Vil du blive klogere på dine besøgende, og hvordan de bruger din hjemmeside? Google Analytics kan bruges til at aflæse brugeradfærd og trafikmønstre, så du kan optimere din hjemmeside og potentielt øge salget.
På kurset lærer du at aflæse, hvor de besøgende kommer fra, hvordan de har fundet din hjemmeside, og hvor mange af dine besøgende der konverterer (køber/bestiller). Du kan også se, hvilke trin de besøgende går igennem på din hjemmeside og ikke mindst, hvor de falder fra inden en konvertering. Alt sammen information, der kan være med til at styrke din forretning.
Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.
Har du spørgsmål til kurset? Book en tid i kalenderen, og bliv ringet op af underviseren, når det passer dig.
Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.
Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
8. juni 2022 | Aarhus | Fyldt hold |
9. juni 2022 | København | Fyldt hold |
14. juni 2022 | Aarhus | Google Analytics kursus |
15. juni 2022 | København | Google Analytics kursus |
27. juni 2022 | København | Google Analytics kursus |
12. juli 2022 | København | Google Analytics kursus |
14. juli 2022 | Aarhus | Google Analytics kursus |
15. august 2022 | Aarhus | Google Analytics kursus |
16. august 2022 | København | Google Analytics kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
Michelle, Hjerteforeningen
Deltager på Google Analytics
“Super godt. Godt overblik og fedt, at man ikke er flere, så der er tid til at spørge ind og forme undervisningen, så det passer til dem, der er på kurset!”
Betina, Glentevejs Antennelaug
Deltager på Google Analytics
“Jeg fik rigtig meget ud af kurset. Både i direkte relation til Google Analytics, men også god sparring om markedsføring og fremtidige aktiviteter i relation til Analytics.”
Martine, Pankas
Deltager på Google Analytics
“Generelt rigtigt godt – Det var ekstra godt, at underviseren efterspurgte forventninger, inden kurset blev afholdt.”
Anette, ERPgruppen
Deltager på Google Analytics
“Rigtig god underviser der kom med gode og brugbare værktøjer.”
Helle, Special Minds
Kursuspakke i online markedsføring
“Synes det er fantastisk at holdene er så små.”
Sofie, Dansk Magisterforening
Deltager på Google Analytics
“Super god underviser! Og så fungerede det rigtig godt med opgaver undervejs, så vi selv fik lov at prøve det af.”
En af Analytics’ helt store fordele er, at du kan sammenkoble programmet med andre programmer og platforme. Det bliver derfor muligt at se data fra f.eks. Google Ads, sociale medier og e-handel, hvis du kobler disse med din Analytics-konto, så du kan få størst muligt udbytte. På kurset guider vi dig til den mest hensigtsmæssige opsætning af Google Analytics.
Med Google Analytics kan du finde afgørende informationer om trafikmønstre, brugeradfærd, konverteringer, optimeringstiltag og meget mere. Efter kurset vil du have opnået en forståelse for programmets store forretningspotentiale, og du vil vide, præcis hvordan du kan udnytte de informationer, Analytics kan give dig.
Med Google Analytics kan du langt mere end at måle trafikmønstrene på din hjemmeside. Du kan finde frem til, hvilke undersider der fungerer optimalt og – endnu vigtigere – hvilke undersider, der ikke fungerer. På dette kursus vil du lære, hvordan du via rapporter og nøgletal kan identificere de undersider, der bør optimeres.
Når du arbejder i Google Analytics, skal du vide, hvordan du selv kan skræddersy rapporterne, så de giver dig netop de resultater, du gerne vil have frem. På kurset vil du lære, hvordan du selv kan skræddersy rapporterne, så du hurtigere kan aflæse de vigtigste resultater. Du vil også blive introduceret til de vigtigste nøgletal i Analytics’ rapporter.
I Google Analytics kan du finde svar på næsten alt, du gerne vil vide om din hjemmeside og brugernes adfærd på din hjemmeside. I løbet af kurset vil du danne et overblik over de mange rapporteringsmuligheder, så du ved, hvilke rapporter du skal bruge til hvilke formål.
Simon
Specialist i Google Analytics
Simon er digital marketing specialist og har mange års erfaring inden for E-mail markedsføring, Sociale Medier og WordPress. Simon er en dygtig formidler, og han er god til at gøre indholdet på kurserne anvendelsesorienteret.
Andreas
Ekspert i Google Analytics
Andreas har sin daglige gang som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Bag sig har Andreas flere års erfaring som konsulent bl.a. inden for online disciplinerne Google Ads, Google Analytics og Google Tag Manager.
Anders
Ekspert i Google Analytics
Anders er online marketing konsulent og underviser. Anders har en lang årrække erfaring inden for digital markedsføring og de forskellige platforme. Anders er ekspert i datadrevet markedsføring og har bl.a. dygtiggjort sig i programmerne Google Analytics, Google Shopping og Google Ads.
Peter
Specialist i Google Analytics
Peter har flere års erfaring med online markedsføring og data i bureau, hvor han både har arbejdet på operationelt og nu strategisk niveau. Han er specialist i Google Analytics, og han brænder for at hjælpe virksomheder med deres datadrevet markedsføring.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Vi er til stede på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.