Google Ads udvidet

Udnyt det fulde potentiale i Google Ads og øg kvaliteten af din annoncering

Varighed: 1 dag
Kan tilpasses jeres ønsker og behov
Modtag tilbud
4 5 stjerner hos Kursusfabrikken

4.5 ud af 5 – Fremragende
Baseret på 2060 anmeldelser

Baseret på bedømmelser af alle vores kurser i de seneste 2 år. Alle vores kursister har mulighed for at evaluere deres oplevelse for at sikre fuld tilfredshed. Senest opdateret juli 2025.

Vil I optimere jeres arbejde med Google Ads, så I får det fulde udbytte af jeres annoncering? På kurset lærer I nye fremgangsmåder, effektive værktøjer og optimeringsmuligheder, som kan optimere jeres arbejde med jeres egen Google Ads-konto. Hvis I derimod skal lære Google Ads fra bunden, bør I deltage på vores grundlæggende Google Ads kursus.

Som brugere af Google Ads vil I opleve et program i konstant udvikling, hvor der løbende bliver tilføjet nye, smartere og mere effektive funktioner. På dette skræddersyede kursus i Google Ads bygger vi ovenpå de grundlæggende funktioner og værktøjer, som I allerede er godt bekendte med, så I har de bedste forudsætninger for at opnå succes med jeres annoncering.

Vi kommer godt omkring de mere avancerede funktioner, strategiske overvejelser, den optimale kontostruktur, automatiske budstrategier samt tips til at udnytte det fulde potentiale i Google Ads. Med udgangspunkt i jeres egen Google Ads-konto vil jeres underviser give jer konkret sparring og vejledning i forhold til de udfordringer, I møder i dagligdagen, så I får en bedre fornemmelse af jeres konto og jeres optimeringsmuligheder.

Ny viden, nye kompetencer

Arbejd med jeres egen Google Ads-konto og modtag konkret sparring, råd og vejledning til optimering

Optimér jeres kampagner, så I på sigt kan mindske jeres udgifter og øge kvaliteten af jeres annoncering

Få et sundhedstjek af jeres Ads-konto, så I får det maksimale udbytte af jeres kampagner

Arbejd strategisk på tværs af kampagnetyper (søge-, display- og shopping samt Performance Max)

Udvid jeres kendskab til Google Ads og de mere avancerede funktioner som portefølje og budstrategier

Bliv præsenteret for, hvordan store succesfulde kampagner kører i Google Ads

Skræddersyet kursus

Hvis I er flere fra samme virksomhed, kan dette kursus afholdes som et skræddersyet kursus. Kontakt os og hør nærmere om mulighederne for at tilpasse kurset til jeres virksomhed eller team.

Praktisk info
Mette smiler og hjælper dig altid

Kan vi hjælpe dig?
Ring på 61 66 76 28, benyt chatten eller bliv ringet op, når det passer dig.

Tilmelding til Google Ads udvidet

Camille Bossen tager telefonen og hjælper
Har du spørgsmål?

Vi sidder klar på telefon 61 66 75 68 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.

Skræddersyet til jer

Et skræddersyet kursus tilpasses jeres behov, så I får maksimalt udbytte. Vores håndplukkede undervisere skaber relevant og inspirerende indhold, der matcher netop jeres behov.

Garanti for læring og fordybelse

Optimering og vedligeholdelse

Der er mange faldgruber i selve kampagneopsætningen, som kan spænde ben for en succesfuld kampagne. Derudover begynder det hårde arbejde for alvor, når kampagnen er aktiveret, da selve vedligeholdelses- og optimeringsdelen skal have et kontinuerligt fokus. På kurset får I værktøjer til netop dette.

Avanceret Ads

Vi bygger ovenpå jeres grundlæggende viden med bl.a. remarketing, målgruppeanalyse, automatisering, tilskrivning og attributionsmodeller samt displaynetværket. I bliver også vist rundt i søgeordsplanlægningen, hvor I kan måle konkurrencen og søgevolumen på hvert søgeord og få hjælp til at afgive bud.

Kampagneopsætning og strategi

På kurset bliver I klædt på til at kunne udforme den rette kampagnestruktur- og strategi, der skal hjælpe med at indfri jeres målsætninger. Vi kommer vidt omkring alle relevante funktioner, herunder geografiske områder, målgrupper og indholdsekskluderinger. Derudover lærer I om forskellige budstrategier.

Digitalt budget

Når I arbejder med Ads, skal I glemme den traditionelle budgettankegang og i stedet bruge et budget, hvor nøgleindikatorerne er CPA (pris pr. kundehvervning) og ROAS (annonceafkast). Det vil vi gennemgå mere detaljeret på kurset, hvor I får konkrete redskaber til at gøre det nemmere for jer selv.

Søgeordsanalyse og budgivning

I Ads er det alfa og omega, at I vælger de rette søgeord, som passer til jeres annoncer og landingssider. På kurset vil I lære om forskellige søgeordstyper, og hvordan I sammensætter dem i forskellige annoncegrupper. I lærer også at lave søgeordsanalyser og ekskludere irrelevante søgetermer.

Mette smiler og hjælper dig altid

Spørgsmål til skræddersyede kurser?
Ring på 61 66 75 68, benyt chatten eller book en tid i vores kalender og bliv ringet op, når det passer dig.

Passionerede undervisere støtter dig
fra teoretisk læring til resultater

Vores erfarne undervisere giver jer værktøjer og viden til succes – fortsæt læringen med efterfølgende e-mail support i 3 måneder.

Kvalitetsstemplet af vores kursister

Hos Kursusfabrikken er du sikret kursusoplevelser i højeste kvalitet. Vores undervisere scorer højt på feedback og deres evne til at engagere deltagerne. Læs vores anmeldelser og hør det direkte fra andre kursister.

+15.000 tilfredse kursister

Danfoss logoAarhus HavnDSBRaundahl & Moesby ASFriis & MoltkeTDCToyotaBauhausFSCGrundfosLavazzaPremiere isDTUNordeaLomaxYouSeeFolketingetMarienlyst StrandhotelTV2Region MidtJacobsens Plus Logo

Supplerende kursusinfo om Google Ads udvidet

Ekstra viden om kursets indholdet.

Skal jeg på grundlæggende eller udvidet?

Det er et spørgsmål, vi ofte får. Derfor har vi lavet denne guideline, der kan være med til at hjælpe dig på vej. Husk, at det kun er vejledende. Vi vejleder altid gerne individuelt, så kontakt os meget gerne på mail eller telefon, hvis du er i tvivl – så finder vi sammen frem til, hvad der er det rette kursus for dig.

Google Ads grundlæggende er for dig, der

  • Ikke har adgang til en aktiv Google Ads-konto
  • Kun arbejder i programmet en gang imellem – eller har arbejdet i det for længe siden
  • Har erfaring med Google Ads, men gerne vil lære programmet, funktionerne og begreberne rigtigt fra bunden
  • Du har behov for at forstå programmets vigtigste funktioner, med et Google Ads kursus
  • Ønsker et åbent hold med plads til at lære Google Ads kursus med andre deltagere

Google Ads Udvidet er for dig, der

  • Har adgang til en aktiv Google Ads-konto med data og arbejder i programmet ugentligt
  • Har erfaring med selv at oprette kampagner og navigere i programmet
  • Ønsker at lære om nye funktioner samt optimeringsmuligheder for din konto, så du udnytter det fulde potentiale af din Ads-konto
  • Ønsker et skræddersyer kursus, med plads til dig og dine kollegaer.
Tilmeld kursus
Camille Bossen tager telefonen og hjælper
Ofte stillede spørgsmål