Som de fleste andre indholdsproducenter og social media managere kender du formentlig det her scenarie.
Indholdet er skrevet. Det er læst igennem og rettet til.
Du har styr på billede og på din opslags-tekst.
Men du mangler det sidste vigtige skridt: Klikket på den famøse udgivelses-knap.
Trykker du på den med det samme, eller tøver du?
Der er så mange regler og retningslinjer for, hvornår du skal – og ikke skal – poste indhold på de sociale medier. Faktisk så mange, at det kan være svært rigtigt at blive klog på, hvad der egentlig virker.
I dette indlæg giver vi dig brugbar, opdateret viden fra Falcon, så du kan blive endnu klogere på, hvornår du skal trykke på knappen. Dataene er selvfølgelig opdaterede og gældende for 2019.
Inden vi dykker dybere ned i de enkelte medier, får du her en hurtig oversigt over, hvornår du skal poste indhold på de forskellige medier.
Det er vigtigt at understrege, at det ikke er en slavisk plan, som du død-og-pine skal overholde. Du er nødt til selv at teste og prøve dig frem. Hvad der virker for andre – virker ikke nødvendigvis for dig.
Så brug det som et springbræt til dine egne tests, så du kan finde frem til det helt rigtige tidspunkt for jeres virksomhed.