facebook1pximg
Kursusfabrikkens logo
Kontakt

Kursus i Google Ads udvidet – 1 dag

Markedsføring med fuld kontrol – betal pr. klik

Vil du lære, hvordan du udnytter det fulde potentiale af din Google Ads-konto?
Vil du have viden om, hvordan du bruger forskellige budstrategier til at sænke prisen og øge kvaliteten af din annoncering?

På dette dagskursus bygger vi oven på de grundlæggende funktioner og værktøjer i Google Ads. Med udgangspunkt i din egen Google Ads-konto introducerer vi dig til effektive værktøjer og fremgangsmåder til at tage hånd om platformens mange muligheder, så du har de bedste forudsætninger for at opnå succes med din annoncering.

Hvis du vil deltage på kurset i Google Ads udvidet, er det en forudsætning, at du allerede har adgang til en Google Ads-konto. Hvis du ikke har en konto i forvejen eller skal til at lære programmet at kende, anbefaler vi dig vores grundlæggende Google Ads kursus.

Dit udbytte

  • Sådan arbejder du indgående med din egen Google Ads-konto
  • Lær, hvordan du effektivt kan optimere dine kampagner, så du på sigt kan sænke prisen på dine udgifter og øge kvaliteten af din annoncering
  • Lær at arbejde strategisk med din Google Ads-kampagner på tværs af kampagnetyper, såsom søge-, display-, og shoppingkampagner
  • Få indblik i, hvordan store succesfulde kampagner kører i Google Ads
  • Lær at måle konkurrence og søgevolumen via Googles egne værktøjer
  • Opnå et udvidet kendskab til Google Ads og de mere avancerede funktioner, såsom portefølje budstrategier og delte budgetter
  • Forstå de forskellige annonceformater og søgeordstyper
  • Blive introduceret til dynamiske søgeord, søgeannoncer og automatisering
  • Lær, hvordan du skaber overblik og finder de tal, der er vigtige for din forretning
  • Få indblik i, hvordan du arbejder med kvalitetsresultater til at forbedre din rangering
Google Partner badge

Kursusfabrikken er Google Partner
Som Google Partner, har vi hos Kursusfabrikken adgang til den nyeste viden og vores undervisere er certificerede i Googles produkter.

Google Ads udvidet kurus

Det får du med

Maks. 5 deltagere pr. hold
Ekspertundervisere
Praksisnær undervisning
Inkl. 3 måneders e-mail support
Tilfredshedsgaranti

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms

Der er mange fordele ved at vælge Kursusfabrikken

5 deltagere

Små hold - maks. 5 deltagere

Det sikrer god tid til dig og dine spørgsmål. Din underviser kontakter dig inden kurset for at kunne inkludere dine særlige ønsker og behov.

kontakt med underviseren som via dialog finder dine behov

Praksisnær undervisning

Du får ”hands on”-erfaring med programmer og værktøjer på kurset, som giver dig optimal læring og forståelse.

skræddersyet kursus v. 3 deltagere

Skal din kollega med?

Vi giver 20% i kollegarabat, og tilbyder alternativt et lukket skræddersyet hold, hvis I er 3 eller flere kolleger.

Datoer for kursus i Google Ads udvidet

DatoStedKursus
3. april 2024AarhusGoogle Ads udvidet kursus
15. april 2024KøbenhavnGoogle Ads udvidet kursus
27. maj 2024AarhusGoogle Ads udvidet kursus
13. juni 2024KøbenhavnGoogle Ads udvidet kursus
19. august 2024AarhusGoogle Ads udvidet kursus
24. september 2024KøbenhavnGoogle Ads udvidet kursus
29. oktober 2024AarhusGoogle Ads udvidet kursus
12. november 2024KøbenhavnGoogle Ads udvidet kursus
Tilmeld kursus

Praktisk info

  • Undervisningen foregår fra kl. 9.00-15.30
  • Gratis parkering
  • Fuld forplejning på kurset
  • Vi stiller computer og programmer til rådighed
  • Underviseren kontakter dig inden kurset
  • Kursusmateriale er inkluderet
  • Kurset kræver et grundlæggende kendskab til Google Ads samt adgang til egen konto

Pris: 3.995 kr. ekskl. moms pr. person

Deltagere fra Google Ads udvidet

Nikolai, Uldum Højskole

Deltager på Google Ads Udvidet

five stars review

“Det er rart, at man max. er 5 på holdene, da der er tid til at stille en masse spørgsmål.”

