Online markedsføring – Den store grundbog

Online markedsføring – Den store grundbog

Af Anders Hingeberg, Jakob Hebsgaard og Camilla Kjærsgaard Pedersen

Online markedsføring er et område i konstant udvikling. Nye ideer, værktøjer og trends bryder insisterende frem hvert eneste år. Hvis du er ny inden for området, kan det derfor være svært at vide, hvor du skal sætte ind, og hvordan du kommer sikkert fra start.

For hvad indebærer arbejdet med online markedsføring egentlig? Hvordan kommer du på side 1 på Google? Hvordan ved du, om besøgende kan finde rundt på din hjemmeside? Hvad kræver det at arbejde med markedsføring på de sociale medier? Og hvordan får du succes med dine nyhedsbreve?

Med ”Online markedsføring – Den store grundbog” får du en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du giver dig i kast med værktøjer, metoder og programmer inden for online markedsføring.

Du lærer, hvordan du skaber positive resultater i din virksomhed gennem flere forskellige redskaber og programmer.

Bogen er udformet som en praktisk guide, som du kan have ved hånden, når du begiver dig ud i den digitale verden. I bogen vil du kunne læse og lære om blandt andet:

  • Online annoncering i Google Ads
  • Søgemaskineoptimering (SEO)
  • Webanalyse og trafikmåling i Google Analytics
  • Konverteringsoptimering og brugervenlighed
  • Markedsføring på de sociale medier
  • Kundeloyalitet og e-mail markedsføring
  • Strategiske råd om online markedsføring
  • … og meget mere

Denne bog er relevant for alle, der gerne vil arbejde med online markedsføring. Hvis du er ny på området, er bogen et godt udgangspunkt for dit videre arbejde. Efter du har læst bogen, vil du vide, hvordan du kan forbedre din virksomheds online aktiviteter og skabe positive resultater.

online markedsøfring den store grundbog

Download modeller fra bogen

Skal du bruge modeller fra bogen i høj opløsning?
Så kan du finde et udvalg af modellerne til download her!

online markedsøfring den store grundbog

Download lightudgaven af Online markedsføring- Den store grundbog

Læs vilkår og betingelser

Ved at give os dit samtykke, siger du ”Ja tak” til via e-mail at modtage gode tilbud og nyheder inden for digital markedsføring og kursusafholdelse. Samtidig giver du os tilladelse til at gemme og bruge oplysninger om dig. Du kan til enhver tid framelde dig nyhedsbrevet og tilbagekalde dit samtykke til behandling af persondata. Du kan læse meget mere om hvordan vi passer på dine personoplysninger her.

Detaljer om bogen:

Udgivet: 25.09.2018, Sprog: Dansk
ISBN: 978-87-997605-6-5
5. udgave, 433 sider, Paperback

Om forfatterne

Anders Hingeberg

Anders HingebergKursusansvarlig, digital rådgiver og ekspert i Ads

Anders er medejer og uddannelsesansvarlig i Kursusfabrikken. Med i bagagen har han flere års erfaring med online markedsføring, undervisning, forretningsudvikling og online iværksætteri. Af baggrund har Anders en MA. i Corporate Communication og en række certificeringer inden for IT-undervisning, Google Analytics, Google Ads m.fl.

Jakob Kursusfabrikken

Jakob Hebsgaard
Direktør, iværksætter og digital rådgiver

Jakob er medejer og direktør i Kursusfabrikken. Han har flere års erfaring med online markedsføring, iværksætteri, forretningsoptimering og digital strategi. Jakob har især arbejdet med søgemaskineoptimering og forretningsudvikling. Han er uddannet cand.merc. i Strategi, Organisation og Ledelse fra Handelshøjskolen i Aarhus og er certificeret i flere af Googles produkter.

Camilla Kjærsgaard Pedersen
Ekspert i e-mail marketing

Camilla er medforfatter på bogen. Hun har flere års erfaring med kommunikation, trafikmåling i Google Analytics, e-mail marketing og markedsføring på de sociale medier. Camilla er uddannet cand.mag. i Medievidenskab ved Aarhus Universitet, og hun er certificeret i Google Ads og Google Analytics.