Vil du lære at blive en dygtig Social Media Manager? Vil du vide mere om indholdsstrategier, annoncering, kampagneplanlægning, ‘den gode opdatering’, video og effektmåling på Facebook, Instagram, LinkedIn og YouTube?
På dette 2 dages kursus i sociale medier vil du bl.a. lære, hvordan du kan arbejde strategisk med SoMe og influencer marketing. Du vil blive introduceret til uundværlige værktøjer, målrettet annoncering, community management, indholdsstrategier, customer journey mapping og meget mere. Du vil også lære, hvordan man fastsætter KPI’er og måler ROI af indsatsen på sociale medier.
Vil du hellere fokusere på et enkelt medie? Vi har 1 dags kurser i Facebook, Facebook annoncering, Instagram og LinkedIn.
Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.
Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.
Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
15.-16. marts 2021 | ONLINE | SoMe manager kursus |
22.-23. marts 2021 | København | Fyldt hold |
24.-25. marts 2021 | Aarhus | Fyldt hold |
24.-25. marts 2021 | Aalborg | SoMe manager kursus |
6.-7. april 2021 | Aarhus | Fyldt hold |
6.-7. april 2021 | København | Fyldt hold |
6.-7. april 2021 | Odense | SoMe manager kursus |
14.-.15 april 2021 | ONLINE | SoMe manager kursus |
19.-20. april 2021 | København | SoMe manager kursus |
21.-22. april 2021 | Aarhus | SoMe manager kursus |
3.-4. maj 2021 | København | SoMe manager kursus |
3.-4. maj 2021 | Aarhus | SoMe manager kursus |
3.-4. maj 2021 | Aalborg | SoMe manager kursus |
25.-26. maj 2021 | Aarhus | SoMe manager kursus |
27.-28. maj 2021 | København | SoMe manager kursus |
27.-28. maj 2021 | Odense | SoMe manager kursus |
Pris: 6.500 kr. ekskl. moms
Natascha, FoodService Danmark A/S
Deltager på Social Media Manager
“Jeg synes, det var et rigtig godt kursus, der levede op til det, der blev lovet i kursusbeskrivelsen.”
Henrik, Lysiplex
Deltager på Social Media Manager
“Vi havde inden kurset forberedt en del spørgsmål, som blev grundigt uddybet af Anne. De, som mødte op som tvivlere, var efter kurset omvendt.”
Malene, Digitaliseringsstyrelsen
Deltager på Social Media Manager
”Fedt at indholdet var så målrettet deltagerne. Meget konkrete råd, og præsentationen var udformet på en måde, så den er let at bruge til opslag efterfølgende.”
Kamilla, jobsøgende
Deltager på Social Media Manager
“Kurset var helt i top. Underviseren var super god til at forklare og svare på spørgsmål. Yderst udbytterigt!”
Nana, Odense Kommune
Deltager på Social Media Manager
”Det var bare så fint et kursus – med god og grundig formidling af konkrete værktøjer!”
Malene, GB Grafisk Reklamebureau
Deltager på Social Media Manager
”En god underviser med brugbare eksempler og argumenter.”
På kurset vil du lære, hvordan du udarbejder en strategisk ramme, der kan sikre værdi på bundlinjen. Du vil få praktisk erfaring med konkurrent- og målgruppeanalyse samt opstilling af relevante KPI’er. Efter SoMe kurset vil du være i stand til at udarbejde en social media strategi, der matcher jeres overordnede markedsføringsstrategi.
På de sociale medier har du mulighed for at komme i kontakt med potentielle kunder og øge salget. Det er afgørende, at du formår at indgå i konstruktive dialoger, og at du engagerer dine følgere gennem gode, relevante opdateringer. På kurset vil du lære om community management, relations- og loyalitetsopbygning.
På kurset vil du blive præsenteret for uundværlige værktøjer til arbejdet med de sociale medier. Du vil få praktisk erfaring med at uarbejde en redaktionel kalender, community management tools, Facebook Business Manager m.m. Målet er, at du selv skal kunne arbejde professionelt med de mange værktøjer efter kurset.
Du vil lære, hvordan du måler effekten af din indsats og dine aktiviteter på de sociale medier, så du kan sikre, at I skaber værdi på bundlinjen. Du vil lære om måling af KPI’er og få praktisk erfaring med relevante analyse- og effektmålingsværktøjer, som du kan bruge i dit arbejde efter kurset.
I løbet af kurset vil du få praktisk erfaring med selv at arbejde med annoncering på både Facebook, Instagram og LinkedIn. Du vil få erfaring med forskellige kampagneformer, budstrategier, Facebook pixel, segmentering og retargeting. Efter kurset vil du være i stand til at arbejde professionelt med annoncering på de sociale medier.
Lotte Stjerne
Specialist i SoMe og Online Markedsføring
Lotte elsker at nørde igennem med budskaber, målgrupper og kommunikationsstrategier, der er nemme at bruge. Hun underviser bl.a. i content marketing, sociale medier og e-mailmarkedsføring.
Rebekka Hviid
Ekspert i SoMe
Rebekka arbejder med markedsføringsstrategier, sociale medier, SEO, Google Ads – først som marketingansvarlig og nu som konsulent i egen virksomhed, hvor hun hjælper virksomheder med strategier for online synlighed og salg.
Toke Thrane-Hanghøj
Ekspert i SoMe
Toke har arbejdet med Social Media Marketing og content creation i 6 år, og har både erfaring fra mediebureau, NGO og fra det private erhvervsliv. Tokes fokus er, at gøre undervisningen praktisk og håndgribelig, så du kan bruge det du har lært med det samme.
Charlotte Falko
Ekspert i SoMe
Charlotte har en baggrund inden for digital markedsføring, hvor hun bl.a. har specialiseret sig i sociale medier og content marketing. Charlotte er uddannet Cand.Ling.Merc i Virksomhedskommunikation, og er til dagligt online marketing konsulent og underviser hos Kursusfabrikken.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.
Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.