Google AdWords med certificering – 2 dages kursus

På dette kursus i AdWords for øvede, bygger vi ovenpå dine AdWords kompetencer, optimerer evt. eksisterende kampagner og forbereder dig til certificering i AdWords.

På kurset introduceres du til de sidste nye værktøjer og funktioner, så du kan opnå endnu større succes i AdWords. Hvis du vil deltage på kurset, er det en forudsætning, at du har erfaring med at arbejde i AdWords, og at du derfor kender de grundlæggende funktioner og muligheder.

På kurset lærer du, hvordan du udarbejder langsigtede, succesfulde kampagner. Du introduceres til effektive værktøjer og muligheder, som eksempelvis Google Shopping og Product Listing Ads. Derudover lærer du, hvordan du udformer dynamiske søgeannoncer, og hvordan du arbejder med Quality Score. I løbet af kurset vil du også få indsigt i, hvordan store annoncer kører.

Som en del af kurset vil du få mulighed for at blive certificeret i Google AdWords. Vi sørger naturligvis for, at du er klædt godt på, inden du skal tage testen.

Dit udbytte:

  • Overblik over standardfunktioner og kampagner i AdWords
  • Udvidet kendskab til AdWords: avancerede funktioner og værktøjer
  • Forskellige budstrategier i AdWords
  • Hvordan du udarbejder langsigtede, succesfulde kampagner
  • Introduktion til dynamiske søgeannoncer og søgeord
  • Optimering af kampagner med henblik på at sænke prisen og øge kvaliteten af dine kampagner
  • Hvordan du sparer tid vha. automatisering af rapporter, kampagner og bud
  • Afsluttende certificeringstest samt dybdegående testforberedelse

PRAKTISK INFORMATION

Pris: 7.495 kr. ekskl. moms
  • Dette kursus udbydes udelukkende som skræddersyet kursus
  • Kursusmateriale og bogen “Online Markedsføring – den store grundbog” er inkluderet
  • Der er fuld forplejning på kurset, bestående af morgenbrød, lækker frokostbuffet, kolde drikkevarer, the/kaffe og eftermiddagssødt
  • Der vil blive stillet computer til rådighed, men du er også velkommen til at tage din egen med
  • Kurset foregår fra 9.00-15.30
  • Vi har max. 5 deltagere pr. hold
  • Kurset kræver et grundlæggende kendskab til Google AdWords
  • På kurset giver vi adgang til en AdWords-konto, men du kan også arbejde med din egen konto
  • Vi forbereder dig til at kunne tage certificeringstesten, så du kan blive certificeret i Google AdWords
  • Efter kurset får du tilsendt et kursusbevis, der beskriver dine nye kvalifikationer
  • Tilfredshedsgaranti
  • Underviseren kontakter dig og tilpasser, så vidt det er muligt, kurset efter dine behov og ønsker

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.

Kursusdatoer

DatoAntal dageNiveauSted
Kontakt os2AdWords med certificeringAarhus
Kontakt os2AdWords med certificeringKøbenhavn

Du lærer blandt andet

På kurset bygger du ovenpå den grundviden, du allerede har om Google AdWords. Du lærer, hvordan du udarbejder succesfulde annoncer ved at bruge de sidste nye funktioner og værktøjer. Du lærer også, hvordan du udformer dynamiske søgeannoncer, hvordan du arbejder med Quality Score, ROI og meget mere. OBS: Hvis du ikke har arbejdet med AdWords før, skal du starte med vores grundlæggende AdWords kursus.

På kurset får du mulighed for at blive certificeret i Google AdWords. En del af kurset vil derfor også omhandle testforberedelse, så du er solidt klædt på, inden du skal gennemføre certificeringstesten.

Kurset er for dig, der…

Kurset er for dig, der gerne vil være ekspert og blive certificeret i Google AdWords. Du kan for eksempel arbejde som marketingchef, marketingkoordinator eller som selvstændig. For at kunne deltage på kurset kræver det, at du har en grundlæggende forståelse af, hvordan AdWords fungerer, og hvordan du udformer annoncer i programmet.

Hvad tidligere deltagere siger om kurset

“Et godt og lærerigt kursus fra start til slut – undervisning i øjenhøjde fra eksperter, der ved, hvad de taler om”

Kristoffer, Outsource.dk

Underviserne bag

Thomas arbejder som online marketing konsulent med fokus på AdWords. Gennem sit arbejder hjælper han både små og store virksomheder med at skabe flere salg og leads online.

Thomas Søby, AdWords ekspert

Gün arbejder til dagligt som konsulent i virksomheden Escalate, der er specialiseret i at generere trafik der konverterer, og som CMO i Flyhjælp ApS. Gün har 7 års erfaring indenfor online markedsføring og digitale løsninger.

Gün Üret, ekspert i Google AdWords
kursus - kursusfabrikken.dk
gratis bog i online markedsføring

Hvad får jeg ud af det?

  • Certificering

    Som en del af kurset vil du få mulighed for at blive certificeret i Google AdWords.

  • Splittests

    Du lærer, hvordan du udformer splittests, så du kan finde frem til de mest succesfulde annoncer og landing pages.

  • 1 times support

    Efter kurset vil du få en times gratis support til AdWords.

kursusfabrikken er google partner

Vi anbefaler også

Hvis du ikke har erfaring med AdWords, anbefaler vi, at du først tager på vores grundlæggende dagskursus i AdWords. Efter det grundlæggende kursus vil du kunne deltage i dette kursus for øvede, hvor du får mulighed for at få en certificering i AdWords.

3 vigtige funktioner og redskaber i Google AdWords

Af Anders H. Kristensen, ekspert i Google AdWords.

Product Listing Ads

Product Listing Ads er en tilføjelse til Google AdWords. Tilføjelsen giver dig mulighed for at få dine produktbilleder og priser vist direkte i søgeresultaterne på Google. Product Listing Ads er relevante for alle, der sælger varer over nettet.

Quality Score

Quality Score er et tal, som annoncører tildeles af Google. Google bruger Quality Score til at belønne de annoncører, der giver brugerne gode resultater. Jo højere din Quality Score er, jo større chance har du for at opnå succes med AdWords.

Dynamiske søgeannoncer

Dynamiske søgeannoncer adskiller sig fra almindelige annoncer ved, at de ikke bruger søgeord til at afgøre, om de skal vises på Google. I stedet vises dine annoncer ud fra indholdet på din hjemmeside. De er altså langt nemmere at vedligeholde.