hvordan du kan nå ud til flere følgere og mulige kunder.
På kurset lærer du, hvordan du kommer i gang med at bruge Facebook til at markedsføre din virksomhed og tiltrække potentielle kunder. Du får indblik i kommunikationen på Facebook og de relevante værktøjer, der kan sikre, at din virksomhed får succes på Facebook.
Hvis du er på udkig efter et Facebook kursus, hvor der primært bliver lagt vægt på annonceringsmuligheder, så klik ind på vores kursus i Facebook annoncering.
Læs om vores 2-dages Social Media Manager kursus, hvor du bl.a. undervises i Facebook, Instagram og LinkedIn. Se mere her.
Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.
Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.
Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
11. marts 2021 | Aarhus | Facebook kursus |
6. april 2021 | Aarhus | Facebook kursus |
Kontakt os for dato | København | Facebook kursus |
Hvis du allerede har erfaring med Facebook, kan du i stedet deltage på vores 2-dages Social Media Manager kursus eller 1-dags kursus i Facebook annoncering. Her vil du lære, hvordan du kan løfte dit niveau og udnytte de mere avancerede muligheder.
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Joan, Socialpædagogerne
Deltager på Facebook
“En super professionel underviser, som helt tydeligt går efter, at vi kurister går hjem med en oplevelse og større viden på området.”
Marianne, Dansk Sygeplejeråd
Deltager på Facebook
“Vi er meget imponerede over kursets indhold og for Güns måde at håndtere os nybegyndere på. Stor ROS til Gün.”
På Facebook kurset lærer du, hvordan du skaber værdifulde kunderelationer. Du vil lære, hvordan du får størst muligt udbytte af dine følgere, og hvordan du skaber stort engagement på dine opslag. Du lærer også, hvordan du systematisk arbejder med dit indhold for at få flere følgere og mere engagerede følgere, der interagerer med dit indhold.
En af de særligt gode ting ved en virksomhedsside på Facebook er, at du faktisk har mulighed for at få en forholdsvis stor kundeindsigt via indblik i brugernes aktivitet på din side. Denne indsigt giver en unik viden om din målgruppe og ikke mindst, hvordan du skal målrette dit indhold til dem. På kurset vil du lære, hvordan du får indblik i informationer om blandt andet likes, rækkevidde, sidevisninger, brugerne og meget mere.
Facebook er en af de bedste platforme til annoncering. Det er det af den simple grund, at du har rig mulighed for at målrette din markedsføring mod en ønsket målgruppe ud fra oplysninger, brugerne frivilligt har angivet om sig selv. På kurset vil du få en introduktion til de forskellige annonceringsmuligheder og kampagnetyper.
På kurset vil du få gennemgået de nyeste statistikker for sociale medier, og hvordan du kan bruge denne viden i din markedsføring. Du vil få indblik i, hvilken aldersgruppe der hovedsageligt benytter Facebook, hvordan de opfører sig på mediet, og hvor ofte de er aktive. Dette er unik viden, når du skal skabe indhold og opslag på din side, da det gør din kommunikation meget mere målrettet.
Det kan være svært at få ideer til gode opslag og kampagner, der kan engagere og motivere brugerne. Derfor vil du i løbet af kurset blive introduceret til konkrete eksempler, der tidligere har givet gode resultater. Formålet er, at du skal kunne overføre disse eksempler og ideer i din egen markedsføring.
Gün Üret
Ekspert i Facebook
Gün har mere end 7 års erfaring indenfor markedsføring samt digitale løsninger. Han arbejder til dagligt som CMO og konsulent.
Rasmus Bach Christensen
Ekspert i Facebook
Rasmus er selvstændig digital marketing specialist og driver konsulentvirksomheden TrueNorth. Han har mange års erfaring med bl.a. digital strategi, sociale medier og webudvikling.
Lotte Stjerne
Ekspert i Facebook
Lotte elsker at nørde igennem med budskaber, målgrupper og kommunikationsstrategier. Hun har virksomheden ‘Sig det med ord’, hvor hun som tekstforfatter og kommunikationsrådgiver hjælper virksomheder med at sælge mere online.
Charlotte Falko
Ekspert i Facebook
Charlotte har en baggrund inden for digital markedsføring, hvor hun bl.a. har specialiseret sig i sociale medier og content marketing. Charlotte er uddannet Cand.Ling.Merc i Virksomhedskommunikation.
Rebekka Hviid
Digital marketing specialist
Rebekka arbejder med markedsføringsstrategier, sociale medier, SEO, Google Ads – først som marketingansvarlig og nu som konsulent i egen virksomhed, hvor hun hjælper virksomheder med strategier for online synlighed og salg.
Toke Thrane-Hanghøj
Ekspert i SoMe
Toke har arbejdet med Social Media Marketing og content creation i 6 år, og har både erfaring fra mediebureau, NGO og fra det private erhvervsliv. Tokes fokus er, at gøre undervisningen praktisk og håndgribelig, så du kan bruge det du har lært med det samme.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.
Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.