Google Ads kursus – 1 dag

Markedsføring med fuld kontrol – betal pr. klik

Vil du lære at oprette annoncer, så du rammer den målgruppe, der allerede efterspørger dit produkt? Vil du lære at arbejde med forskellige målretningsmuligheder og får det optimale ud af Google Ads?

Google Ads (tidligere kendt som Google AdWords) er en af de mest direkte måder at møde kunderne på, når de har behov for dine ydelser eller produkter. Det er målbart, effektivt og profitabelt, hvis det er gjort rigtigt.

På dette Google Ads kursus opnår du et solidt kendskab til programmet, og du lærer, hvordan du rammer potentielle kunder i beslutningsfasen.

Dit udbytte

  • Hvordan du lægger en god Google Ads strategi og får succes med din annoncering
  • Forståelse for forskellige målretningsmuligheder og budstrategier
  • Introduktion til søgeordsanalyse, søgeordstyper og søgeordsvolume
  • Hvordan du skriver gode, relevante annoncetekster, der resulterer i flere relevante klik
  • Introduktion til gode landingssider samt splittests af annoncer og landingssider
  • Målgruppevalg og introduktion til remarketing med Google Ads
  • Optimering af kampagner med henblik på at sænke prisen og samtidig øge kvaliteten af dine kampagner

Hør vores underviser Asger fortælle om Google Ads kurset

Kursus i Adwords - Kursusfabrikken.dk
Det får du med
  • Max. 5 deltagere pr. hold
  • Ekspertundervisere
  • Praksisnær undervisning
  • Gennemarbejdet kursusmateriale
  • Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

SKAL VI RINGE DIG OP?

  • Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

  • Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61667628.

Kursusfabrikken er Google Partner

kursusfabrikken er google partner

ER I 3 ELLER FLERE FRA SAMME VIRKSOMHED?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer. Læs mere her.

UNDERVISEREN KONTAKTER DIG INDEN KURSET

Google Ads kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.

SMÅ HOLD –MAKS. 5 DELTAGERE

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

UNDERVISEREN KONTAKTER DIG INDEN KURSET

Google Ads kurset tilpasses efter dine ønsker og behov.

SMÅ HOLD –MAKS. 5 DELTAGERE

Der er god tid til den enkelte, så du får fuldt udbytte.

ER I 3 ELLER FLERE FRA SAMME VIRKSOMHED?

Vi laver et skræddersyet kursus, kun til jer. Læs mere her.

Kursusdatoer

DatoStedNiveau
13. december 2019KøbenhavnAds grundlæggende
13. januar 2020KøbenhavnAds grundlæggende
14. januar 2020AarhusAds grundlæggende
17. februar 2020KøbenhavnAds grundlæggende
28. februar 2020AarhusAds grundlæggende
5. marts 2020KøbenhavnAds grundlæggende
25. marts 2020AarhusAds grundlæggende
2. april 2020København og Odense Ads grundlæggende
20. april 2020AarhusAds grundlæggende

PRAKTISK INFORMATION

  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Kursusmateriale og bogen “Online Markedsføring – den store grundbog” er inkluderet
  • Der vil blive stillet computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Tilfredshedsgaranti
  • Kurset foregår fra 9.00-15.30
  • Kræver intet forudgående kendskab til Google Ads

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Vi anbefaler også

Hvis du allerede har erfaring med Google Ads, anbefaler vi, at du i stedet deltager på vores dagskursus i Google Ads udvidet. På dette kursus vil du lære at arbejde med Google Ads’ avancerede værktøjer og funktioner.

Hvad tidligere deltagere siger om faget

anmeldelse kursusfabrikken kursus

Mega godt kursus, som gav mig den grundlæggende viden om Google Ads, som jeg har brug for i mit arbejde. Underviseren var yderst kompetent og kunne formidle info om et meget komplekst program på en forståelig måde..”

Anita, Sol og Strand Feriehusudlejning A/SDeltager på Google AdWords

anmeldelse kursusfabrikken kursus

Rigtig behagelig og lærerig dag! Kan klart anbefales! ?

MadsDeltager på Google AdWords

anmeldelse kursusfabrikken kursus

Fedt at se og mærke hvor meget underviseren brænder for emnet og det smitter af på os kursister.”

LineDeltager på Google AdWords

På Google Ads kurset vil du lære om…

FORSKELLIGE ANNONCERINGSMULIGHEDER

På kurset får du indsigt i, hvilke former for annoncer og annonceplaceringer du har mulighed for at oprette gennem Google Ads. I løbet af kurset vil du opnå en forståelse af, hvornår du skal gøre brug af de forskellige muligheder, og hvordan du rammer den ønskede målgruppe. Du vil lære at opsætte flere forskellige annoncetyper, som matcher de forskellige annoncenetværk.