Læs flere anmeldelser

På kurset vil du lære om…

Optimering og vedligeholdelse

Der er mange, der begår fejl i kampagneopsætningen, og derfor bliver det sjældent en succes. Derudover begynder det hårde arbejde først, når kampagnen er aktiveret. Når du arbejder med Ads, er det nemlig selve vedligeholdelses- og optimeringsdelen, der skal have 100 % fokus. Man bliver aldrig færdig med at optimere sine kampagner. Netop derfor har vi oprettet et helt kursus til dette emne.

Digitalt budget

Når du arbejder med Google Ads, skal du glemme den traditionelle budgettankegang. I Ads skal du bruge et budget, hvor nøgleindikatorerne er CPA (pris. pr. kundehvervning) og ROAS (annonceafkast). Det kan være en fordel at annoncere med et ubegrænset budget, hvis du formår at indfri dine mål. Det vil vi gennemgå mere detaljeret på kurset, og du vil få konkrete redskaber til at gøre det nemmere for dig selv.

Avanceret Ads

Du vil også få indblik i værdifulde funktioner, der for den nye annoncør, kan synes komplekse. Hvis du har det grundlæggende på plads, vil vi bygge ovenpå med remarketing, målgruppeanalyser, automatisering af processer, tilskrivning og attributionsmodeller og displaynetværket. Du vil også blive vist rundt i søgeordsplanlægningen, hvor du kan måle konkurrencen og søgevolumen på hvert enkelt søgeord og få hjælp til at afgive bud.

Søgeordsanalyse og budgivning

I Ads er det alfa og omega, at du vælger de rette søgeord. Søgeordene skal passe til dine annoncer og landingssider. Helt basalt handler det om at skabe relevans til brugeren og yde en kvalitetsoplevelse. Det belønner Google dig for i form af billigere klikpriser og et højere kvalitetsresultat. På kurset vil du lære om forskellige søgeordstyper, og hvordan du sammensætter dem i forskellige annoncegrupper. Du lærer at lave søgeordsanalyser og ekskludere irrelevante søgetermer.

Kampagneopsætning og strategi

Du bliver klædt på til at kunne udforme den rette kampagnestruktur- og strategi, der skal hjælpe med at indfri dine målsætninger. Vi kommer vidt omkring alle relevante funktioner, herunder geografiske områder, målgrupper og indholdsekskluderinger. Derudover lærer du om forskellige budstrategier.

Mulighed for et lukket hold

Er I 3 eller flere fra samme virksomhed? Vi laver med glæde et lukket hold, så du og kollegaerne i fællesskab kan fokusere på ny læring. Dato, tid og sted for afholdelse, kan tilpasses efter jeres interesser. Kontakt os uforpligtende og hør nærmere om et skræddersyet kursus.

Undervisere i Google Ads udvidet

Andreas

Ekspert i Google Ads

Andreas har sin daglige gang som underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Bag sig har Andreas flere års erfaring som konsulent bl.a. inden for online disciplinerne Google Ads, Google Analytics og Google Tag Manager.

Anders

Ekspert i Google Ads

Anders er partner og uddannelsesansvarlig hos Kursusfabrikken, samt medforfatter til bogen “Online markedsføring – den store grundbog”. Han har flere års erfaring med digital annoncering og Ads optimering.

Thomas

Ekspert i Google Ads

Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på Google Analytics og Google Ads. Han hjælper små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.

Hanne

Digital marketing specialist

Hanne er underviser og online marketing konsulent hos Kursusfabrikken. Hanne har arbejdet med online marketing, og har bl.a. erfaring med Google Ads, Analytics og SEO.

Se alle vores undervisere

+15.000 tilfredse kursister har anvendt Kursusfabrikken

Danfoss logoTV2 logoNordea logoFolketinget logoTDC logoSkat LogoFSC logodsb logoLomax logoPhilipson WineDanfoss logoDanfoss logo

Tilmeld dig kurset her

OBS! Din tilmelding er først gældende, når du får vist siden “Mange tak for din tilmelding”.

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Tilfredshedsgaranti
Underviseren kontakter dig inden kurset
Udgangspunkt i dine behov og ønsker
Små hold - maks. 5 deltagere
3 måneders e-mail support inkluderet
Ring, chat eller skriv

Er du i tvivl om noget?
Ring, chat eller skriv til os

Vi sidder klar på chat, tlf. 61 66 76 28 eller e-mail info@kursusfabrikken.dk, hvis du har spørgsmål.

Kursusfabrikken ApS