Vil du blive klogere på dine besøgende, og hvordan de bruger din hjemmeside? Google Analytics kan bruges til at aflæse brugeradfærd og trafikmønstre, så du kan optimere din hjemmeside og potentielt øge salget.
På kurset lærer du at aflæse, hvor de besøgende kommer fra, hvordan de har fundet din hjemmeside, og hvor mange af dine besøgende der konverterer (køber/bestiller). Du kan også se, hvilke trin de besøgende går igennem på din hjemmeside og ikke mindst, hvor de falder fra inden en konvertering. Alt sammen information, der kan være med til at styrke din forretning.
Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer.
Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.
Kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.
Dato | Sted | Kursus |
---|---|---|
17. marts 2021 | ONLINE | Google Analytics kursus |
8. april 2021 | Aarhus | Google Analytics kursus |
12. april 2021 | København | Google Analytics kursus |
5. maj 2021 | Aarhus | Google Analytics kursus |
6. maj 2021 | København | Google Analytics kursus |
3. juni 2021 | Aarhus | Google Analytics kursus |
17. juni 2021 | København | Google Analytics kursus |
Pris: 3.995 kr. ekskl. moms
PPC Manager er et fleksibelt kursusforløb, der giver dig en række uundværlige værktøjer til at arbejde effektivt med evaluering af kampagner i Google Analytics og betalt annoncering i Google Ads.
På vores 2 dages kursus i Google Analytics får du mulighed for at tage en certificering i Google Analytics.
Helle, Special Minds
Deltager på sammensat kursuspakke i online markedsføring
“Synes det er fantastisk at holdene er så små.”
Betina, Glentevejs Antennelaug
Deltager på Google Analytics
“Jeg fik rigtig meget ud af kurset. Både i direkte relation til Google Analytics, men også god sparring om markedsføring og fremtidige aktiviteter i relation til Analytics.”
Anette, ERPgruppen
Deltager på Google Analytics
“Rigtig god underviser der kom med gode og brugbare værktøjer.”
Martine, Pankas
Deltager på Google Analytics
“Generelt rigtigt godt – Det var ekstra godt, at underviseren efterspurgte forventninger, inden kurset blev afholdt.”
Michelle, Hjerteforeningen
Deltager på Google Analytics
“Super godt. Godt overblik og fedt, at man ikke er flere, så der er tid til at spørge ind og forme undervisningen, så det passer til dem, der er på kurset!”
Sofie, Dansk Magisterforening
Deltager på Google Analytics
“Super god underviser! Og så fungerede det rigtig godt med opgaver undervejs, så vi selv fik lov at prøve det af.”
En af Analytics’ helt store fordele er, at du kan sammenkoble programmet med andre programmer og platforme. Det bliver derfor muligt at se data fra f.eks. Google Ads, sociale medier og e-handel, hvis du kobler disse med din Analytics-konto, så du kan få størst muligt udbytte. På kurset guider vi dig til den mest hensigtsmæssige opsætning af Google Analytics.
Med Google Analytics kan du finde afgørende informationer om trafikmønstre, brugeradfærd, konverteringer, optimeringstiltag og meget mere. Efter kurset vil du have opnået en forståelse for programmets store forretningspotentiale, og du vil vide, præcis hvordan du kan udnytte de informationer, Analytics kan give dig.
Med Google Analytics kan du langt mere end at måle trafikmønstrene på din hjemmeside. Du kan finde frem til, hvilke undersider der fungerer optimalt og – endnu vigtigere – hvilke undersider, der ikke fungerer. På dette kursus vil du lære, hvordan du via rapporter og nøgletal kan identificere de undersider, der bør optimeres.
Når du arbejder i Google Analytics, skal du vide, hvordan du selv kan skræddersy rapporterne, så de giver dig netop de resultater, du gerne vil have frem. På kurset vil du lære, hvordan du selv kan skræddersy rapporterne, så du hurtigere kan aflæse de vigtigste resultater. Du vil også blive introduceret til de vigtigste nøgletal i Analytics’ rapporter.
I Google Analytics kan du finde svar på næsten alt, du gerne vil vide om din hjemmeside og brugernes adfærd på din hjemmeside. I løbet af kurset vil du danne et overblik over de mange rapporteringsmuligheder, så du ved, hvilke rapporter du skal bruge til hvilke formål.
Simon Vinther
Digital marketing specialist
Simon er digital marketing specialist og har mange års erfaring inden for E-mail markedsføring, Sociale Medier og WordPress. Simon er en dygtig formidler, og han er god til at gøre indholdet på kurserne anvendelsesorienteret.
Asger Dombernowsky
Online marketing konsulent
Asger sidder til dagligt som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Han har i de seneste år arbejdet med flere forskellige online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. content marketing, Google Analytics, SEO og sociale medier.
Mikkel Gudiksen
Digital marketing specialist
Mikkel har flere års erfaring med SEO, Google Ads og SoMe annoncering – først som digital rådgiver i bureau og nu som konsulent i hans egen konsulentvirksomhed GudiksenConsulting.com.
Thomas Søby
Analytics specialist
Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på Google Analytics og Google Ads. Han hjælper små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.
Anne Tine Rasmussen
Ekspert i Google Analytics
Anne Tine er search marketing konsulent og underviser. Hun har stor erfaring med undervisning i forskellige sammenhænge, og beskæftiger sig nu primært med at hjælpe virksomheder med at løfte afkastet af deres Google Ads investering.
Casper Edens
Specialist i Google Analytics
Casper Edens har arbejdet med digital markedsføring, lige siden han startede sin første webshop i 2013. Casper har arbejdet med annoncering på sociale medier, SEO, Google Ads, Mailchimp m.m., hvor han har siddet i en udførende rolle, men også senere hen som konsulent i sit eget bureau.
OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.
Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.
Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.