facebook1pximg

ARIK modellen

Model fra Online Markedsføring – Den store grundbog

ARIK modellen

Alle dygtige indholdsproducenter har det til fælles, at de er gode til at arbejde strategisk og systematisk med deres kommunikation, og at de har en klar plan for, hvad de vil opnå.

Når du arbejder med indhold, er det afgørende, at du har en solid og velovervejet indholdsstrategi. Der er overvejende fire hovedelementer i en god indholdsstrategi: Afsæt, Redaktion, Indhold og Kontrol.

Ønsker du at få tilsendt materialet som en PowerPoint-præsentation, kan du sende en mail til info@kursusfabrikken.dk.

Anders Hingeberg

Anders Hingeberg
Kursusansvarlig og indehaver

Har du spørgsmål til materialet? Så er du altid velkommen til at kontakte os på tlf. 61 66 76 28.

ARIK-Modellen

Vil du se flere modeller fra “Online markedsføring – Den store grundbog”?
Gå tilbage til oversigten her!