Vil du lære, hvordan du bruger Facebook professionelt? Vil du have konkret viden om effektiv kommunikation, så du kan bruge Facebook i markedsføringen?
Med udgangspunkt i din situation vil vi gennemgå fordelene ved at bruge Facebook til social markedsføring. Vi vil give konkrete eksempler på, hvordan du kan nå ud til flere følgere og mulige kunder.
På kurset lærer du, hvordan du kommer i gang med at bruge Facebook til at markedsføre din virksomhed og tiltrække potentielle kunder. Du får indblik i kommunikationen på Facebook og de relevante værktøjer, der kan sikre, at din virksomhed får succes på Facebook.
Hvis du er på udkig efter et Facebook kursus, hvor der primært bliver lagt vægt på annonceringsmuligheder, så klik ind på vores kursus i Facebook annoncering.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
29. august 2022 | København | Facebook kursus |
12. oktober 2022 | Aarhus | Facebook kursus |
12. december 2022 | København | Facebook kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Joan, Socialpædagogerne
Deltager på Facebook
“En super professionel underviser, som helt tydeligt går efter, at vi kurister går hjem med en oplevelse og større viden på området.”
Marianne, Dansk Sygeplejeråd
Deltager på Facebook
“Vi er meget imponerede over kursets indhold og for underviserens måde at håndtere os nybegyndere på. Stor ROS til underviseren”
Julie, Home
Deltager på Facebook
“Underviseren var super god til at formidle tingene ud på en fangende og inddragende måde!”
Janne, Campus Vejle
Deltager på Facebook
“Fint grundlæggende niveau, hvor der var gode muligheder for at få svar”
Anne
Deltager på Facebook
“Det er en stor fordel, at jeres kurser afholdes med få deltagere, da alle deltagere derved bliver mere nærværende og engagerede”
På Facebook kurset lærer du, hvordan du skaber værdifulde kunderelationer. Du vil lære, hvordan du får størst muligt udbytte af dine følgere, og hvordan du skaber stort engagement på dine opslag. Du lærer også, hvordan du systematisk arbejder med dit indhold for at få flere følgere og mere engagerede følgere, der interagerer med dit indhold.
En af de særligt gode ting ved en virksomhedsside på Facebook er, at du faktisk har mulighed for at få en forholdsvis stor kundeindsigt via indblik i brugernes aktivitet på din side. Denne indsigt giver en unik viden om din målgruppe og ikke mindst, hvordan du skal målrette dit indhold til dem. På kurset vil du lære, hvordan du får indblik i informationer om blandt andet likes, rækkevidde, sidevisninger, brugerne og meget mere.
Facebook er en af de bedste platforme til annoncering. Det er det af den simple grund, at du har rig mulighed for at målrette din markedsføring mod en ønsket målgruppe ud fra oplysninger, brugerne frivilligt har angivet om sig selv. På kurset vil du få en introduktion til de forskellige annonceringsmuligheder og kampagnetyper.
På kurset vil du få gennemgået de nyeste statistikker for sociale medier, og hvordan du kan bruge denne viden i din markedsføring. Du vil få indblik i, hvilken aldersgruppe der hovedsageligt benytter Facebook, hvordan de opfører sig på mediet, og hvor ofte de er aktive. Dette er unik viden, når du skal skabe indhold og opslag på din side, da det gør din kommunikation meget mere målrettet.
Det kan være svært at få ideer til gode opslag og kampagner, der kan engagere og motivere brugerne. Derfor vil du i løbet af kurset blive introduceret til konkrete eksempler, der tidligere har givet gode resultater. Formålet er, at du skal kunne overføre disse eksempler og ideer i din egen markedsføring.
Mia
Content Specialist og Marketing konsulent
Mia har flere års erfaring med content marketing, sociale medier og online markedsføring. Hun brænder for at hjælpe virksomheder med at skabe effektfuldt indhold på sociale medier. Mia er til dagligt Content specialist og underviser hos Kursusfabrikken.
Rikke
Ekspert i Facebook
Rikke Moritz har flere års erfaring med digital marketing og brænder for at skabe vækst og synlighed for virksomheder på sociale medier. Når hun ikke underviser hos Kursusfabrikken, driver hun en konsulentvirksomhed, der hjælper andre virksomheder med at udarbejde online strategier og content til Facebook og Instagram.
Julie
Ekspert i Facebook
Peter
Content Specialist og Marketing konsulent
Peter har adskillige års erhvervserfaring som hhv. Content Specialist og Marketing konsulent. Peters passion for bl.a. webkommunikation, SEO og sociale medier skinner igennem i hans rolle som underviser, hvor han hjælper kursusdeltagere med at booste deres virksomheders online tilstedeværelse og kommunikation.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.