facebook1pximg

Google Ads for øvede

med certificering – 2 dages kursus

På dette kursus i Ads for øvede, bygger vi ovenpå dine Ads kompetencer, optimerer evt. eksisterende kampagner og forbereder dig til certificering i Ads.

På kurset introduceres du til de sidste nye værktøjer og funktioner, så du kan opnå endnu større succes i Ads. Hvis du vil deltage på kurset, er det en forudsætning, at du har erfaring med at arbejde i Ads, og at du derfor kender de grundlæggende funktioner og muligheder.

På kurset lærer du, hvordan du udarbejder langsigtede, succesfulde kampagner. Du introduceres til effektive værktøjer og muligheder, som eksempelvis Google Shopping og Product Listing Ads. Derudover lærer du, hvordan du udformer dynamiske søgeannoncer, og hvordan du arbejder med Quality Score. I løbet af kurset vil du også få indsigt i, hvordan store annoncer kører.

Som en del af kurset vil du få mulighed for at blive certificeret i Google Ads. Vi sørger naturligvis for, at du er klædt godt på, inden du skal tage testen.

Udbytte fra kurset

  • Overblik over standardfunktioner og kampagner i Ads
  • Udvidet kendskab til Ads: avancerede funktioner og værktøjer
  • Forskellige budstrategier i Ads
  • Hvordan du udarbejder langsigtede, succesfulde kampagner
  • Introduktion til dynamiske søgeannoncer og søgeord
  • Optimering af kampagner med henblik på at sænke prisen og øge kvaliteten af dine kampagner
  • Hvordan du sparer tid vha. automatisering af rapporter, kampagner og bud
  • Afsluttende certificeringstest samt dybdegående testforberedelse
Kontakt os for et kursus

Praktisk Information om kurset

Pris: 7.495 kr. ekskl. moms

  • Dette kursus udbydes udelukkende som skræddersyet kursus
  • Kursusmateriale og bogen “Online Markedsføring – den store grundbog” er inkluderet
  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Der vil blive stillet computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Kurset foregår fra 9.00-15.30
  • Vi har max. 5 deltagere pr. hold
  • Kurset kræver et grundlæggende kendskab til Google Ads
  • På kurset giver vi adgang til en Ads-konto, men du kan også arbejde med din egen konto
  • Vi forbereder dig til at kunne tage certificeringstesten, så du kan blive certificeret i Google Ads
  • Efter kurset får du tilsendt et kursusbevis, der beskriver dine nye kvalifikationer
  • Tilfredshedsgaranti
  • Underviseren kontakter dig og tilpasser, så vidt det er muligt, kurset efter dine behov og ønsker

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Du lærer blandt andet

På kurset bygger du ovenpå den grundviden, du allerede har om Google Ads. Du lærer, hvordan du udarbejder succesfulde annoncer ved at bruge de sidste nye funktioner og værktøjer. Du lærer også, hvordan du udformer dynamiske søgeannoncer, hvordan du arbejder med Quality Score, ROI og meget mere. OBS: Hvis du ikke har arbejdet med Ads før, skal du starte med vores grundlæggende Ads kursus.

På kurset får du mulighed for at blive certificeret i Google Ads. En del af kurset vil derfor også omhandle testforberedelse, så du er solidt klædt på, inden du skal gennemføre certificeringstesten.

Kurset er for dig, der…

Kurset er for dig, der gerne vil være ekspert og blive certificeret i Google Ads. Du kan for eksempel arbejde som marketingchef, marketingkoordinator eller som selvstændig. For at kunne deltage på kurset kræver det, at du har en grundlæggende forståelse af, hvordan Ads fungerer, og hvordan du udformer annoncer i programmet.

Hvad tidligere deltagere siger om kurset

Privat mand

Kristoffer, Outsource.dk
Deltager på udvidet kursus i Google Ads

“Et godt og lærerigt kursus fra start til slut – undervisning i øjenhøjde fra eksperter, der ved, hvad de taler om”

five stars review

Derfor skal du vælge Kursusfabrikken

Små hold med maks. 5 deltagere, så du får fuldt udbytte af kurset
Underviseren kontakter dig inden kurset, så kurset kan tilpasses dine behov
Vi tager udgangspunkt i dine behov og ønsker
Praksisnær undervisning
Fuld forplejning hele dagen
Ekspertundervisere

Skal vi ringe dig op?

Skriv til os på chatten eller send en mail på info@kursusfabrikken.dk, hvis vi skal ringe dig op og fortælle mere om kurset.

Du er naturligvis også altid velkommen til at ringe på tlf. 61 66 76 28.

Google Partner badgeKontakt os for et kursus

Underviserne bag kurset

Thomas Søby

Asger Dombernowsky
Ads ekspert

Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på Ads. Gennem sit arbejder hjælper han både små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.

Gün Üret

Asger Dombernowsky
Digital marketing specialist og Ads ekspert

Gün arbejder til dagligt som konsulent i virksomheden Escalate, der er specialiseret i at generere trafik der konverterer, og som CMO i Flyhjælp ApS. Gün har 7 års erfaring indenfor online markedsføring og digitale løsninger.

"3 vigtige funktioner og redskaber i Google Ads"

Af Anders H. Kristensen, ekspert i online markedsføring

Product Listing Ads

Product Listing Ads er en tilføjelse til Google Ads. Tilføjelsen giver dig mulighed for at få dine produktbilleder og priser vist direkte i søgeresultaterne på Google. Product Listing Ads er relevante for alle, der sælger varer over nettet.

Quality Score

Quality Score er et tal, som annoncører tildeles af Google. Google bruger Quality Score til at belønne de annoncører, der giver brugerne gode resultater. Jo højere din Quality Score er, jo større chance har du for at opnå succes med Ads.

Dynamiske Søgeannoncer

Dynamiske søgeannoncer adskiller sig fra almindelige annoncer ved, at de ikke bruger søgeord til at afgøre, om de skal vises på Google. I stedet vises dine annoncer ud fra indholdet på din hjemmeside. De er altså langt nemmere at vedligeholde.