6 ugers digital markedsføring resulterer i job

6 ugers selvvalgt uddannelsesforløb i digital markedsføring åbner døre på jobmarkedet. Deltagerne tilegner sig brugbare og relevante kompetencer, der resulterer i nye jobmuligheder. Kun tre uger efter vores sidste kursus blev en af deltagerne, Randi Vilsøe, ansat i en stor IT-virksomhed. En ansættelse, der ikke var mulighed, før hun deltog i den seks ugers selvvalgte uddannelse.

“Kurset giver absolut nye jobmuligheder og relevante kompetencer, som man kan anvende med det samme og arbejde videre med. Det har haft stor indflydelse på, at jeg pludselig kom til jobsamtaler og fik job bare tre uger efter kursets afslutning”, udtaler Randi.

Hos Kursusfabrikken har vi flere gange modtaget mails fra tidligere deltager, der er kommet i job kort tid efter uddannelsesforløbet.Det glæder underviser Anders H. Kristensen, der netop lægger vægt på, at uddannelsen skal give deltagerne håndgribelige og konkrete redskaber, som de kan bruge i det virkelige liv.

Målet med uddannelsesforløbet er at sikre, at deltagerne tilegner sig nye kompetencer, og at de bliver opdaterede på de sidste nye tendenser. På den måde sikres det, at erhvervslivet får de nødvendige kompetencer til at styrke konkurrenceevnen.

Den nye jobindehaver er ikke i tvivl om kursets relevans: ”Skynd dig at tilmelde dig og oplev en kompetent og nærværende underviser servere sin viden og erfaringer fra erhvervslivet.”

Klik her for at læse mere om digital markedsføring