VINDERSTRATEGI

Lær hvordan du får mest værdi for dine annoncekroner ved at tænke Google Ads ind i en samlet markedsføringstrategi. Du lærer, hvordan du lægger et realistisk budget, hvordan du tiltrækker de rigtige besøgende, og hvordan du skiller dig ud fra konkurrenterne.

KORREKT KAMPAGNEOPSÆTNING

Hvis du vælger at deltage på dette Google Ads kursus, sikrer du, at du kommer godt fra start med annonceringen. Du lærer, hvordan du sætter annoncer korrekt op, og hvordan du strukturerer dine kampagner mest fordelagtigt. Efter kurset vil du selv kunne opsætte og vedligeholde kampagner og annoncer i Google Ads.

DE RIGTIGE SØGEORD

Det kan være en stor udfordring at finde de rigtige søgeord til din kampagne. For hvordan ved du, hvilke søgeord du skal satse på? På dette kursus i Google Ads vil vi introducere forskellige værktøjer og redskaber, som du kan bruge til at udarbejde udførlige søgeordsanalyser og finde de helt rigtige søgeord til dine annoncer.

OPTIMERING AF KAMPAGNER

Forskellen på effektive og rentable kampagner findes ofte i detaljen. Optimering og vedligeholdelse er derfor mindst lige så vigtigt som opsætning og igangsættelse. På kurset vil du lære, hvordan du effektivt vedligeholder og optimerer dine kampagner, så du får det størst mulige udbytte.

Underviserne bag

Asger sidder til dagligt som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Han har i de seneste år arbejdet med flere forskellige online marketingdiscipliner og har erfaring med bl.a. content marketing, Google Analytics, Google Ads, SEO og sociale medier.

Asger Møller Dombernowsky, ekspert i Google Ads

Thomas arbejder til dagligt som online marketing konsulent med fokus på Google Ads og Analytics. Gennem sit arbejde hjælper han små og store virksomheder med at skabe flere leads og salg online.

Thomas Søby, Google Ads specialist

Gün har 7 års erfaring med digitale løsninger og online markedsføring. Til dagligt arbejder han som CMO i FlyHjælp ApS og som konsulent i virksomheden Escalate ApS.

Gün Üret, ekspert i Google Ads

Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har arbejdet med online marketing og e-handel, og har bl.a. erfaring med AdWords, Analytics, SEO, sociale medier og e-mail markedsføring. Hun brænder for at lave effektiv markedsføring og lære fra sig.

Hanne Hasseriis Gormsen, ekspert i Google Ads

Casper har arbejdet med digital markedsføring, lige siden han startede sin første webshop i 2013. Casper har arbejdet med annoncering på sociale medier, SEO, Google Ads, Mailchimp m.m., hvor han har siddet i en udførende rolle, men også senere hen som konsulent i sit eget bureau.

Casper Edens, specialist i Google Ads

Andreas er underviser og online marketingkonsulent hos Kursusfabrikken. Han har erhvervserfaring inden for digital markedsføring og e-handel, med kvalifikationer i bl.a. Google Analytics, Google Ads m.m.

Andreas Bonde Thorsted, ekspert i Google Ads

De bruger Kursusfabrikken

 

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

DERFOR SKAL DU VÆLGE KURSUSFABRIKKEN

  • Ekspertundervisere
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
  • Små hold med max. 5 deltagere
  • Praksisnær undervisning
  • Gennemarbejdet kursusmateriale er inkluderet
  • Fuld forplejning

SKAL VI RINGE DIG OP?

  • Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

  • Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61667628.

3 forskellige måder at køre kampagner på i Google Ads

Af Anders H. Kristensen, specialist i Google Ads

Søgenetværket

Hvis du opretter en kampagne på søgenetværket, vil dine annoncer blive vist i resultaterne på Google, når en bruger indtaster relevante søgeord. Her er det afgørende, at du kommer til at ligge i top 3 på de søgeord, der relaterer sig til dine services og produkter. En kampagne på søgenetværket kan skabe trafik til din side og potentielt øge salget.

Displaynetværket

En kampagne på displaynetværket vises ikke på Google. I stedet vises dine annoncer på andre hjemmesider, hvis indhold relaterer sig til dine produkter og ydelser. Det er derfor en god idé at udforme farverige bannere, når du annoncerer på displaynetværket. På den måde kan du skabe et større blikfang og fange interessen hos potentielle købere.

Remarketing

Hvis du gerne vil ramme de personer, der har besøgt din hjemmeside uden at konvertere til kunder, skal du oprette en remarketing kampagne. Her vises dine annoncer nemlig kun til de personer, der tidligere har besøgt din hjemmeside. Ved hjælp af en cookie (en tekstfil) på dine besøgendes computere bliver det muligt at ramme de ønskede personer.