Vil du lære, hvordan du arbejder struktureret med marketing automation? Vil du blive klogere på, hvilke muligheder og programmer marketing automation rummer, så du let kan automatisere og strømline dine markedsføringsaktiviteter?
På dette kursus vil du lære, hvordan du taktisk planlægger dit arbejde med marketing automation. Du vil blive introduceret til relevante programmer, som kan hjælpe dig til at få succes med marketing automation.
I løbet af kurset vil du få praktisk erfaring med CRM-systemer, autosegmentering, rapportering, dynamisk content, lead scoring og meget mere. Du vil også lære, hvordan du udarbejder en marketing automation strategi, og hvordan du sikrer gode resultater fra start.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Et skræddersyet kursus kan tilpasses præcis til jeres virksomheds ønsker og behov.
Kontakt os uforpligtende om kurset
Hvis du vil arbejde struktureret og professionelt med marketing automation, er det afgørende, at du ikke bare kaster dig hovedløst ud i processen. Du skal først planlægge din strategi fra bunden og gøre dig de nødvendige taktiske overvejelser. På kurset vil du lære, hvordan du planlægger og eksekverer din strategi, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med marketing automation.
Med e-mail automation kan du sætte din e-mail markedsføring på autopilot. Du vil lære, hvordan du kan spare mange timer ved at oprette automatiske flows, der bliver udløst af triggers, du selv har sat op. I løbet af kurset vil vi give konkrete eksempler på flows, der kan sikre gode resultater fra start. Efter kurset vil du selv være i stand til at arbejde professionelt med e-mail automation.
Arbejder du med lead scoring, men foregår meget af arbejdet manuelt? På kurset vil du få praktisk erfaring med at arbejde med de bedste programmer til lead generering og lead nuturing. Du vil lære om programmernes funktioner og begrænsninger, så du opnår de bedste forudsætninger for at udvælge netop det system, der er det helt rigtige for jer.
På kurset kan I vælge at dykke ned i et af de mange programmer og få en grundig introduktion til programmet. I kan også vælge en omfattende gennemgang af alle de programmer og muligheder, der findes inden for marketing automation. Det kan f.eks. være programmer som HubSpot, Act-On og SalesFusion. Det er helt op til jer, hvordan kurset skal sammensættes.
På alle vores dagskurser kører vi med små hold med maks. fem deltagere. Det betyder, at der er god tid til den enkelte og til at stille spørgsmål undervejs. Som en del af konceptet vil underviseren altid kontakte dig inden kurset for at spørge ind til dine ønsker og behov. Derfor vil hvert enkelt kursus, så vidt muligt, blive skræddersyet efter de enkelte kursister.
Anmeldelserne opdateres live fra Facebook og Google