facebook1pximg

Marketing Automation kursus

Vil du lære, hvordan du arbejder struktureret med marketing automation? Vil du blive klogere på, hvilke muligheder og programmer marketing automation rummer, så du let kan automatisere og strømline dine markedsføringsaktiviteter?

På dette kursus vil du lære, hvordan du taktisk planlægger dit arbejde med marketing automation. Du vil blive introduceret til relevante programmer, som kan hjælpe dig til at få succes med marketing automation.

I løbet af kurset vil du få praktisk erfaring med CRM-systemer, autosegmentering, rapportering, dynamisk content, lead scoring og meget mere. Du vil også lære, hvordan du udarbejder en marketing automation strategi, og hvordan du sikrer gode resultater fra start.

Dit udbytte

  • Kom sikkert fra start og få praktisk erfaring med marketing automation
  • Få erfaring med at udvikle en marketing automation strategi fra bunden
  • Få praktisk erfaring med uundværlige programmer, f.eks. Marketo, HubSpot, Act-On m.fl.
  • Bliv i stand til at strømline og automatisere jeres markedsføringsaktiviteter
  • Lær hvordan du udnytter det potentiale, marketing automation rummer
  • Få erfaring med autogenererede mails, dynamisk content, lead scoring og meget mere
marketing automation kursus

Det får du med

Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Gennemarbejdet kursusmateriale
Tilfredshedsgaranti

OBS! Marketing Automation afholdes kun som skræddersyet forløb, hvis I er 3 eller flere fra samme virksomhed. Læs mere her.

Hvorfor skal du tage et kursus hos Kursusfabrikken?

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Personlige behov

Underviseren kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Små hold med maks. 5 deltagere. Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

3 fra samme virksomhed?

Hvis I er 3 eller flere fra samme virksomhed, laver vi et skræddersyet forløb, kun til jer.

Skræddersyede kurser

Dette kursus afholdes kun som et skræddersyet kursus for 3 eller flere medarbejdere i virksomheden.

Kurset kan afholdes over en, to eller flere dage, alt afhængig af jeres niveau og ønsker.

I kan f.eks. vælge en overordnet gennemgang af marketing automation, så I får det fulde overblik, inden I kaster jer ud i processen. I kan også vælge at dykke ned i et enkelt program og få et omfattende indblik i dette.

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Programmer

Vi kan afholde kurset i mange forskellige programmer, f.eks.:

  • Marketo
  • Act-On
  • Hubspot
  • Pardot
  • SalesFusion
  • ActiveCampaign
  • Mailchimp

Praktisk information

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
  • Der vil blive stillet en computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra kl. 9.00-15.30

På kurset i Marketing Automation vil du lære om…

Marketing automation strategi

Hvis du vil arbejde struktureret og professionelt med marketing automation, er det afgørende, at du ikke bare kaster dig hovedløst ud i processen. Du skal først planlægge din strategi fra bunden og gøre dig de nødvendige taktiske overvejelser. På kurset vil du lære, hvordan du planlægger og eksekverer din strategi, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med marketing automation.

Autogenererede mails

Med e-mail automation kan du sætte din e-mail markedsføring på autopilot. Du vil lære, hvordan du kan spare mange timer ved at oprette automatiske flows, der bliver udløst af triggers, du selv har sat op. I løbet af kurset vil vi give konkrete eksempler på flows, der kan sikre gode resultater fra start. Efter kurset vil du selv være i stand til at arbejde professionelt med e-mail automation.

Lead scoring

Arbejder du med lead scoring, men foregår meget af arbejdet manuelt? På kurset vil du få praktisk erfaring med at arbejde med de bedste programmer til lead generering og lead nuturing. Du vil lære om programmernes funktioner og begrænsninger, så du opnår de bedste forudsætninger for at udvælge netop det system, der er det helt rigtige for jer.

Få det fulde overblik

På kurset kan I vælge at dykke ned i et af de mange programmer og få en grundig introduktion til programmet. I kan også vælge en omfattende gennemgang af alle de programmer og muligheder, der findes inden for marketing automation. Det kan f.eks. være programmer som HubSpot, Act-On og SalesFusion. Det er helt op til jer, hvordan kurset skal sammensættes.

Fuldt udbytte

På alle vores dagskurser kører vi med små hold med maks. fem deltagere. Det betyder, at der er god tid til den enkelte og til at stille spørgsmål undervejs. Som en del af konceptet vil underviseren altid kontakte dig inden kurset for at spørge ind til dine ønsker og behov. Derfor vil hvert enkelt kursus, så vidt muligt, blive skræddersyet efter de enkelte kursister.

måske i skal overveje et skræddersyet kursus?

+6.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logoDanfoss logo